Michel Stempher wrote:Best-of-2 I guess?GuidoB wrote:Barrage 1515 live!
Idd
Michel Stempher wrote:Best-of-2 I guess?GuidoB wrote:Barrage 1515 live!
Wim gefeliciteerd.wijkbrand wrote:Leuk al die foto's van Andrew. Er was nog een gedenkwaardig moment. Gisteravond speelde ik met mijn team tegen Wim Kalis voor de halve finale van de ZHZ-beker.
Hij vertelde dat hij door zijn tweede plaats in de halve finalegroep 1/4-e meesterpunt had verdiend en dat was precies het kwartje dat nog ontbrak om de titel Nationaal Meester (MN) in de wacht te slepen. Dat lijkt me zeker een felicitatie waard voor deze sympathieke dammer!
Goed werk!Geb Kos wrote:De barrage is live te volgen via: http://livedraughts.kndb.nl/
Het is sowieso zeer knap als je het NK bereikt, hoe dan ook. Maar voor de toeschouwer is het inderdaad geen zak aan die rappe remises. Ik keek net even naar afgelopen NK's,Michel Stempher wrote:Provoost en Ludwig maken dankbaar gebruik van het feit dat de veertig zettenregel niet telt en geven gewoon remise in een 8-om-8 stand. Vanaf 10 schijven per man mag je remise aanbieden als er niet wordt genoteerd.
Toch wel apart dat ze weigeren te dammen, terwijl de winnaar al een heel grote stap zet richting het NK. Hopelijk gaat geen van beiden naar het NK, want zulk antidammen hoort niet thuis op het meest prestigieuze toernooi van Nederland.
Gelukkig zijn beide spelers toch van de partij tijdens het NK Om hen als antidammers af te schilderen lijkt me nogal uit de lucht gegrepen, wat mij betreft zijn ze een aanwinst voor het toernooi.Michel Stempher wrote:Provoost en Ludwig maken dankbaar gebruik van het feit dat de veertig zettenregel niet telt en geven gewoon remise in een 8-om-8 stand. Vanaf 10 schijven per man mag je remise aanbieden als er niet wordt genoteerd.
Toch wel apart dat ze weigeren te dammen, terwijl de winnaar al een heel grote stap zet richting het NK. Hopelijk gaat geen van beiden naar het NK, want zulk antidammen hoort niet thuis op het meest prestigieuze toernooi van Nederland.
Weet jij meer dan?Wieger Wesselink wrote:Gelukkig zijn beide spelers toch van de partij tijdens het NK.Michel Stempher wrote:Provoost en Ludwig ...............