Voorkeursbeleid

Post Reply
playforstacks
Real name: Thijs van den Broek

Re: Voorkeursbeleid

Post by playforstacks » Thu Jan 02, 2014 15:07

Fred van Amersfoort wrote:De redenering van Luteijn is boeiend. En slecht nieuws voor de KNDB. Ik herinner mij dat Ketelaarsop eigen kosten aan een toernooi moest deelnemen. Daarmee stond hij door een keuze van de KNDB buiten het team. Toch diende Ketelaars bij te dragen aan de kosten. Nu mijn redenering: het eventuele wangedrag van Thijs is lonend geweest in die zin dat hij geen enkele extra bijdrage aan de algemene kosten heeft hoeven leveren. Dat terwijl de onomstreden Ketelaars wel geld moest inbrengen. Ik neem dus aan dat de kosten van Ketelaars alsnog vergoed gaan worden of dat Thijs alsnog bijdraagt in de algemene kosten.........
De redenering van Frits klopt niet echt omdat hij duidelijk niet weet hoe er met mij is omgegaan en welke afspraken voor dit toernooi zijn gemaakt. Daarnaast denk ik ook dat hij mij totaal niet goed genoeg kent om zulke dingen over mij te zeggen, over hoe ik al dan niet zou zijn, maar goed hij is 1 van die dammers die je op 1 hand kan tellen waar ik wel eens een ruzie/discussie mee heb gehad (toen hier ook op het forum geloof ik) misschien denkt die daarom dat ik moeilijk in de omgang ben ofzo. Verder mag ik Frits opsich best wel alleen slaat hij de plank nu behoorlijk mis.

1. Er is na mijn weten nog nooit iemand buiten team KNDB geplaatst behalve ik! Zelf vergoeden is nog wel iets heel anders dan buiten het team geplaatst worden en alles zelf moeten regelen.
2. Net als Ketelaars heb ik ook dat EK alles zelf moeten betalen ondanks dat de KNDB lekker over mijn rug kan profiteren van een Europese titel terwijl ze al 3 jaar 0,0 in mij geïnvesteerd hebben.(en daarvoor in verhouding ook heel weinig) Verder snap ik je punt qua algemene kosten niet echt.

playforstacks

Post by playforstacks » Thu Jan 02, 2014 15:35

Luteijn wrote:Mijne heren

Thijs v.d. Broek is een begenadigd dammer. Evenwel een beetje moeilijk in de omgang. Dat is heden zo en dat was in het verleden zo. Hij heeft weinig discipline. Er zijn nogal wat incidenten geweest. Voor het dammen is talent belangrijk. Tot nog toe heeft de trainingsstaf van de KNDB opmerkelijk beheerst en begripvol geopereerd.

In Frankrijk heeft Thijs mee mogen spelen volledig voor eigen rekening buiten de verantwoording van het Nederlandse team. Want hij is niet bereid zich op enige wijze te storen aan de regels of zich aan de leiding van de coaches te onderwerpen. De KNDB heeft hem aangemeld als deelnemer. Hij heeft zijn eigen reis en verblijf georganiseerd. Verder heeft de KNDB geen enkele verantwoording genomen. Als dat anders moet, dan dient er eerst sprake te zijn van wederzijds respect.

Hij zou zich op geen enkele wijze mengen en bemoeien met het Nederlandse team. Dat was de afspraak. Het is mij onduidelijk wat de trainingsstaf resp. de coach van het Nederlandse team dan te verwijten valt. Aangezien de afspraak was, dat Thijs geheel op persoonlijke titel buiten de ploeg om zou deelnemen aan het wereldkampioenschap Junioren. Hij was geen lid van de ploeg, omdat hij dat zelf zo wilde.
joo Frits,

Snap niet echt hoe je serieus kan beweren dat de trainingsstaf opmerkelijk beheerst en begripvol heeft geopereerd?? Ben jij niet op de hoogte dat ik toen ik vice WK (16 jaar) was uit alle mogelijke trainingen ben gegooid omdat ik ziek was en tentamens had waardoor ik niet op de selectiedag kon komen (en hem niet over mocht doen terwijl andere dat wel mochten). En alle jaren daarna ben ik als een soort paria behandeld door deze zelfde mensen. Daarnaast snap ik ook niet waarom je een bepaalde beelvorming rond mij wil vormen? je praat over incidenten? zoals wat? ik hoor dit de hele tijd en als ik de KNDB hier op aanspreek wat ik dan misdaan heb gaan ze stotteren en komen ze niet verder dan dat ik een keer Pizza ben gaan eten op een toernooi (waar ik probleem niet van zie als je honger hebt). Zo Frits jij weet dus meer dan ik? noem eens wat incidenten naast dat t-shirt?

