Momenteel ben ik bezig met een beleidsplan voor de PLDB voor de komende vier jaren. Daarin is onder andere het laten zien van de damsport in huis-aan-huis bladen opgenomen. Lijkt me een hele grote kans, welke nog amper/niet wordt gebruikt.Marcel Kosters wrote:Dat lijkt me inderdaad op zijn minst een 'cloud with a silver lining', top! Dat zouden meer Huis aan Huis bladen moeten kunnen doen. Als (vrijwillige?) rubriek- of dampuzzel schrijvers zich bij die bladen melden. Huis aan huis bladen drijven op (zeer profitabele) advertenties en op gratis of low cost content.Tijn wrote:Slecht niets, of misschien toch goed nieuws?
De rubriek verdwijnt weliswaar uit de regionale dagbladen Dagblad de Limburger en Limburgs Dagblad, maar..
De rubriek gaat verder in de wekelijkse huis-aan-huis bladen.
Wat wil dat zeggen? Men heeft geen abonnement meer nodig om de rubriek te kunnen inzien, maar deze wordt verspreid aan alle adressen welke geen NEE-NEE sticker op haar brievenbus hebben. Kortom: het bereik lijkt groter te worden.
Rubriek Paul Nitsch in Dagblad De Limburger
-
- Real name: Martijn van Gortel
Re: Rubriek Paul Nitsch in Dagblad De Limburger
- Marcel Kosters
Dat lijkt me een prima gedachte. Al is het maar met 1 'dampuzzel' (of voorgekomen spel moment) per week. Die natuurlijk ook verwijst naar de PLDB en / of de plaatselijke club.Tijn wrote:Momenteel ben ik bezig met een beleidsplan voor de PLDB voor de komende vier jaren. Daarin is onder andere het laten zien van de damsport in huis-aan-huis bladen opgenomen. Lijkt me een hele grote kans, welke nog amper/niet wordt gebruikt.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.
-
- Real name: Eric van Dusseldorp
Ik doe dat al een tijdje in de Baarnsche Courant. Geen gratis huis-aan-huisblad, maar toch.
Levert qua geld niets op, maar daar moet je het niet voor doen. Het is steeds een leuk klusje.
Het probleem uit het verleden: diagrammen aanleveren, is er niet meer. Bijvoorbeeld: http://svg_experimenten.deds.nl/draughtboard/draughts_diagram_maker.html (werkt het beste onder Opera, heb ik gemerkt).
Ik zou zeggen: doen!
Levert qua geld niets op, maar daar moet je het niet voor doen. Het is steeds een leuk klusje.
Het probleem uit het verleden: diagrammen aanleveren, is er niet meer. Bijvoorbeeld: http://svg_experimenten.deds.nl/draughtboard/draughts_diagram_maker.html (werkt het beste onder Opera, heb ik gemerkt).
Ik zou zeggen: doen!
De rubrieken van Paul in VIA (en de bridge- en schaakrubriek) zijn te vinden op http://www.via-limburg.nl/denksport/
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!