Op de eerste plaats heeft de vergadering nog amper 3 uur geduurd. Geen idee waarom maar dit besloot de voorzitter dat we voor 3 uur middag klaar moesten zijn en we ook nog zowat een uur gingen lunchen. Elke punt dat ik echt wilde maken om de onzekerheid over de ledenaantallen weg te nemen werk afgekapt ik heb heel kort effe snel verschil tussen telling 31-12 en 1-1 aan de bondsraad proberen uit te leggen.Piet Bouma wrote: Thijs, kun je aangeven hoe de voortgang is en of er daadwerkelijk al aanvalsplannen vanuit het bestuur (als uitvoerend orgaan) in de steigers staan?
Of is er alleen gezellig over de ledenaantallen gesproken?
Je vraagt je af wat dan wel besproken is? 1+ uur hebben we powerpoint bekeken van het bestuur waar ze dan lange praatjes bij hielden. Zo was een van de bestuursactiviteiten van de voorzitter het uitreiken van het landskampioenschap aan Huissen en gingen heel verhaal over dat daar hij daar de sterke spelers met de jeugd zag spelen (etc etc )
De aanvalsplannen kwamen ook langs in de powerpoints, tsja ik vind het allemaal goed maar het blijven toch plannen die volledig gebaseerd zijn op vrijwilligers. Het bestuur zegt eigenlijk ook dat de clubs zelfs maar dammers moeten aantrekken. En er is toch geen kader dus waarom zou de KNDB zich dan nog inzetten voor de breedtesport. Dit zegt de voorzitter eigenlijk heel de vergadering (elke keer in net wat andere bewoordingen) als breedtesport BR leden willen "controleren"
De voorzitter gaf nog aan dat die rond belt of mensen wat voor de aanvalsplannen willen doen maar mensen niet thuis geven. Dit werd enigszins betwist door een bondsraad lid en de voorzitter kon ook niet echt zeggen waarvoor die dan precies belt en wie. De voorzitter houd zich puur en alleen bezig met de topsport dat weet ik wel maar met zijn mond en op papier vind die de breedtesport ook wel "belangrijk"