na de volgende lap tekst waar bijna niks aan klopt:
Luteijn wrote:In Frankrijk heeft Thijs mee mogen spelen volledig voor eigen rekening buiten de verantwoording van het Nederlandse team.
Eerste deel klopt al voor 100% niet 2de deel klopt maar half maar ik raad je aan als je zelf hierbij niet weet hoe zit dat je beter niks kan zeggen.
Luteijn wrote:Want hij is niet bereid zich op enige wijze te storen aan de regels of zich aan de leiding van de coaches te onderwerpen.
volgende leugen, ik weet 100% dat in alle mails die ik met kndb heb gevoerd zo iets nog nooit heb gezegd en daarbuiten ook niet. Ik ben uit het team gezet! en ik heb mijzelf zeker niet uit het team gezet.
Luteijn wrote:Hij heeft zijn eigen reis en verblijf georganiseerd. Verder heeft de KNDB geen enkele verantwoording genomen. Als dat anders moet, dan dient er eerst sprake te zijn van wederzijds respect.
Kijk nu beginnen we ergens te komen, het klopt dat wij (ik en mijn coach) de reis en verblijb georganiseerd hebben! Vind zelfs jij het dan niet heel vreemd dat als we dan aankomen dat iemand van een ander team net heeft gedaan of wij onder zijn team vallen en wij dus onze eigen georganiseerde kamer niet meer hebben??? Je kunt nu wel net doen of ik anders kon handelen maar dit is niet het geval en ik heb in Frankrijk helemaal niks fout gedaan.
Luteijn wrote: Hij zou zich op geen enkele wijze mengen en bemoeien met het Nederlandse team. Dat was de afspraak. Het is mij onduidelijk wat de trainingsstaf resp. de coach van het Nederlandse team dan te verwijten valt. Aangezien de afspraak was, dat Thijs geheel op persoonlijke titel buiten de ploeg om zou deelnemen aan het wereldkampioenschap Junioren. Hij was geen lid van de ploeg, omdat hij dat zelf zo wilde.
dit stukje is echt te bizar voor woorden. Wie heeft jou deze onzin verteld?
Ik zou net als op andere toernooien normaal omgaan met de andere Nederlandse deelnemers! dit was de afspraak en kan ik ook bewijzen uit mails met KNDB. Als je nu nog steeds niet snapt wat de teamcheff van Nederlandse team te verwijten valt ben je of traag van begrip of heb je eerder post gemist ik zou ze nog eens nalezen. En nogmaals ik was geen lid van het team omdat ik eruit was gegooid niet omdat ik dit zelf wilde.

Verder snap je volgens mij niet hoe naar het is als je je laatste jeugdtoernooi speelt je met je coach/pa er na toe gaat alles goed hebt geregeld en duidelijk (en toen nog vriendelijke) afspraken zijn gemaakt dat ik en de andere Nederlanders op een "normale manier met elkaar omgaan" en dan te zien dat een andere coach dan gaat zeggen dat je niet met je darmvrienden om mag gaan, dat je maar alleen moet zitten terwijl dit duidelijk tegen de vooraf afgesproken afspraken is. Dit is ook eigenlijk de eerst keer in men leven dat ik me gediscrimineerd voelde en minder voelde dan iemand anders. Maar Frits miss snap je niet echt hoe het in zen werk ging maar het zegt toch wel iets als zelfs de andere nederlanders en coaches dit op zen minst niet aangenaam vinden wat Siep heeft gedaan.

Luteijn
Real name: Frits Luteijn

Post by Luteijn » Thu Jan 02, 2014 16:11

Sorry...

Ik ben er niet bij geweest. Ik heb gereageerd, omdat de wijze waarop gesproken werd over de trainingsstaf mij stoorde. Mijns inziens doen ze stinkend hun best. Zelf heb ik ook altijd een stormachtige relatie gehad met hun voorgangers dertig/veertig jaar geleden. Ik ben het ook niet eens met 'alles' wat ze doen. Maar ik heb geduld. Ik blijf met ze praten. Bejegen hen met respect. Eens zullen ze het licht zien of zie ik zelf het licht...

Ganesha

Post by Ganesha » Thu Jan 02, 2014 17:01

Luteijn wrote:Het moge duidelijk zijn, dat de verhouding tussen de heren een beetje verstoord is. Dat is jammer. Maar het is niet anders.

