"Geen anoniemen" forum

Alex
Posts: 1771
Joined: Thu Nov 20, 2003 12:52
Location: Den Haag

Post by Alex » Thu Oct 26, 2006 14:59

ildjarn wrote: Als ik het goed begrijp is Steenslag geverifieerd bij Alexander (ik weet ook wie het is), maar heeft hij aangegeven dat hij liever zijn echte naam niet hier vernoemd wil zien.
Zijn echte naam is te vinden op zijn website... [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]

ildjarn
Posts: 1537
Joined: Tue Aug 22, 2006 15:38
Real name: Joost de Heer

Re: "Geen anoniemen" forum

Post by ildjarn » Mon May 20, 2019 11:26

Mag deze lijst nog wel, gezien de AVG?
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

User avatar
Marcel Kosters
Posts: 2240
Joined: Mon Jan 20, 2003 16:13
Location: Haarlem, The Netherlands

Re: "Geen anoniemen" forum

Post by Marcel Kosters » Tue Jul 02, 2019 07:29

ildjarn wrote:
Mon May 20, 2019 11:26
Mag deze lijst nog wel, gezien de AVG?
Natuurlijk. Iedere gebruiker heeft bewust ingestemd met het feit dat zijn of haar echte naam gekoppeld is aan een pseudoniem.

Ik zou graag een logische volgende stap zien. Namelijk het afvoeren van de mogelijkheid op een anoniem forum gedeelte te posten.
En het verwijderen van het anonieme gedeelte. Dit omdat het anonieme gedeelte amper wordt gebruikt. Maar meer belangrijk, omdat
het anonieme gedeelte vrijwel uitsluitend wordt gebruikt voor persoonlijke aanvallen. Persoonlijke aanvallen zullen vast mogen. Maar
laat een ieder dat dan maar onder eigen naam doen.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.

EricvanDusseldorp
Posts: 80
Joined: Wed Jan 03, 2018 16:53
Real name: Eric van Dusseldorp

Re: "Geen anoniemen" forum

Post by EricvanDusseldorp » Tue Jul 02, 2019 22:33

Marcel Kosters wrote:
Tue Jul 02, 2019 07:29
ildjarn wrote:
Mon May 20, 2019 11:26
Mag deze lijst nog wel, gezien de AVG?
Natuurlijk. Iedere gebruiker heeft bewust ingestemd met het feit dat zijn of haar echte naam gekoppeld is aan een pseudoniem.

Ik zou graag een logische volgende stap zien. Namelijk het afvoeren van de mogelijkheid op een anoniem forum gedeelte te posten.
En het verwijderen van het anonieme gedeelte. Dit omdat het anonieme gedeelte amper wordt gebruikt. Maar meer belangrijk, omdat
het anonieme gedeelte vrijwel uitsluitend wordt gebruikt voor persoonlijke aanvallen. Persoonlijke aanvallen zullen vast mogen. Maar
laat een ieder dat dan maar onder eigen naam doen.
Mee eens!

Post Reply