Biologie en evolutie

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: Biologie en evolutie

Post by Kosmos » Sun Dec 05, 2010 13:34

Je projecteert Tjalling en je overschat jezelf. Als je het bewijsmateriaal over 9/11 eens onbevangen zou doornemen en verder zou kunnen kijken dan de gebruikelijke prietpraatbronnen waar jij gewoonlijk bij terecht komt, zou je wel anders piepen. Misschien maar gelukkig voor je dat je niet kunt zien wat er gaande is, anders zou je misschien nog banger worden dan je al bent. De argumentjes van degenen door wie jij je hebt laten overtuigen dat 9/11 geen inside job was, zijn voor mij al overtuigend genoeg ontkracht in 2002, toen ik bijvoorbeeld 'Alice in Wonderland and The World Trade Center Disaster' doornam van David Icke. Zelf heb ik gelukkig niet zo'n last van angst en al helemaal niet voor de dood. Als die voorspelling van Credo Mutwa uitkomt zijn jij en de jouwen waarschijnlijk allemaal beter af, in de volgende wereld, dus er is geen reden om je zorgen te maken, integendeel. Wie weet, wordt ook jouw pijnappelklier daar weer aan de praat gebracht. :)

Ondertussen is het wel treurig dat mede door sukkels als jij de mensen maar blijven slaapwandelen en geen oog hebben voor de predators die de generaties na ons binnenkort definitief gaan knechten, indien men niet bereid is verder te kijken dan jouw neusje lang is.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rsFeIgngbfE[/youtube]
Je laat perfect zien wat de enige specialiteit is van complottheorieaanhangers: Schelden en mensen beschuldigen.
Inmiddels gaat ook de draad biologie ook al weer over die nare obsessie van je. Nu dre draad toch al verknald is, een vraagje: Wat ga jij en je superieure medestanders doen om de mensheid te redden van de predators die de volgende generaties gaan knechten, terwijl wij sukkels in de andere wereld, gelukkig is de tandpasta er fluorvrij - rillend van angst toekijken?
Last edited by Kosmos on Sun Dec 05, 2010 13:49, edited 1 time in total.
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: Biologie en evolutie

Post by Hanco Elenbaas » Sun Dec 05, 2010 13:48

Kosmos wrote:
Je projecteert Tjalling en je overschat jezelf. Als je het bewijsmateriaal over 9/11 eens onbevangen zou doornemen en verder zou kunnen kijken dan de gebruikelijke prietpraatbronnen waar jij gewoonlijk bij terecht komt, zou je wel anders piepen. Misschien maar gelukkig voor je dat je niet kunt zien wat er gaande is, anders zou je misschien nog banger worden dan je al bent. De argumentjes van degenen door wie jij je hebt laten overtuigen dat 9/11 geen inside job was, zijn voor mij al overtuigend genoeg ontkracht in 2002, toen ik bijvoorbeeld 'Alice in Wonderland and The World Trade Center Disaster' doornam van David Icke. Zelf heb ik gelukkig niet zo'n last van angst en al helemaal niet voor de dood. Als die voorspelling van Credo Mutwa uitkomt zijn jij en de jouwen waarschijnlijk allemaal beter af, in de volgende wereld, dus er is geen reden om je zorgen te maken, integendeel. Wie weet, wordt ook jouw pijnappelklier daar weer aan de praat gebracht. :)

Ondertussen is het wel treurig dat mede door sukkels als jij de mensen maar blijven slaapwandelen en geen oog hebben voor de predators die de generaties na ons binnenkort definitief gaan knechten, indien men niet bereid is verder te kijken dan jouw neusje lang is.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rsFeIgngbfE[/youtube]
Je laat perfect zien wat de enige specialiteit is van complottheorieaanhangers: Schelden en mensen beschuldigen.
Inmiddels gaat ook de draad biologie ook al weer over die nare obsessie van je.
Schelden en beschuldigen is jouw specialiteit. Maar af en toe vind ik het noodzakelijk me tot jouw niveau te verlagen om je een spiegel voor te houden. Het vervelende is alleen dat je dan vaak nog harder gaat huilen en schelden en soms zelfs voor maanden het forum verlaat. Dat zou jammer zijn omdat je hier veel leuke dingen doet, bijvoorbeeld je theoretische beschouwingen over Bewustzijnsfilosofie. Als je durft kan ik je nog wel aan wat Ayahuasca helpen, zodat je ook de praktijk eens kunt ervaren.