Het belangrijkste voor een vruchtbare gedachtewisseling is wederzijds respect. Wanneer je gehoord wilt worden en serieus genomen wilt worden, dan dien je een discussie aan te gaan op een beschaafde manier zonder elkanders goedwillendheid bij voorbaat in twijfel te trekken. Je luistert naar elkaar. Nooit trek je zonder goede reden elkaars integriteit in twijfel. Je probeert zinvolle argumenten aan te dragen. Het komt zo nu en dan voor, dat je iemand kunt overtuigen. Vaker echter lukt dat niet of niet direct. Dan is voorlopig het hoogst haalbare, dat de ander jouw mening betrekt bij zijn besluitvorming. Daar moet je vrede mee hebben. Het moet mogelijk zijn op een beschaafde manier van mening te verschillen zonder dat de onderlinge verhoudingen daaronder hoeven te lijden.

Wat er mis gaat in de verhoudingen in dit geval ?

Hier hebben we iemand, die niet wil aanvaarden, dat de coach van een ploeg verantwoordelijkheden heeft. Hij is bijvoorbeeld verantwoordelijk ten opzichte van de ouders. Deze moeten het gevoel hebben, dat de begeleiding in staat is, hun kind weer veilig thuis te brengen. Hij dient te zorgen voor een ordelijk verloop van de uitzending naar het toernooi. Hij is plaatsvervanger van de ouders, de KNDB resp. de school. Hij dient pijnlijke incidenten te vermijden, die het kind, het aanzien van de sport of de KNDB beschadigen.

Daarbij mag de coach mens blijven. Er kan niet van hem verwacht worden, dat hij altijd en onder iedere omstandigheid speldenprikken even lijdzaam ondergaat. Wanneer er behoefte bestaat aan normalisering van de verhoudingen, dan ligt het voor de hand respect te tonen voor de moeilijke positie van coach en trainingsstaf.

CONCLUSIE

Vruchtbare discussies beginnen met wederzijds respect.
Het moge duidelijk zijn, dat de trainingsstaf van de KNDB respect verdient. Ze zijn van goede wil. Ze doen ontzettend hun best.
Daarna kun je van mening verschillen en elkaar proberen te overtuigen. Niet iedere discussie hoeft te eindigen in overeenstemming. Maar iedere discussie moet wel eindigen met wederzijds respect...
Beste Frits, respect is een belangrijke zaak. Respect verdien je maar kun je op en gegeven moment kwijt raken door je handelen. Dat geld voor beide kanten, voor Thijs, voor coaches, TD en KNDB.

Mooi dat jij het zo opneemt voor de trainingstaf van de KNDB, de TD, maar ook jouw zal het opgevallen zijn dat er wel eens zaken voorvallen die m.i het daglicht niet kunnen verdragen. Of dat hier het geval is kan ik niet met 100% zeggen, maar zoals ik eerder heb aangeven moet Thjis zijn klacht(en) kunnen uiten, bijv bij de tuchtcommissie, vertrouwenspersoon.

Je schrijft in een andere post dat Thijs er zelf om gevraagd heeft buiten het team geplaatst te worden. Dat is niet correct het is hem opdragen middels een contract met de KNDB, ondertekend door de voorzitter. Dat vind ik vanuit de KNDB niet respectvol. Het is zeer ernstig om mensen buiten het Nederlandse team te plaatsten, vind jij het prettig om genegeerd te worden door jouw eigen damfederatie, ik kan het mij moeilijk voorstellen. Hoe de uitwerking van TD naar de coach is gegaan weet ik niet.

Jij zaterdag succes in de 1/2 finales, groet, Daan

Luteijn
Real name: Frits Luteijn

Post by Luteijn » Thu Jan 02, 2014 17:26

Er is maar één die bepaalt of je een topper wordt of niet, dan ben je zelf. Trainers zijn bijzaak, als je er zelf niet voor gaat. Mooi praters helpen je niet voort. Het is gewoon hard werken en concentratie. Talent helpt. Hard werken meer...

