Tsja, tegen Borgman in 2008 lijkt echt een Coup Royal te zijn hoor (anders monografie HdJ erop na slaan..... 't is er eentje )Michel Stempher wrote:Heb jij ooit zelf een partij gespeeld zonder in de Coup Royal te zijn gelopen?Wishmaster wrote:Dat jij het niet kan volgen en van me verliest wil niet zeggen dat dat voor goede spelers ook geldt, GuidoGuidoB wrote:Ik mag hopen voor Ton dat Pascal zijn computer mag gebruiken. Als hij de zetten zelf bedenkt, speelt hij zo krom dat het niet te doen is om dat blind te volgen.
Je zou een baas zijn als je nu een partij van mij vindt, waarin ik zelf in de Coup Royal ben getrapt. Kan het me zo 1-2-3 niet herinneren, maar misschien onderdruk ik het wel.
Ton Sijbrands valt wereldrecord blindsimultaandammen aan
-
Re: Ton Sijbrands valt wereldrecord blindsimultaandammen aan
-
- Real name: Michel Stempher
Haha, nice! Die Coup Royal verdiende een beter lot dan remise.....Edwin Twiest wrote:Tsja, tegen Borgman in 2008 lijkt echt een Coup Royal te zijn hoor (anders monografie HdJ erop na slaan..... 't is er eentje )Michel Stempher wrote:
Je zou een baas zijn als je nu een partij van mij vindt, waarin ik zelf in de Coup Royal ben getrapt. Kan het me zo 1-2-3 niet herinneren, maar misschien onderdruk ik het wel.
Niet alleen van buiten is het gemeentehuis fraai: http://www.wrblinddammen.nl/
Leuk dat twee leden van De Kroonschijf mee mogen doen!
Gaat Sijbrands vooraf nog even bij Max op bezoek? Moeten we wel even kijken natuurlijk !
-
- Real name: Frans de Jonge
Ha opperhoofd van de kroonschijven, ga jij nog kijken?wijkbrand wrote:Leuk dat twee leden van De Kroonschijf mee mogen doen!
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.....
Ton doet vast mee aan een uitzending van de GeheugentrainerLeri wrote:Gaat Sijbrands vooraf nog even bij Max op bezoek? Moeten we wel even kijken natuurlijk !
-
Dat absoluut niet. Hij gaf toch ooit aan dat hij altijd een boodschappenlijstje nodig had als hij naar de supermarkt moest.
Daarom moet hij ook meedoen aan de Geheugentrainer. Bij minder dan de helft goed, stopt Max de sponsoringEddie van de Acker wrote:Dat absoluut niet. Hij gaf toch ooit aan dat hij altijd een boodschappenlijstje nodig had als hij naar de supermarkt moest.
Zeker wel. Jij toch ook?Frans de Jonge wrote:Ha opperhoofd van de kroonschijven, ga jij nog kijken?wijkbrand wrote:Leuk dat twee leden van De Kroonschijf mee mogen doen!
Doe dan 70%, om vast te wennen .Alex wrote:Daarom moet hij ook meedoen aan de Geheugentrainer. Bij minder dan de helft goed, stopt Max de sponsoringEddie van de Acker wrote:Dat absoluut niet. Hij gaf toch ooit aan dat hij altijd een boodschappenlijstje nodig had als hij naar de supermarkt moest.
-
- Real name: Frans de Jonge
Yes, de zaterdag, ook WK Blitz.wijkbrand wrote:Zeker wel. Jij toch ook?Frans de Jonge wrote:Ha opperhoofd van de kroonschijven, ga jij nog kijken?wijkbrand wrote:Leuk dat twee leden van De Kroonschijf mee mogen doen!
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.....
-
- Real name: Michel Stempher
Het zou prettig zijn als de organisatie het programma eens publiceert.
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
18 december 19:30 officiele openening
19 december omstreeks 8:10 eerste zet
In tegenstelling tot de simultaan waar ik in 2004 aan mee deed wordt er deze keer ook bij verplichte slagen een ronde gewacht.
De blindsimultaan is gekoppeld aan Serious Request en er zal ook geld daarvoor worden ingezameld.
Hans Bohm zal de diverse uitzendingen over de blindsimultaan verzorgen.
Op 21 december zal Ton bij het glazen huis in Haarlem de verzamelde donaties persoonlijk overhandigen.
Dat zal niet het volledige programma zijn, maar is in elk geval al iets.
Er wordt op gerekend dat het zaterdagavond laat zal aflopen, maar gezien de traditionele langere duur bij meer spelers en dat het vorige keer al 41 uur duurde, houd ik persoonlijk toch al sterk rekening met zondag ochtend.
19 december omstreeks 8:10 eerste zet
In tegenstelling tot de simultaan waar ik in 2004 aan mee deed wordt er deze keer ook bij verplichte slagen een ronde gewacht.
De blindsimultaan is gekoppeld aan Serious Request en er zal ook geld daarvoor worden ingezameld.
Hans Bohm zal de diverse uitzendingen over de blindsimultaan verzorgen.
Op 21 december zal Ton bij het glazen huis in Haarlem de verzamelde donaties persoonlijk overhandigen.
Dat zal niet het volledige programma zijn, maar is in elk geval al iets.
Er wordt op gerekend dat het zaterdagavond laat zal aflopen, maar gezien de traditionele langere duur bij meer spelers en dat het vorige keer al 41 uur duurde, houd ik persoonlijk toch al sterk rekening met zondag ochtend.
everytime is a good time to take your time to have a good time
Sijbrands is klaar voor het wereldrecord: http://www.wrblinddammen.nl/