Bert Zwart wrote:In hoeverre en waarom gesubsidieerde ICT projecten minder lopen dan persoonlijke initiatieven blijft een interessante vraag, maar off topic. Ik zal het nog weleens direct vragen.
Wat meer on topic: Om Pascal zo maar even unilateraal voor eeuwig te blokkeren gaat me te ver, en Klaas van der Laan is als ik me het goed herinner ook al geblokkeerd omdat 'het management' meende dat zijn nickname niet gepast was. Als de damserver een geschenk is aan de KNDB is dat een zaak van de KNDB en stelt Fred hier de juiste vragen.
Zelf was ik buiten deze discussie om nog bezig om een inhoudelijke bijdrage proberen te leveren naar aanleiding van een vraag van Rein Halbersma maar die motivatie heb ik sinds een dag niet meer. Ik neem aan dat schaaksites al lang benaderd zijn en dat daar iets uitgekomen is?
Persoonlijke projecten hebben geen last van overleg structuren, als piet bouma nieuws op toernooibase wilt, dan knutselt hij het er in. en dat doe ik ook. Is niet zozeer een organisatie, dat is de overhead die een organisatie met zich mee brengt.
Pascal is niet gebanned, zijn naam is geblokkeerd, hij kan vrolijk een nieuw account aanmaken, en als hij zich gewoon gedraagt is hij meer dan welkom.
Verder staat er helemaal niemand op de banlijst, ik schreef ergens in THEORIE is er nog iemand gebanned, die laat ik ook gewoon toe zolang hij zich gedraagt, daar heb ik wel vrijspel vanuit de kndb, als de desbetreffende persoon ook maar de lijn aantipt vliegt ie direct weer.
er zijn wat namen geblokkeerd.
kuthoer.
boerenlul.
dat slag, heel vreemd?
Nogmaals ik KAN zelf beslissen, in de praktijk moet je heel erg ver gaan wil ik direct beslissen, iedere handeling is voor 99.9% van de tijd bekend bij de kndb, en die kan gewoon zeggen nee.
Is dat doemdenken besmettelijk?
@Edit
Zit weer zo'n uber sneaky TROL stukje in.
Waar haal jij vandaan dat het een "Geschenk" is aan de KNDB?
Nog ff en ik ga een trol trollen!
Ik praat met iedereen. Elk moment. De vraag is niet tegen wie ik praat, maar wie luistert!!