Zelf had ik indertijd het probleem, dat ik veel te laat begonnen ben met dammen. Daardoor ben ik nooit in beeld geweest voor de jeugdtraining. De meeste trainers van de KNDB waren afkomstig uit de jeugd. Hun interesse ligt vooral op het tactische vlak en de jeugd. Dat was niet mijn fort en is het nog steeds niet. Ik ben voor mijn vijf en twintigste nooit geselecteerd voor enige training. Ik was jarenlang topscoorder in de nationale competitie. Evenwel de plaatsing voor de halve finale heb ik helemaal vanaf de grond af aan moeten afdwingen. Nooit enige keuzeplaats gehad. Ik ben er jaren mee bezig geweest om de finale van het kampioenschap van Nederland te bereiken. Indertijd waren er geen computer. Nu wel. Dat maakt verschil...

Je kunt je daaraan ergeren en tot niets meer komen of je kunt er energie uit putten. Je kunt wegen zoeken om toch je zin te krijgen. Trainingsvormen zoeken, die anderen je niet kunnen bieden. Maar als het puntje bij paaltje komt, ben je zelf toch de enige, die bepaalt of het wat wordt of niet. Een goede trainer helpt. Ton Sijbrands was indertijd trainer van RDG. Daar had je wat aan. Nu hebben we Gantwarg. Ook iemand die het verschil maakt, als je beter wilt leren dammen. Het is belangrijk een trainer te zoeken, die bij je past. Gantwarg past niet bij iedereen. Ook de trainers van de KNDB passen niet bij iedereen. Er zijn voldoende trainers beschikbaar, die wel bij je passen.

Een dam carrière is iets persoonlijks. Daar moet je zelf aan bouwen. Het gaat niet vanzelf. Het is jaren ploeteren voor het wat wordt. Je kunt niet op je twintigste een werkelijk topper zijn. Dan begint het werk pas. Ook moet je niet vergeten, dat dan sommige vermogens beginnen af te nemen. Vingervlugheid en slagvaardigheid in tijdnood van de jeugd verdwijnt. Dat moet je vervangen door ervaring en inzicht in het spel.

De periode als jeugdspeler kan een boost geven aan de dam carrière. Zetjes zijn belangrijk. Maar zijn niet alles. Het leven is lang. Echte toppers zoals Schwarzman, Georgiev, Tsjizjow of Gantwarg hebben wat extra's. Dat hebben ze niet alleen gerealiseerd in hun jeugd. Dus het heeft geen zin om te sikkeneuren. Gewoon de schouders eronder en aan het werk...

Ganesha

Post by Ganesha » Thu Jan 02, 2014 17:44

Luteijn wrote:Er is maar één die bepaalt of je een topper wordt of niet, dan ben je zelf. Trainers zijn bijzaak, als je er zelf niet voor gaat. Mooi praters helpen je niet voort. Het is gewoon hard werken en concentratie. Talent helpt. Hard werken meer...

Zelf had ik indertijd het probleem, dat ik veel te laat begonnen ben met dammen. Daardoor ben ik nooit in beeld geweest voor de jeugdtraining. De meeste trainers van de KNDB waren afkomstig uit de jeugd. Hun interesse ligt vooral op het tactische vlak en de jeugd. Dat was niet mijn fort en is het nog steeds niet. Ik ben voor mijn vijf en twintigste nooit geselecteerd voor enige training. Ik was jarenlang topscoorder in de nationale competitie. Evenwel de plaatsing voor de halve finale heb ik helemaal vanaf de grond af aan moeten afdwingen. Nooit enige keuzeplaats gehad. Ik ben er jaren mee bezig geweest om de finale van het kampioenschap van Nederland te bereiken. Indertijd waren er geen computer. Nu wel. Dat maakt verschil...

Je kunt je daaraan ergeren en tot niets meer komen of je kunt er energie uit putten. Je kunt wegen zoeken om toch je zin te krijgen. Trainingsvormen zoeken, die anderen je niet kunnen bieden. Maar als het puntje bij paaltje komt, ben je zelf toch de enige, die bepaalt of het wat wordt of niet. Een goede trainer helpt. Ton Sijbrands was indertijd trainer van RDG. Daar had je wat aan. Nu hebben we Gantwarg. Ook iemand die het verschil maakt, als je beter wilt leren dammen. Het is belangrijk een trainer te zoeken, die bij je past. Gantwarg past niet bij iedereen. Ook de trainers van de KNDB passen niet bij iedereen. Er zijn voldoende trainers beschikbaar, die wel bij je passen.

Een dam carrière is iets persoonlijks. Daar moet je zelf aan bouwen. Het gaat niet vanzelf. Het is jaren ploeteren voor het wat wordt. Je kunt niet op je twintigste een werkelijk topper zijn. Dan begint het werk pas. Ook moet je niet vergeten, dat dan sommige vermogens beginnen af te nemen. Vingervlugheid en slagvaardigheid in tijdnood van de jeugd verdwijnt. Dat moet je vervangen door ervaring en inzicht in het spel.

