NK Dammen Algemeen 2014 - Huissen
Re: NK Dammen Algemeen 2014 - Huissen
Zozo, knap Fred !
Dat noemen ze nou krachten bewaren voor de volgende partij! Minimale inzet maximaal presteren !!
Dat noemen ze nou krachten bewaren voor de volgende partij! Minimale inzet maximaal presteren !!
-
Zo, nu even wachten op Keurentjes die ongetwijfeld alle begrip heeft.
zou leuke regel zijn als je pas remise mag doen als beide spelers minimaal 1 dam hebben .
volgens mij wordt het dan wel spannender.
Roel en Pim zullen hem dan nog wel hardhandig naar 1-1 kunnen schuiven, maar er zullen ook veel partijen een spannender slot krijgen.
Roel en Pim zullen hem dan nog wel hardhandig naar 1-1 kunnen schuiven, maar er zullen ook veel partijen een spannender slot krijgen.
-
- Real name: Michel Stempher
Die partij tussen Boomstra en Baljakin was al snel remise danLeri wrote:zou leuke regel zijn als je pas remise mag doen als beide spelers minimaal 1 dam hebben .
haha, toen ik hem gepost had bedacht ik mij dat ook . Uiteraard wel minimaal 40 zetten .
-
Nog even deze beroemde tekst aanhalen:
"De eindstand van het toernooi is bepalend voor de vraag welke spelers door de KNDB zullen worden afgevaardigd naar het EK 2014 en naar een eventueel kwalificatietoernooi voor het WK 2015 indien dat eerder dan het NK 2015 wordt gespeeld."
Nu Ron 3e wordt zal de top 2 wel gaan, aangevuld met een keuzeplaats.
"De eindstand van het toernooi is bepalend voor de vraag welke spelers door de KNDB zullen worden afgevaardigd naar het EK 2014 en naar een eventueel kwalificatietoernooi voor het WK 2015 indien dat eerder dan het NK 2015 wordt gespeeld."
Naar wie zou die gaan? Iemand die er echt voor gestreden heeft vandaag?Bert Zwart wrote:Nog even deze beroemde tekst aanhalen:
Auke? Ron dus blijkbaar niet :p. Hein? Jan? Geert? Wouter?
Ben erg benieuwd!
-
- Real name: Martijn Rentmeester
Die tekst moet je toch als volgt lezen?!?Bert Zwart wrote:Nog even deze beroemde tekst aanhalen:
"De eindstand van het toernooi is bepalend voor de vraag welke spelers (Baljakin, Boomstra of Meurs) door de KNDB zullen worden afgevaardigd naar het EK 2014 indien er minder dan 3 plaatsen te vergeven zijn. Tevens is de eindstand bepalend in wie er nog meer naar het EK 2014 mag naast Baljakin, Boomstra en Meurs, indien er meer dan 3 plaatsen te vergeven zijn."
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Ik vrees dat je gelijk hebt, maar dan wordt het echt tijd om met hooivorken en fakkels op te trekken naar het bondsbureau.Bert Zwart wrote:Nu Ron 3e wordt zal de top 2 wel gaan, aangevuld met een keuzeplaats.
Foto's NK Dammen 2014 op https://www.flickr.com/
-
Ik vind de bewust vage omschrijving al reden genoeg om in aktie te komen. De nummers 4 t/m 8 van het NK 2012 hebben in een brief aan de bondsraad gevraagd om eerlijke voorwaarden. De KNDB heeft daar zo te zien nog geen trek in.Jan Pieter wrote:Ik vrees dat je gelijk hebt, maar dan wordt het echt tijd om met hooivorken en fakkels op te trekken naar het bondsbureau.Bert Zwart wrote:Nu Ron 3e wordt zal de top 2 wel gaan, aangevuld met een keuzeplaats.
Scherpe foto's zeg! Die gene die maakt kan het wel!
Het is niet zo heel moeilijk, de onscherpe foto's gooi je wegLeri wrote:Scherpe foto's zeg! Die gene die maakt kan het wel!
-
Het is niet zo moeilijk. Onscherpe omschrijvingen gooi je weg.Wieger Wesselink wrote:Ik vind de bewust vage omschrijving al reden genoeg om in aktie te komen. De nummers 4 t/m 8 van het NK 2012 hebben in een brief aan de bondsraad gevraagd om eerlijke voorwaarden. De KNDB heeft daar zo te zien nog geen trek in.Jan Pieter wrote:Ik vrees dat je gelijk hebt, maar dan wordt het echt tijd om met hooivorken en fakkels op te trekken naar het bondsbureau.Bert Zwart wrote:Nu Ron 3e wordt zal de top 2 wel gaan, aangevuld met een keuzeplaats.
“De volgorde van hoogst aankomenden in de eindstand van het toernooi is bepalend voor de afvaardiging naar het EK 2014 en naar een eventueel kwalificatietoernooi voor het WK 2015 indien dat eerder dan het NK 2015 wordt gespeeld."
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!