The art of winning

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Re: The art of winning

Post by Kosmos » Fri Dec 18, 2015 21:04

De tweede oplage van The art of winning (416 bladzijden, eerste 16 in kleur) is klaar.
Ik heb 20 normale exemplaren laten maken a 40 euro, 10 geheel in kleur en 5 extra luxe, meer is voor mij financieel niet mogelijk.
Geheel in kleur is te verkrijgen voor 50 euro en dat bedrag is bijna gelijk aan de prodiuctiekosten van een exemplaar. Wees er dus snel bij.
Van de extra luxe exemplaren a 70 euro, geheel in kleur en met kaft heb ik er 5 laten maken, waarvan 2 al zijn besteld en 1 voor mezelf is. Daar zijn dus nog 2 exemplaren van. Ze zien er prachtig uit.
Ook wel een idee voor iemand die Jan Groenendijk een cadeau wil geven wellicht ...
Heaven is no location, but a state of mind

Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Post by Wishmaster » Mon Dec 21, 2015 23:14

Ik heb een paar keer wat door het boek zitten bladeren en wat standjes bekeken.
Het boek is absoluut die 40 euro waard, en zit barstensvol leuke en mooie standen, sommige bekend, andere onbekend of zelfs zeer nieuw. Tussen de diagrammen ook talloze foto's waaronder zelfs een aantal zo recent als het jeugd WK 2015 in Beilen.
Ik kan het alle liefhebbers van de schoonheid van het damspel zeker aanraden.

Een klein vraagje voor Tjalling, is het gebruik van "Check" in plaats van "Czech" iets Ktariaans of is dat wellicht een foutje dat door de controle heen is geslopen?
everytime is a good time to take your time to have a good time

Kosmos

Post by Kosmos » Tue Dec 22, 2015 23:19

Wishmaster wrote:Ik heb een paar keer wat door het boek zitten bladeren en wat standjes bekeken.
Het boek is absoluut die 40 euro waard, en zit barstensvol leuke en mooie standen, sommige bekend, andere onbekend of zelfs zeer nieuw. Tussen de diagrammen ook talloze foto's waaronder zelfs een aantal zo recent als het jeugd WK 2015 in Beilen.
Ik kan het alle liefhebbers van de schoonheid van het damspel zeker aanraden.

Een klein vraagje voor Tjalling, is het gebruik van "Check" in plaats van "Czech" iets Ktariaans of is dat wellicht een foutje dat door de controle heen is geslopen?
Bedankt voor de lovende woorden.
Ik zag het ook al, het is gewoon een foutje, er hoort een z te staan.
Maandag al weer flink wat boeken op de post gedaan.
Nog iets anders, ik heb een mailtje ontvangen van iemand die ook het boekje met composities wilde ontvangen, maar toen ik het weer wilde opzoeken kon ik het niet meer vinden. Als de betreffende persoon dit leest, wilt u dan nogmaals de email sturen?

Kosmos

Post by Kosmos » Sat Jan 02, 2016 00:41

Ik heb de laatste dagen van 2015 besteed aan het maken van een index bij de Art of winning. Alle namen van spelers en auteurs zijn in het namenregister (de index) verwerkt. U kunt de index vanaf hier downloaden.
Attachments
Index TaoW.pdf
(117.41 KiB) Downloaded 324 times

Kosmos

Post by Kosmos » Sun Jan 03, 2016 19:12

Met dank aan Raphael Martens uit Frankrijk, is er een index beschikbaar met 3 kolommen per pagina.
Attachments
Index(3 kolommen).pdf
(106.77 KiB) Downloaded 372 times

Post Reply