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: Biologie en evolutie

Post by Kosmos » Sun Dec 05, 2010 13:51

Hanco Elenbaas wrote:
Kosmos wrote:
Je projecteert Tjalling en je overschat jezelf. Als je het bewijsmateriaal over 9/11 eens onbevangen zou doornemen en verder zou kunnen kijken dan de gebruikelijke prietpraatbronnen waar jij gewoonlijk bij terecht komt, zou je wel anders piepen. Misschien maar gelukkig voor je dat je niet kunt zien wat er gaande is, anders zou je misschien nog banger worden dan je al bent. De argumentjes van degenen door wie jij je hebt laten overtuigen dat 9/11 geen inside job was, zijn voor mij al overtuigend genoeg ontkracht in 2002, toen ik bijvoorbeeld 'Alice in Wonderland and The World Trade Center Disaster' doornam van David Icke. Zelf heb ik gelukkig niet zo'n last van angst en al helemaal niet voor de dood. Als die voorspelling van Credo Mutwa uitkomt zijn jij en de jouwen waarschijnlijk allemaal beter af, in de volgende wereld, dus er is geen reden om je zorgen te maken, integendeel. Wie weet, wordt ook jouw pijnappelklier daar weer aan de praat gebracht. :)

Ondertussen is het wel treurig dat mede door sukkels als jij de mensen maar blijven slaapwandelen en geen oog hebben voor de predators die de generaties na ons binnenkort definitief gaan knechten, indien men niet bereid is verder te kijken dan jouw neusje lang is.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rsFeIgngbfE[/youtube]
Je laat perfect zien wat de enige specialiteit is van complottheorieaanhangers: Schelden en mensen beschuldigen.
Inmiddels gaat ook de draad biologie ook al weer over die nare obsessie van je.
Schelden en beschuldigen is jouw specialiteit. Maar af en toe vind ik het noodzakelijk me tot jouw niveau te verlagen om je een spiegel voor te houden. Het vervelende is alleen dat je dan vaak nog harder gaat huilen en schelden en soms zelfs voor maanden het forum verlaat. Dat zou jammer zijn omdat je hier veel leuke dingen doet, bijvoorbeeld je theoretische beschouwingen over Bewustzijnsfilosofie. Als je durft kan ik je nog wel aan wat Ayahuasca helpen, zodat je ook de praktijk eens kunt ervaren.
Dankje dat je zo vriendelijk bent om mijn zelf-inzichten te verhogen.
Maar nog even een vraagje:

Wat gaan jij en je superieure medestanders doen om de mensheid te redden van de predators die de volgende generaties gaan knechten, terwijl wij sukkels in de andere wereld, gelukkig is de tandpasta er fluorvrij - rillend van angst toekijken?
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: Biologie en evolutie

Post by Hanco Elenbaas » Sun Dec 05, 2010 13:55

Kosmos wrote: Dankje dat je zo vriendelijk bent om mijn zelf-inzichten te verhogen.
Maar nog even een vraagje:

Wat gaan jij en je superieure medestanders doen om de mensheid te redden van de predators die de volgende generaties gaan knechten, terwijl wij sukkels in de andere wereld, gelukkig is de tandpasta er fluorvrij - rillend van angst toekijken?
Als ik die Ayahuasca bij jou erin krijg is er een grote kans dat de scheldende broekpoeperd uitgedreven wordt. Dat is de eerste stap Tjalling. De rest gaat vanzelf.

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: Biologie en evolutie

Post by Kosmos » Sun Dec 05, 2010 14:08

Hanco Elenbaas wrote:
Kosmos wrote: Dankje dat je zo vriendelijk bent om mijn zelf-inzichten te verhogen.
Maar nog even een vraagje:

Wat gaan jij en je superieure medestanders doen om de mensheid te redden van de predators die de volgende generaties gaan knechten, terwijl wij sukkels in de andere wereld, gelukkig is de tandpasta er fluorvrij - rillend van angst toekijken?
Als ik die Ayahuasca bij jou erin krijg is er een grote kans dat de scheldende broekpoeperd uitgedreven wordt. Dat is de eerste stap Tjalling. De rest gaat vanzelf.
Ga je de hele mensheid met ayahuasca behandelen? En dan zijn de predators kansloos?
Want wat boeit 1 mannetje nou?
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: Biologie en evolutie

Post by Hanco Elenbaas » Sun Dec 05, 2010 14:18

Kosmos wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Kosmos wrote: Dankje dat je zo vriendelijk bent om mijn zelf-inzichten te verhogen.
Maar nog even een vraagje:

Wat gaan jij en je superieure medestanders doen om de mensheid te redden van de predators die de volgende generaties gaan knechten, terwijl wij sukkels in de andere wereld, gelukkig is de tandpasta er fluorvrij - rillend van angst toekijken?
Als ik die Ayahuasca bij jou erin krijg is er een grote kans dat de scheldende broekpoeperd uitgedreven wordt. Dat is de eerste stap Tjalling. De rest gaat vanzelf.
Ga je de hele mensheid met ayahuasca behandelen? En dan zijn de predators kansloos?
Want wat boeit 1 mannetje nou?
Als ik jou aan de Ayahuasca weet te krijgen openen zich morfogenetische velden die anderen als jij zullen helpen bevrijden van waandenkbeelden, dus ook jij bent niet slechts een druppel op een gloeiende plaat Tjalling. Maar laat je verder niet afleiden en ga gerust verder met het boeiende thema van dit topic, Biologie en evolutie.