De periode als jeugdspeler kan een boost geven aan de dam carrière. Zetjes zijn belangrijk. Maar zijn niet alles. Het leven is lang. Echte toppers zoals Schwarzman, Georgiev, Tsjizjow of Gantwarg hebben wat extra's. Dat hebben ze niet alleen gerealiseerd in hun jeugd. Dus het heeft geen zin om te sikkeneuren. Gewoon de schouders eronder en aan het werk...
Allemaal wijze raad Frits, maar het gaat in deze zaak om andere dingen. Als jij daar je ogen voor wilt sluiten, mij prima. Die wijze raad kun je beter in een andere draad geven.

Kun je mij uitleggen waarom jij het nodig vindt om de TD zo te verdedigen?

Ganesha

Post by Ganesha » Thu Jan 02, 2014 17:47

Luteijn wrote:Er is maar één die bepaalt of je een topper wordt of niet, dan ben je zelf. Trainers zijn bijzaak, als je er zelf niet voor gaat. Mooi praters helpen je niet voort. Het is gewoon hard werken en concentratie. Talent helpt. Hard werken meer...

Allemaal wijze raad Frits, maar het gaat in deze zaak om andere dingen. Als jij daar je ogen voor wilt sluiten, mij prima. Die wijze raad kun je beter in een andere draad geven.

Kun je mij uitleggen waarom jij het nodig vindt om de TD zo te verdedigen?

playforstacks

Post by playforstacks » Mon Jan 06, 2014 16:22

Vandaag had ik een mail in mijn mail box van Johan Krajenbrink.
Ik zal volgens Johan alles kosten ontremd het WK zelf moeten betalen omdat alleen teamchef Siep Buurke in zijn verslag na Johan negatief over mij is geweest.
Het enige voorbeeld dat genoemd kon worden was dat ik een kerstgeschenk aan de meerderjarige (Siep de leugenaar beweerd dat ik aan minderjarige polen heb gegeven maar dit kan ontkracht worden door de polen en door mij) polen zou hebben gegeven waar alcohol in zat.
ik sta echt perplex en weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen....
als iemand tips heeft of iets wat ik zou doen hoor ik graag dit is echt de omgedraaide wereld......
word vervolgt.

ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn » Mon Jan 06, 2014 16:38

playforstacks wrote: als iemand tips heeft of iets wat ik zou doen hoor ik graag dit is echt de omgedraaide wereld......
word vervolgt.
Stop met dammen, ga gospelen ofzo. Dit gaat toch nooit meer goedkomen.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Mon Jan 06, 2014 16:51

playforstacks wrote:Vandaag had ik een mail in mijn mail box van Johan Krajenbrink.
Ik zal volgens Johan alles kosten ontremd het WK zelf moeten betalen omdat alleen teamchef Siep Buurke in zijn verslag na Johan negatief over mij is geweest.
Het enige voorbeeld dat genoemd kon worden was dat ik een kerstgeschenk aan de meerderjarige (Siep de leugenaar beweerd dat ik aan minderjarige polen heb gegeven maar dit kan ontkracht worden door de polen en door mij) polen zou hebben gegeven waar alcohol in zat.
als iemand tips heeft of iets wat ik zou doen hoor ik graag dit is echt de omgedraaide wereld......
word vervolgt.
Volgens mij heeft Krajenbrink hier niets over te zeggen. Hij gaat over het Team KNDB, maar daarvan maakte jij geen onderdeel uit. En zelfs als het KNDB-bestuur de afhandeling van jouw deelname heeft uitbesteed aan een onderknuppel, i.c. Krajenbrink, dan blijft het gewoon verantwoordelijk, dus ik zou eerst maar eens naar de mening van het bestuur vragen. En mocht het bestuur Krajenbrink steunen, dan kun je een protestzaak aanspannen tegen het bestuur.

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Mon Jan 06, 2014 17:02

Thijs, welke kosten? Dit was precies wat ik jou enkele dagen terug al noemde. Welke kosten moet jij betalen? Dat kan nooit zijn op basis van wat Buurke zegt. Als het nodig is wil ik de strijd wel voor jou aangaan.

Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Mon Jan 06, 2014 17:33

ildjarn wrote:
playforstacks wrote: als iemand tips heeft of iets wat ik zou doen hoor ik graag dit is echt de omgedraaide wereld......
word vervolgt.
Stop met dammen, ga gospelen ofzo. Dit gaat toch nooit meer goedkomen.
:angel: ... en daar ga je geen spijt van krijgen :D . Zodra je gegijzeld wordt door je investeringen wordt dat steeds lastiger, en ik wou dat ik dat 30 jaar eerder had gedaan. Alex Ketelaars is van jouw generatie en kent jouw situatie uit eigen ervaring. Vraag hem maar eens advies over de mogelijkheden van Go.
Flow with the Go

Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Mon Jan 06, 2014 17:34

Fred van Amersfoort wrote:Thijs, welke kosten? Dit was precies wat ik jou enkele dagen terug al noemde. Welke kosten moet jij betalen? Dat kan nooit zijn op basis van wat Buurke zegt. Als het nodig is wil ik de strijd wel voor jou aangaan.
Inschrijfkosten € 40,-
Verblijfskosten € 240,-

Maakt € 280,- tezamen. Hier komen nog de reiskosten bovenop, maar dit hadden Thijs en zijn coach (z'n vader zoals Thijs ook zelf al meldde) zelf al betaald aangezien ze zelf de autoreis naar Frankrijk en weer terug organiseerden.

Kanttekening is wel dat de KNDB de kosten die Stella van Buuren anders zou hebben gemaakt met Team KNDB worden vergoed door de KNDB aan Thijs en zijn coach aangezien zij Stella hebben meegenomen. Dit is echter niet opgenomen in bovenstaande overzicht, hetgeen me een bevestiging lijkt van de stelling dat Stella wel degelijk onder verantwoordelijkheid van de KNDB viel dus dat de KNDB-coach zich onverantwoordelijk heeft opgesteld. :!:
Last edited by Michel Stempher on Mon Jan 06, 2014 17:38, edited 2 times in total.

playforstacks

Post by playforstacks » Mon Jan 06, 2014 17:36

Fred van Amersfoort wrote:Thijs, welke kosten? Dit was precies wat ik jou enkele dagen terug al noemde. Welke kosten moet jij betalen? Dat kan nooit zijn op basis van wat Buurke zegt. Als het nodig is wil ik de strijd wel voor jou aangaan.
reiskosten
verblijfkosten
inschrijfgeld

Johan zegt dat het wel puur op basis van Siep Buurke is, ik citeer letterlijk: "Na afloop van het genoemde WjK 2013 heeft de teamchef van Team KNDB Siep Buurke een verslag geschreven. Dat verslag is negatief over Thijs van den Broek. "
"Ik besluit, als technisch directeur van de KNDB, te sanctioneren, en de kosten van Thijs van den Broek niet te laten betalen door de KNDB, maar door Thijs van den Broek zelf."

playforstacks

Post by playforstacks » Mon Jan 06, 2014 17:40

Jan Pieter wrote:
playforstacks wrote:Vandaag had ik een mail in mijn mail box van Johan Krajenbrink.
word vervolgt.
Volgens mij heeft Krajenbrink hier niets over te zeggen. Hij gaat over het Team KNDB, maar daarvan maakte jij geen onderdeel uit. En zelfs als het KNDB-bestuur de afhandeling van jouw deelname heeft uitbesteed aan een onderknuppel, i.c. Krajenbrink, dan blijft het gewoon verantwoordelijk, dus ik zou eerst maar eens naar de mening van het bestuur vragen. En mocht het bestuur Krajenbrink steunen, dan kun je een protestzaak aanspannen tegen het bestuur.
Volgens Krajenbrink zelf heeft hij over alles, alles te zeggen , maar wat kun je er tegen doen?
Verder denk ik wel een idee te hebben wat voor vies spel er word gespeeld. Miss dat mensen een idee krijgen voor het WK was er ruzie tussen bestuur en Johan krajenbrink omdat het bestuur niet vond dat Siep mee moest als coach (die zagen dit al aankomen waarschijnlijk) Johan hield voet bij stuk omdat hij het "gezichtsverlies" zou vinden om Siep weer te cancelen en nu is wel duidelijk dat Johan idd heel erg fout zit maar in plaats hand in eigen boezem te steken gaat hij weer om geen "gezichtverlies" te leiden nu naar mij wijzen alsof ik iets fout heb gedaan. Heel naar hoe iemand zo in elkaar kan zitten dat je niet bezig bent met goed beleid redelijk zijn en goede oplossingen maar in termen denk als "gezichtverlies" en daarna handeld.

Post Reply