-
playforstacks
- Real name: Thijs van den Broek
by playforstacks » Wed Jun 21, 2017 00:53
Arjen de Mooij wrote:playforstacks wrote:1 bondsraadslid dat niet voor de motie heeft gestemd is opgestapt.
Wie van de 11?
Aan humor ontbreekt het je niet Arjen, er waren natuurlijk geen 11 en als ik klaar ben met boekjes open doen is er nog geen een meer over die niet met terugwerkende kracht alsnog voor had willen stemmen.
-
Arjen de Mooij
-
by Arjen de Mooij » Wed Jun 21, 2017 01:18
playforstacks wrote:Arjen de Mooij wrote:playforstacks wrote:1 bondsraadslid dat niet voor de motie heeft gestemd is opgestapt.
Wie van de 11?
Aan humor ontbreekt het je niet Arjen, er waren natuurlijk geen 11 en als ik klaar ben met boekjes open doen is er nog geen een meer over die niet met terugwerkende kracht alsnog voor had willen stemmen.
Er is niemand die mij zo grappig vind als ikzelf., maar de vraag was serieus: er waren 5 tegenstemmers en 6 niet stemmers: dus 11 bondsraadleden die niet voor hebben gestemd. Wil je met ons delen wie precies is opgestapt?
-
playforstacks
by playforstacks » Wed Jun 21, 2017 01:25
Arjen de Mooij wrote:playforstacks wrote:Arjen de Mooij wrote:
Wie van de 11?
Er is niemand die mij zo grappig vind als ikzelf., maar de vraag was serieus: er waren 5 tegenstemmers en 6 niet stemmers: dus 11 bondsraadleden die niet voor hebben gestemd. Wil je met ons delen wie precies is opgestapt?
die 6 maakt het bestuur er van en allerlei types die jij blijkbaar hoog hebt zitten.
verder vind ik je ook wel grappig (serieus) er waren al 7 handtekening voor een motie dus best kwam op dan op 6 uit te komen.
Verder vind ik dit toch echt niet aan mij om te vertellen deze informatie zal mogelijk snel eerst bij andere mensen bekend moeten zijn en ik laat het aan dat BR lid over hier iets over te zeggen.
Verder lijkt het mij toch ook onderhand wel duidelijk dat de tegenstemmers (of diegene die niet wilden) dat ook alleen deden omdat ze nog niet eens het topje van de ijsberg wisten wat dit bestuur allemaal deed. Ik snap dus werkelijk niet waarom mensen dit als argument willen aandragen, het is zeer zorgelijk dat er nog zoveel tegenstemmers waren dit laat zien dat deze mensen niet op de hoogte waren en onvoldoende gecontroleerd hebben. Als het nog niet duidelijk was ik had wel gecontroleerd voor zover mogelijk en wat er dan al naar boven kwam waren zeer ernstige zaken.
-
Samen Sterker
- Real name: Martin van der Sluis
by Samen Sterker » Wed Jun 21, 2017 08:36
Laat duidelijk zijn, ik heb geen directe mening betreft het opstappen / motie van wantrouwen indienen etc.
MAARRR....
Men komt nu direct aan het bestuur van een sport / hobby wat vele van ons gewoon zien als een leuk gezellig spelletje op zaterdagmiddag of wanneer dan ook.
Zorg er in **** voor dat er als de bliksem een nieuw vrijwillig bestuur komt te zitten. En verzamel niet alleen vriendjes van elkaar of Danny Blinds / ook wel ja-knikkers zonder mening genoemd.
Als dit niet op korte termijn opgelost wordt dan zijn degene met de grootste mond tegen het voormalig bestuur, zelf oorzaak van een verspoediging van iets wat niemand wilt, het kapotmaken van de damsport! Geen woorden maar daden, en wel nu!
Je hebt te maken met een lastige situatie waar veel mensen niet in durven te stappen, begrijpelijk.
Zorg daarom voor capabele mensen in het bestuur die schoon schip kunnen en willen maken, en daarbij is 1 ding heel erg belangrijk. (voordat een motie van wantrouwen ingediend werd, had dit eigenlijk op de achtergrond al geinventariseerd moeten zijn??)
Mensen die nu het bestuur onderuit gehaald hebben moeten vooral NIET in het bestuur gaan zitten. Als je dit wel doet zullen er altijd bepaalde groepen zijn die principieel afstand nemen van de KNDB / de damsport.
Het verleden heeft geen toekomst, beoordeel / veroordeel daarop de nieuwe vrijwilligers dan ook niet die de KNDB een warm hart toedragen!
(en ja, je leest vrijwilligers. Ik ben voorstander van het afstappen van de topsport waanideeen en accepteer dat we slechts een aangename bezigheidtherapie beoefenen)
-
Arjen de Mooij
-
by Arjen de Mooij » Wed Jun 21, 2017 08:43
playforstacks wrote:Arjen de Mooij wrote:playforstacks wrote:
die 6 maakt het bestuur er van en allerlei types die jij blijkbaar hoog hebt zitten.
verder vind ik je ook wel grappig (serieus) er waren al 7 handtekening voor een motie dus best kwam op dan op 6 uit te komen.