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: Biologie en evolutie

Post by Kosmos » Sun Dec 05, 2010 14:27

Kosmos wrote: Dankje dat je zo vriendelijk bent om mijn zelf-inzichten te verhogen.
Ga je de hele mensheid met ayahuasca behandelen? En dan zijn de predators kansloos?
Want wat boeit 1 mannetje nou?
Hanco wrote:Als ik jou aan de Ayahuasca weet te krijgen openen zich morfogenetische velden die anderen als jij zullen helpen bevrijden van waandenkbeelden, dus ook jij bent niet slechts een druppel op een gloeiende plaat Tjalling. Maar laat je verder niet afleiden en ga gerust verder met het boeiende thema van dit topic, Biologie en evolutie.
We komen net aan bij de oplossing van het probleem, dus ik ben nieuwsgierig. Welke waandenkbeelden? Het denkbeeld dat als je met een vliegtuig in een toren vliegt, die toren instort? Het denkbeeld dat daar geen explosieven voor nodig zijn? Zie ik dan in die akashavelden ineens duidelijk alle complotten opgloren? Als zulke waanbeelden dan ineens bij mij en anderen verdwijnen, en plaatsmaken voor beelden van Ariërs, shapeshiftende Illimunati en Lucifer zelf, gaan we er dan enorm op vooruit?
Maar wat gaan we nu tegen die complotten doen, Hanco? Hoe voorkomen we bijvoorbeeld dat iedereen een chip ingebouwd krijgt om zaken te kunnen kopen, om eens een scenario te noemen dat niet eens zo onwaarschijnlijk is...
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: Biologie en evolutie

Post by Hanco Elenbaas » Sun Dec 05, 2010 15:10

Neem de Ayahuasca Tjalling. Eerst zul je heel misselijk worden, maar de behoefte om over te geven moet je onderdrukken. Alleen de kleine Tjalling, je egootje, moet je (symbolisch) uitkotsen, zodat er nog meer ruimte komt voor je Hoger Zelf, dat jou vervolgens antwoord zal geven op al je vragen. Uit je topic over Bewustzijnsfilosofie blijkt dat je een grote behoefte hebt aan kennis. Ayashuasca zal jou van veel overbodige ballast afhelpen, onder andere van de behoefte te bespotten wat je niet kunt begrijpen. Beter laat dan nooit Tjalling, wees niet bang!

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: Biologie en evolutie

Post by Kosmos » Sun Dec 05, 2010 15:53

Net als jijzelf houd ik wel van wat spot af en toe, dat is waar. Mocht ik je ego daarmee gekrenkt hebben, mijn excuses.

Allemaal goed en wel, mijn ego uitkotsen lijkt me prachtig, liefst niet symbolisch, maar letterlijk, wat zal ik gelukkig zijn, maar ik zie dat je geen oplossing hebt of adviezen voor mensen wat te doen tegen de aanhangers van Lucifer, die de wereld in hun macht brengen. Maar leuk is het wel natuurlijk andere mensen op stang jagen of niet soms? Je krijgt haast zin om zelf complotten te smeden... Volgens Weidner ben ik ook iemand die complotten smeedt, want ik noem hem immers een complottheoreticus.

Wat ik serieus kan nemen is dat de overheid van de USA weinig heeft gedaan om een aanslag van Al Qaida te voorkomen, een jaar voor de aanslag schijnen ze Atta al in beeld gehad te hebben. Maar denk nou redelijk na, Hanco. Als wij samen dat complot moesten uitvoeren om een motief te vinden om Afgahnistanen en Irak aan te vallen, zodat de elite zich kan verrijken, dan ga je toch geen beam-wapens inzetten om de WTC-torens in te laten storten? Welnee, je staat gewoon toe dat een cel van Al Qaida die torens invliegt, meerdere verdiepingen raakt met een bijna volle tank kerosine... Die torens storten echt wel in, no worries! Zoeiets schijnt niet een inside job te heten, maar een False Flag operation.
Als je zelf even logisch nadenkt, zul je toch ook wel begrijpen dat dit een veel redelijker scenario is, lijkt me.
Ooit heb je me verteld dat als je je overmatig veel bezighoudt met kwade machten je er een karmische band mee opbouwt. Vanwaar dan die obsessie vor het Kwaad?
Ik lees dus liever over Soefisme, Vedanta, Boeddhisme en Thomasgnostiek dan over hoe gemeen bepaalde mensen zijn, al weet ik best dat er veel gemene mensen zijn. Ik heb liever karmische banden met deze minnaars van De Geliefde.
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: Biologie en evolutie

