NK Aspiranten
NK Aspiranten
Nou de vraag zegt het al, wie wordt er kampioen?
Re: NK Aspiranten
Go, Insomnia, goFDA wrote:Nou de vraag zegt het al, wie wordt er kampioen?
Re: NK Aspiranten
En alweer ben ik het met Mark eens, Ik wens mijn grote vriend Joost heel veel succes, alleen oppassen voor Pimmetje natuurlijkMark Hees wrote:Go, Insomnia, goFDA wrote:Nou de vraag zegt het al, wie wordt er kampioen?
ff op me zelf gestemd ben ik eindelijk van die nul af [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] Maar eerlijk gezegd denk ik dat Pim net wint van Joost. Derde wordt Robin Vogelaar ofzo.
Nicks
Kan er eens een lijstje komen met de bijnamen op dit forum en de echte namen erachter?Ajax-fan wrote:ff op me zelf gestemd ben ik eindelijk van die nul af [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] Maar eerlijk gezegd denk ik dat Pim net wint van Joost. Derde wordt Robin Vogelaar ofzo.
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Nicks
Ajax-fan is Martijn Rentmeester ( kwam ik achter door zijn reactie op de poll van het NK juniore meisjes.Kosmos wrote:Kan er eens een lijstje komen met de bijnamen op dit forum en de echte namen erachter?Ajax-fan wrote:ff op me zelf gestemd ben ik eindelijk van die nul af [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] Maar eerlijk gezegd denk ik dat Pim net wint van Joost. Derde wordt Robin Vogelaar ofzo.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
De adder rules
Adder wint meer dan Pim.FDA wrote:Dat denk ik ook
adder word champ [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
-
Die Verplak, als hij er eentje verliest zakt ie in. Als Pim er een verliest dan word ie nog ff opgepept door Dhr.H.S. .
Dus de vraag wordt: wie gaat joozti coachen?? Dan red ie het wel [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Dus de vraag wordt: wie gaat joozti coachen?? Dan red ie het wel [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
-
- Real name: Irene Stegeman
Ligt ermaar net aan wat je met oppeppen bedoelt.. Ik denk dat als Joozt z'n vriendin langs komt, dat Joozt ook wel wordt opgepept....MonestrySoul wrote:Die Verplak, als hij er eentje verliest zakt ie in. Als Pim er een verliest dan word ie nog ff opgepept door Dhr.H.S. .
Dus de vraag wordt: wie gaat joozti coachen?? Dan red ie het wel
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Opgepept = uitgefoeterd?MonestrySoul wrote:Die Verplak, als hij er eentje verliest zakt ie in. Als Pim er een verliest dan word ie nog ff opgepept door Dhr.H.S. .