Verder vind ik dit toch echt niet aan mij om te vertellen deze informatie zal mogelijk snel eerst bij andere mensen bekend moeten zijn en ik laat het aan dat BR lid over hier iets over te zeggen.
Verder lijkt het mij toch ook onderhand wel duidelijk dat de tegenstemmers (of diegene die niet wilden) dat ook alleen deden omdat ze nog niet eens het topje van de ijsberg wisten wat dit bestuur allemaal deed. Ik snap dus werkelijk niet waarom mensen dit als argument willen aandragen, het is zeer zorgelijk dat er nog zoveel tegenstemmers waren dit laat zien dat deze mensen niet op de hoogte waren en onvoldoende gecontroleerd hebben. Als het nog niet duidelijk was ik had wel gecontroleerd voor zover mogelijk en wat er dan al naar boven kwam waren zeer ernstige zaken.
Je hebt het zelf over 'die niet voor de motie heeft gestemd'. Dat is of een tegenstemmer of iemand die zijn stem niet heeft uitgebracht. Nu snap ik zelf ook wel dat het niet Gerbrand is die is opgestapt, maar de overige 10 vallen onder jouw beschrijving. Ik ga er, gezien je reacties vanuit dat een tegenstemmer is.
Blijft mijn simpele vraag: wie van de bondsraadsleden is opgestapt? (graag, naast alle argumenten en tegenwerpingen die je op mijn vraagstelling hebt, vooral hier antwoord op!)
Ondertussen heb ik het gevoel in het moeilijkste potje 'Wie is het' van mijn leven te zijn beland.
-
Maurits Meijer
-
by Maurits Meijer » Wed Jun 21, 2017 08:49
Kan iemand een spoiler plaatsen met de namen van de huidige bondsraadsleden. (Ik wil het spelletje van Arjen niet verpesten.) Als lid heb ik natuurlijk recht op deze transparantie.
http://slagzet.com
-
Arjen de Mooij
-
by Arjen de Mooij » Wed Jun 21, 2017 08:59
Ik zal beloven niet te spieken. Mijn volgende vraag gaat worden of hij een snor heeft.
-
Ganesha
Je hebt het zelf over 'die niet voor de motie heeft gestemd'. Dat is of een tegenstemmer of iemand die zijn stem niet heeft uitgebracht. Nu snap ik zelf ook wel dat het niet Gerbrand is die is opgestapt, maar de overige 10 vallen onder jouw beschrijving. Ik ga er, gezien je reacties vanuit dat een tegenstemmer is.
Blijft mijn simpele vraag: wie van de bondsraadsleden is opgestapt? (graag, naast alle argumenten en tegenwerpingen die je op mijn vraagstelling hebt, vooral hier antwoord op!)
Ondertussen heb ik het gevoel in het moeilijkste potje 'Wie is het' van mijn leven te zijn beland.[/quote]
Het is in het geheel niet moeilijk, Thijs kan je die naam zo geven maar hij kiest ervoor dat de persoon die opgestapt is, reden?, dat zelf te laten doen. Hopen dat
dat BR/lid ook het forum leest.
Anders wordt het lang wachten. Ik ben vooral benieuwd naar het nieuw DB. die moet snel stappen gaan zetten.
-
Arjen de Mooij
-
by Arjen de Mooij » Wed Jun 21, 2017 09:39
Ganesha wrote:...
Het is in het geheel niet moeilijk, Thijs kan je die naam zo geven maar hij kiest ervoor dat de persoon die opgestapt is, reden?, dat zelf te laten doen. Hopen dat
dat BR/lid ook het forum leest.
Anders wordt het lang wachten. Ik ben vooral benieuwd naar het nieuw DB. die moet snel stappen gaan zetten.
Dat had ik ook als antwoord geaccepteerd.
-
Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Arjen de Mooij wrote:
Die is niet up-to-date
Welke mutatie(s) ontbreken dan, naast die ene die Thijs nog onder de pet houdt?
-
Arjen de Mooij
-
by Arjen de Mooij » Wed Jun 21, 2017 09:55
Jan Pieter wrote:Welke mutatie(s) ontbreken dan, naast die ene die Thijs nog onder de pet houdt?
Het grapje van Maurits was volgens mij dat hij door te vragen om de
huidige samenstelling van de bondsraad zou zien wie er uit is gegaan.
-
Maurits Meijer
-
by Maurits Meijer » Wed Jun 21, 2017 09:58
Arjen de Mooij wrote:Jan Pieter wrote:Welke mutatie(s) ontbreken dan, naast die ene die Thijs nog onder de pet houdt?
Het grapje van Maurits was volgens mij dat hij door te vragen om de
huidige samenstelling van de bondsraad zou zien wie er uit is gegaan.
Ja, nu trapt er natuurlijk niemand meer in. Dan vraag ik het wel op bij het bondsbureau.
http://slagzet.com
-
playforstacks
by playforstacks » Wed Jun 21, 2017 10:01
Arjen de Mooij wrote:Ik zal beloven niet te spieken. Mijn volgende vraag gaat worden of hij een snor heeft.
nee geen snor.