Problematiek rond e-Doping

Post Reply
Leri
Real name: Maikel van den Esker

Re: Problematiek rond e-Doping

Post by Leri » Sun Aug 11, 2013 23:41

Ik lees veel oplossingen.

Maar als je echt slecht wil zijn om e-doping te gebruiken, moet dat makkelijk lukken. Dan heeft een zo'n detectie apparaat denk ik weinig nut.

Even het uiterste: Je hebt een telefoon zonder simkaart, die druk je bij je boxer in.
Als er een moeilijke stand aan komt ga jij naar een gesloten toilet en gooit de stand even in maximus (een beetje dammer weet zijn stand), je laat em even 30 seconde rekenen en je hebt zo'n beetje de beste zet. Je drukt de telefoon weer bij je boxer in en gaat 3 minuten schijn rekenen en je doet die zet.

Geen mens of apparaat kan zoiets tegenhouden, als je slecht wil zijn. Toch?

playforstacks
Real name: Thijs van den Broek

Post by playforstacks » Mon Aug 12, 2013 02:16

Blijven er een paar opties over.

1. Naaktdammen
2. toiletverbod
3. Open toiletten in de ruimte waar word gespeeld
4. zorgen dat je tijdens het sporten geen tijd hebt om een grote boodschap te doen. (en dus met minder tijd spelen)

voor mij valt 1 al snel af doen te weinig jonge meiden mee, 2 lijkt me niet super prettig , 3 tsja wat zal ik er van zeggen en 4 lijkt me goed plan :P

Leri
Real name: Maikel van den Esker

Post by Leri » Mon Aug 12, 2013 20:03

playforstacks wrote:Blijven er een paar opties over.

1. Naaktdammen
2. toiletverbod
3. Open toiletten in de ruimte waar word gespeeld
4. zorgen dat je tijdens het sporten geen tijd hebt om een grote boodschap te doen. (en dus met minder tijd spelen)

voor mij valt 1 al snel af doen te weinig jonge meiden mee, 2 lijkt me niet super prettig , 3 tsja wat zal ik er van zeggen en 4 lijkt me goed plan :P
Beetje het zelfde als, we maken de 11 steden tocht korter tot 1km. zo kunnen we goed in de gate houden of ze niet afsnijden ;).

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Tue Aug 13, 2013 20:06

Bij de World Cup Schaken in Tromso (Noorwegen) worden de deelnemers gefouilleerd voordat ze de speelzaal mogen betreden. Foto's: chessbase.com

Image

Thorough checking of the players before they enter the playing hall...

Image

... including a pat-down by female security personnel

Iets voor de World Cup in Wageningen? Ongetwijfeld zullen er vrijwilligers zat zijn, die de pat-down bij de vrouwelijke World Cup deelnemers willen doen..... :D
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!

Post Reply