Rubriek Paul Nitsch in Dagblad De Limburger

Post Reply
Tijn
Posts: 697
Joined: Sun Oct 26, 2003 21:50
Real name: Martijn van Gortel
Location: Sittard
Contact:

Re: Rubriek Paul Nitsch in Dagblad De Limburger

Post by Tijn » Tue Jan 23, 2018 10:31

Marcel Kosters wrote:
Tijn wrote:Slecht niets, of misschien toch goed nieuws?
De rubriek verdwijnt weliswaar uit de regionale dagbladen Dagblad de Limburger en Limburgs Dagblad, maar..
De rubriek gaat verder in de wekelijkse huis-aan-huis bladen.
Wat wil dat zeggen? Men heeft geen abonnement meer nodig om de rubriek te kunnen inzien, maar deze wordt verspreid aan alle adressen welke geen NEE-NEE sticker op haar brievenbus hebben. Kortom: het bereik lijkt groter te worden.
Dat lijkt me inderdaad op zijn minst een 'cloud with a silver lining', top! Dat zouden meer Huis aan Huis bladen moeten kunnen doen. Als (vrijwillige?) rubriek- of dampuzzel schrijvers zich bij die bladen melden. Huis aan huis bladen drijven op (zeer profitabele) advertenties en op gratis of low cost content.
Momenteel ben ik bezig met een beleidsplan voor de PLDB voor de komende vier jaren. Daarin is onder andere het laten zien van de damsport in huis-aan-huis bladen opgenomen. Lijkt me een hele grote kans, welke nog amper/niet wordt gebruikt.

User avatar
Marcel Kosters
Posts: 2240
Joined: Mon Jan 20, 2003 16:13
Location: Haarlem, The Netherlands

Re: Rubriek Paul Nitsch in Dagblad De Limburger

Post by Marcel Kosters » Tue Jan 23, 2018 12:49

Tijn wrote:Momenteel ben ik bezig met een beleidsplan voor de PLDB voor de komende vier jaren. Daarin is onder andere het laten zien van de damsport in huis-aan-huis bladen opgenomen. Lijkt me een hele grote kans, welke nog amper/niet wordt gebruikt.
Dat lijkt me een prima gedachte. Al is het maar met 1 'dampuzzel' (of voorgekomen spel moment) per week. Die natuurlijk ook verwijst naar de PLDB en / of de plaatselijke club.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.

EricvanDusseldorp
Posts: 80
Joined: Wed Jan 03, 2018 16:53
Real name: Eric van Dusseldorp

Re: Rubriek Paul Nitsch in Dagblad De Limburger

Post by EricvanDusseldorp » Tue Jan 23, 2018 21:11

Ik doe dat al een tijdje in de Baarnsche Courant. Geen gratis huis-aan-huisblad, maar toch.
Levert qua geld niets op, maar daar moet je het niet voor doen. Het is steeds een leuk klusje.
Het probleem uit het verleden: diagrammen aanleveren, is er niet meer. Bijvoorbeeld: http://svg_experimenten.deds.nl/draughtboard/draughts_diagram_maker.html (werkt het beste onder Opera, heb ik gemerkt).
Ik zou zeggen: doen!

ildjarn
Posts: 1537
Joined: Tue Aug 22, 2006 15:38
Real name: Joost de Heer

Re: Rubriek Paul Nitsch in Dagblad De Limburger

Post by ildjarn » Sat May 26, 2018 06:41

De rubrieken van Paul in VIA (en de bridge- en schaakrubriek) zijn te vinden op http://www.via-limburg.nl/denksport/
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

Post Reply