Post by Hanco Elenbaas » Sun Dec 05, 2010 16:54

Ik heb af en toe helaas ook nog last van mijn ego, neem me niet kwalijk. :D Over Reptilians en Ariërs kan ik het beter niet teveel hebben volgens Don Harkins: http://magickriver.blogspot.com/2007/05 ... rkins.html

911 was een Inside Job Tjalling, waarbij behalve de FEMA en de NSA van Henry Kissinger ook de Mossad betrokken was en allerlei voor verschillende geheime diensten werkzame figuren die vrij spel kregen op 11 september. Behalve een Inside Job was het ook een False Flag operation, door Al Qaida, dat niet bestaat, er de schuld van te geven, en in het bijzonder Osama Bin Laden, handelspartner van de familie Bush. Een neef van George W. had de beveiliging van de Twin Towers in handen en volgens Jimmy Walter, de Amerikaanse multimiljonair die sinds 2002 zeer informatieve lezingen organiseert over de hele wereld, liet deze neef Bush zijn bureau explosieven aanbrengen in de gebouwen, kort voor 11 september.

Maar 911 is slechts een facetje van de samenzweringen. Veel belangrijker, want miljarden slachtoffers makend is een spin in het web, The Federal Reserve. Wat Ezra Pound (een échte held, veel meer nog dan Credo Mutwa) en Eustace Mullins in hun boek over the Fed hebben onthuld heeft nog nooit iemand kunnen ontkrachten. Wel zijn beiden sinds de eerste publicatie in 1952 onvergelijkbaar belasterd, is de vader van Mullins de dood ingedreven, zijn zus blijvend invalide gemaakt, Mullins zelf diverse keren ontslagen op aandrang van de ADL, en ook waren er nog wat moordaanslagen op de co-auteur van 'The Secrets of the Federal Reserve'. Wie dat boek gelezen heeft (gratis online beschikbaar) heeft het niet meer over samenzwerings-theorieën.

Het Kwaad regeert deze wereld dus je zult je in de gangen van het Kwaad moeten verdiepen als je het wilt verslaan. Hoe dat precies moet worden aangepakt kan beter niet worden rondgekwekt en eerlijk gezegd weet ik dat ook nog niet helemaal zeker, maar het informeren van onwetenden is een belangrijk onderdeel van het proces. Essentieel is dat mensen zich gaan realiseren hoe diepgeworteld en hoe oud (minstens 5000 jaar) de samenzweringen zijn en hoeveel invloed ze hebben, onder andere door de sprookjes die de mensen worden wijsgemaakt in onderwijs en via media. Vooral dankzij het Internet kan veel onderwijsonzin gecorrigeerd worden met de feiten. Als Jay Weidner het erover heeft dat alleen de samenzweerders het hebben over complottheorieën, ziet hij jou uiteraard niet als samenzweerder maar als slachtoffer van de mind control die er bij de meute ingestampt wordt door onderwijs en media. Dit filmpje heb ik je toch al eens laten zien?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mjkuLiyPIhQ[/youtube]

In Nederland is volgens mij geen politicus in de Tweede Kamer te vinden die er niet deel van uitmaakt, reden waarom het hier steeds meer een bananenrepubliek wordt. Kijk bijvoorbeeld eens op de website van Micha Kat, naar de laatste onthullingen over de corrupte Pechtold van de partij van Daan :) http://www.klokkenluideronline.nl/artik ... ticus.html en http://www.klokkenluideronline.nl/artik ... cover.html

User avatar
Ganesha
Posts: 676
Joined: Sun Feb 24, 2008 22:07

Re: Biologie en evolutie

Post by Ganesha » Sun Dec 05, 2010 17:42

Jeetje Hanco, waar beschuldig je mij nu van, lid te zijn van D'66 ( de club van Pechtold)!!

