Dan zou het zo maar eens kunnen zijn dat wij in IJsselstein toen voor de overbelasting hebben gezorgd.... Nieuwe spelers toevoegen, wedstrijdprogramma's invoeren, uitslagen corrigeren (vooral bij dat laatste ondervond ik vaak een haperende server). En ik kreeg (wellicht vanwege de koppeling voorrondes-finales) regelmatig een foutmelding als ik via het linkermenu uitslagen wilde invoeren. Via het rechtermenu ging dat telkens wel prima.Piet Bouma wrote:In de commentaarruimte werd aangegeven dat de uitslag bij de applet verkeerd was ingevoerd.Michel Stempher wrote:Zeer zeker goed werk van de invoerders! Zo hoort het!
Wel een klein puntje over de partij Waterink - Van Dijk. Deze partij werd met verwisselde kleuren gespeeld. Was dit fout ingevoerd in het wedstrijdprogramma van Toernooibase of zijn de mannen per abuis verkeerd gaan zitten?
Voor Piet de vraag: is het mogelijk om een knop in de semi-liveonvoerpagina te zetten waarmee je onmiddellijk de kleuren kunt switchen? Mocht een invoerder dan onverhoopt zien dat de kleuren verkeerd om zijn gegaan, kan 'ie dit heel makkelijk herstellen en hoeven mensen thuis waarschijnlijk slechts hun browser te verversen, want ik denk niet dat deze update automatisch kan en we moeten dat ook niet willen in de wetenschap dat de performance van Toernooibase niet altijd even geweldig is.
In Toernooibase heb ik achteraf winst op Nick Waterink gezet.
Wedstrijdprogramma in Toernooibase is overgenomen vanaf KNDB-site en gecontroleerd door Paul Visser.
Voor mij is het nu wat onduidelijk. Heeft Jan van Dijk gewonnen?
Dan had toch al iemand aan de bel getrokken?
Ik zal even nachecken bij de organisatie.
edit: 12:55
Bericht van organisatie. Nick heeft inderdaad gewonnen, zodat uitslag in applet verkeerd was ingevoerd.
@Michel. Een knop in semi-live invoer te zetten om spelers te switchen lijkt me wat overdone Michel. Deze keer werd alles (in tegenstelling tot de blindsimultaan Sijbrands) via Toernooibase gehost (ook de livepartijen). Performance was gisteren volgens mij niet zo slecht.
Nu weer over Waterink - Van Dijk: de uitslag was op zich correct ingevoerd (Nick won) alleen was de slotstand gewonnen voor Van Dijk. Het was echt puur dat Waterink volgens de semi-liveapppet zwart had en Van Dijk wit..