KNDB beleid, is dat er wel?

Post Reply
Martijn Rentmeester
Posts: 26
Joined: Sun Dec 26, 2010 14:42
Real name: Martijn Rentmeester

KNDB beleid, is dat er wel?

Post by Martijn Rentmeester » Tue Sep 16, 2014 21:54

Om een objectief oordeel te kunnen hebben over het functioneren van de KNDB ging ik eens op zoek naar het beleidsplan. Blind weg afgaan op de vele meningen hier op het forum brengt nogal de nodige risico's met zich mee.

Echter, het meest recente beleidsplan op de KNDB-website is die van 2011-2012. Dit is wel in lijn met wat ik hier zo nu en dan op het forum lees dat er geen beleid is. Toch vermoed ik dat er wel een beleidsplan is geschreven, dus heb ik eerst het bondsbureau een mailtje gestuurd. Maar na 5 dagen nog geen antwoord te hebben gehad, denk ik niet dat die er nog gaat komen. Zo moeilijk is het toch niet om een mailtje te beantwoorden? Dit geeft mij als lid in ieder geval niet de indruk dat het goed gaat bij de KNDB.

Ik weet dus niet wat het beleid op IT gebied is, maar gezien er maar 1 persoon in de IT commissie zit verwacht ik daar weinig van. Niet zo raar dan ook dat de website slecht wordt bijgehouden, toch een stukje 'contact' met (niet-)leden, geeft een goede eerste indruk...


Martijn Rentmeester
Posts: 26
Joined: Sun Dec 26, 2010 14:42
Real name: Martijn Rentmeester

Re: KNDB beleid, is dat er wel?

Post by Martijn Rentmeester » Fri Sep 19, 2014 19:06

Dank je wel Henk. Ik had inmiddels ook reactie gekregen van Paul Visser, hij was op vakantie, vandaar dat er niet eerder werd gereageerd.

Post Reply