Ik hoop dat je deze beschuldiging meteen weer wil intrekken. Ik ben lid van een ander "Obscuur" clubje, te weten GroenLinks. Ik heb daarvoor zelf in de raad van Alkmaar mogen zitten. :D

In jouw battle met Kosmos kies ik voor Kosmos en dat zou jij eiegenlijk ook moeten doen. Vanwege het eerder door jouw geopperde "waar je mee omgaat wordt je door besmet"
Waarschuwen voor is oké, maar geheel meegaan lijkt mij voor je gezondheid niet zo goed. Al lees ik dat jij daar zelf geen zorgen over hebt.

Ik hou mij het liefst bezig met het positieve in de mens, heb wel weet van het Kwade/ Lucifer.

Groet, Daan

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Re: Biologie en evolutie

Post by Hanco Elenbaas » Sun Dec 05, 2010 21:36

De politiek is één grote corrupte bende Daan. Jouw Femke Halsema doet in gespeelde onnozelheid niet onder voor Pechtold. Voor je politieke carrière kun je trouwens beter overstappen naar de PvdA, dan kun je net als Melkert (PPR-PvdA) nog een baantje krijgen bij de Wereldbank, of een andere organisatie waarvoor je nu kelner speelt in de gemeenteraad in Alkmaar. Of kijk naar die clown van D'66 die een carrièreswitch maakte richting CDA en het nog schopte tot secretaris-generaal van de NATO, Jaap de Hoop Scheffer.

Tot op zekere hoogte geloof ik wel in jouw oprechtheid, maar als je echt wilt weten voor wie jouw opperhoofden werken in de politiek, zul je toch wat literatuur moeten doornemen wat gaat over Het Kwaad. Minder plezierig inderdaad, maar op den duur zeer leerzaam. Zo zul je erachter komen waarom al die politici in Den Haag in wezen alleen maar werken in dienst van de grote monopolies, de banken, multinationals en internationale organisaties. En zul je begrijpen waarom ze stuk voor stuk niks uitspoken als ze benaderd worden voor promotie van Vrije Energie ipv kernenergie of fossiele brandstoffen. Waarom ze niks doen in de Joris Demmink affaire of tegen andere vormen van grootschalig seksueel misbruik van kinderen. Of waarom ze het steeds opnemen voor de Kankerindustrie en het Pharmaceutisch Medisch Monopolie, dat meer ziektes veroorzaakt dan het geneest, met grote dank aan onder andere de vaccinaties van de AZT-moordenaar Roel Coutinho van het RIVM. Dr. Robert Jay Rowen houdt al tien jaar op medische congressen $100 omhoog voor de eerste arts die hem een medicijn uit het reguliere circuit kan noemen dat geneest, antibiotica uitgesloten. Laat maar eens zien aan Femke Halsema. Wedden dat ze er geen vragen over stelt in de Kamer, ook als ze zich ervan overtuigd heeft dat Rowen's verhaal klopt?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k7dAXaz7mRw[/youtube]


Het is één grote corrupte troep Daan en als jij actief wilt blijven voor Groen Links is het inderdaad maar het beste dat je er je ogen voor sluit, anders is het helaas snel gedaan met je carrière.

De kaarten lijken geschud in de politiek. Het wordt nieuwe partijtjes heel moeilijk gemaakt. Alleen als je zoals Wilders flink gesubsidieerd wordt door schatrijke Zionistische kringen, kun je je er nog tussen wurmen. Heb je dit wel eens gelezen Daan? http://misdaadjournalist.web-log.nl/fil ... ing-nw.pdf

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: Biologie en evolutie

Post by Kosmos » Sun Dec 05, 2010 22:00

Er staat een andere draad voor je klaar voor jouw hobby, Hanco...
Laten we eens verder gaan met interessante biologische ontdekkingen.
Eerst een huiskamervraag:
Uit hoeveel genen bestaat het pakket aan genen dat de Kosmos gebruikt in alle hogere organismen?
Last edited by Kosmos on Mon Dec 06, 2010 19:44, edited 1 time in total.
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Re: Biologie en evolutie

Post by Kosmos » Mon Dec 06, 2010 19:44

Kosmos wrote:Er staat een andere draad voor je klaar voor jouw hobby, Hanco...
Laten we eens verder gaan met interessante biologische ontdekkingen.
Eerst een huiskamervraag:
Uit hoeveel genen bestaat het pakket aan genen dat de Kosmos gebruikt in alle hogere organismen?
Het juiste antwoord luidt uiteraard:

123

Als iemand bronnen wil hebben, hoor ik het wel.
Heaven is no location, but a state of mind

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Re: Biologie en evolutie

Post by Bert Zwart » Mon Dec 06, 2010 20:32

Bedankt heren voor de vermakelijke discussie!

Binnenkort zullen we alles teruglezen op wikileaks.

Post Reply