Ik zie een spiegelbeeld, maar nog steeds zijn het gewoon feitelijke observaties, die jij met je zoveelste cliché af wilt doen ... Weer defensief, en weer geen bereidwilligheid om het beleid te verbeteren dus ...Geb Kos wrote:Zo zal de opmerking van HS ook niet letterlijk bedoeld zijn.Kosmos wrote: Een grappig bedoelde term als grijze kardinalen, dat je je daar druk om maakt, is zo veelzeggend en zo'n teken van egocentrisme.
Ik vind grijze kardinalen denigrerend voor een club mensen die er veel vrije tijd in steken.
Verder meen je dat we macht misbruiken, we een doofpot hebben, we defensief en egocentrisch zijn, dat we niets doen aan wangedrag, dat we geen integer beleid hebben, dat we jou zien als luis in de pels, dat we corrupt zijn, spelers kapot maken en chantabel zijn en dat in slechts 4 alinea's.
Kijk eens in de spiegel.
Dreigen mnet kalsihnikovs worden afgeedaan met 'niet letterlijk bedoeld' ... Tsja, zo zou iemand uit het autisctische spectrum het inderdaad kunnen bekijken. Dat wil niet zgegen dat ik jou autist noem, maar ik denk wel dat je zo'n zieke grap moet zien als het is, namelijk als ziek.
Er zijn ook mensen die zien wat het is, een strabaar feit (ook als grap is dreigen met terreur strafbaar lijkt me, of heb ik het mis?) en intimiderend gedrag.
Waar het op neerkomt is dat er natuurlijk aanleiding is voor de voorzitter om eens aan Henk Stoop te vragen of hij het werkelijk verstandig vindt om Michel op zo;n agressieve toon te benaderen ... maar daar zijn jullie domweg te laf voor. Als het niet zo is, hoor ik het graag en ik verwelkom de excuses van Stoop aan Michel. Het is toch te zot voor woorden dat jullie dat niet eisen? Ik wil gewoon dat het eens ophoudt die terreur, en jij gaat als reactie mij aanvallen, ik krijg een deja vu ...
Wil je dat die terreur van Stoop blijft dooretteren, wil je dat de zaak wéér escaleert en gelijk hebben óf wil je vrede?
Ik ga voor vrede.
Dus zorg gewoon dat de terreur stopt en dan kunnen we samen de vredesepijp roken. Dat is mijn voorstel.