In plaats van 36-31 en 5-28 te spelen met volgens mij nog steeds een houdbare positie, speelde Roel 5-37 en kon daarna opgeven omdat 13-19 18-23 en 6-11 volgde.
![Image](http://fmjd.org/dias2/save/13740664861.png)
Bert Zwart wrote:Zo, Pascal, das niet niks, winnen van de nummer 3 van het WK! Proficiat. Ben je na afloop wel door de dopingcontrole gekomen?
Wishmaster wrote:Roel Boomstra - Pascal Stil in het online blitz toernooi van vanmiddag.
In plaats van 36-31 en 5-28 te spelen met volgens mij nog steeds een houdbare positie, speelde Roel 5-37 en kon daarna opgeven omdat 13-19 18-23 en 6-11 volgde.
een tipje van de sluier over de vorm van doping en opsporing? welke bewijsstandaard wordt gehanteerd? Heterdaad of gelijkenis met computerzetten?Marcel Kosters wrote:Speler Belfastchild is uitgesloten van Heerhugowaard Open Online Blitz en voor nog onbepaalde tijd van toekomstige online toernooien. KNDB en organisatie van Heerhugowaard Open hebben tevoren benadrukt dat gebruik van e-doping niet is toegestaan. Heerhugowaard Open is - zoals alle damtoernooien - all about fair play.
Gelijkenis met computerzetten en expert analysis.Rein Halbersma wrote:een tipje van de sluier over de vorm van doping en opsporing? welke bewijsstandaard wordt gehanteerd? Heterdaad of gelijkenis met computerzetten?Marcel Kosters wrote:Speler Belfastchild is uitgesloten van Heerhugowaard Open Online Blitz en voor nog onbepaalde tijd van toekomstige online toernooien. KNDB en organisatie van Heerhugowaard Open hebben tevoren benadrukt dat gebruik van e-doping niet is toegestaan. Heerhugowaard Open is - zoals alle damtoernooien - all about fair play.
Niets dubieus aan, het staat de organisatie van dergelijke toernooi natuurlijk vrij om mensen uit te sluiten, waarvan ze na grondig onderzoek hebben vastgesteld dat ze hun regels aan hun laars lappen.Fred van Amersfoort wrote:Juridisch dubieus vrees ik. De KNDB heeft een tuchtcommissie die eventueel kan schorsen. Of het moet gaan om de zaak Heerhugowaard maar daar gaat de KNDB niet over
Marcel is lid van de organisatie FredFred van Amersfoort wrote:Natuurlijk Dubbele D, als het waar is wat er staat dan is dat idd zeer triest en is een maatregel volkomen terecht. Dat was niet mijn punt. Waar het mij om gaat is dat Kosters de melding doet en niet de organisatie zelf. Dus welke pet is hier de rechter?
Wellicht kun je je partijen hier uploaden, dan kan iedereen die daar behoefte aan heeft zelf oordelen.Wishmaster wrote:Dit besluit is puur speculatief, ik heb daarom beroep aangetekend en reken op rectificatie
idd! ben sowieso wel benieuwd naar een partij waarin Roel Boomstra ' zo'n ' eindstand heeft, waarin hij min of meer door overmacht verliest. gebeurd zelden.Double_D wrote:Wellicht kun je je partijen hier uploaden, dan kan iedereen die daar behoefte aan heeft zelf oordelen.Wishmaster wrote:Dit besluit is puur speculatief, ik heb daarom beroep aangetekend en reken op rectificatie
Dat doet Pascal cq wishmaster nooit, dan valt hij door de mand.Double_D wrote:Wellicht kun je je partijen hier uploaden, dan kan iedereen die daar behoefte aan heeft zelf oordelen.Wishmaster wrote:Dit besluit is puur speculatief, ik heb daarom beroep aangetekend en reken op rectificatie