Allesbehalve dammen

Post Reply
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Re: Van Bommel steunt jodenhaat

Post by Kosmos » Tue Jan 06, 2009 14:42

Jan Pieter wrote:
Kosmos wrote:Zo, grapjas! Omdat het dus niet op papier staat, denk je al mijn argumenten even in 1 klap weg te vegen? Af en toe een arabier met slecht gekozen woorden....... wat ben jij onwetend. Ken je de leus niet van Hamas Drijf alle joden in zee? Toen vlak na de Holocaust in 1948 de staat Israel werd opgericht werd meteen door de Arabische buurlanden de oorlog verklaard en aangevallen met als doel vernietiging van alle joden. En jij rept van een relatief ongestoord bestaan...
Als Hamas, Hezbollah of welke terreurgroep dan ook de kans zou hebben, zouden ze Israel en de joden meteen van de kaart vegen. Zie ook hoe much too triggerhappy Hamas was: Zodra ze Gaza in handen hadden in 2005 begonnen ze raketten af te vuren.
Jij trapt gewoon in de retoriek van de islamisten gesteund door extreem-linkse rakkers. Die denken ook dat het de arbieren om een heel klein stukkie grond gaat. En ze denken dat als je lief bent dat hamas dan wel bijdraait... Hoe onnozel.
Ik trap helemaal niet in retoriek, maar baseer me op de feiten. En die feiten zijn dat Joden eeuwenlang relatief ongestoord in de Arabische wereld gewoond hebben. Pas vanaf 1948 is daar een eind aan gekomen. Er is geen reden om aan te nemen dat de Arabieren zich ook tegen de Joden gekeerd zouden hebben als de staat Israel niet was gesticht. En inderdaad, Joden zijn niet hetzelfde als Israeli's, maar ik kan me voorstellen dat dat onderscheid in het heetst van de strijd niet altijd gemaakt wordt, o.a. omdat Israel zichzelf nadrukkelijk presenteert als 'de Joodse staat'. Maar in essentie is dit geen racistisch conflict. Zie bijvoorbeeld de Stichting 'Een ander Joods geluid', die samen met Arabieren protesteert tegen het beleid van Israel. Zoiets zou ondenkbaar zijn als het om racisme ging.
En als ik zeg dat het een regionaal conflict is, zeg ik niet dat het om een klein stukkie grond gaat. Dat Hamas het liefst de staat Israel zou vernietigen is wel duidelijk.
Het is een goede zaak dat er kritiek mogelijk is op Israel, een democratische staat tenslotte. Een ander joods geluid kan daarom ongestraft kritiek leveren. Als daarentegen een Palestijn kritiek zou uiten op Hamas dan wordt-ie doodgemarteld.
In de begintijd van de islam zijn er diverse malen slachtpartijen aangericht onder joden, soms dreigen moslims nog met Khaibar, Khaibar, de legers van Mohammed komen terug. Zoek maar eens uit waar dat naar verwijst als je wilt.
Na de dood van Mohammed werd op zijn verzoek het Arabisch schiereiland gezuiverd van joden en christenen. Een eeuw later zaten de moslims in Spanje en Frankrijk, het heeft 800 jaar gekost om ze weer terug te dringen (Reconquista).
In 1948 woonden er wel weer joden in de Arabische wereld. Na de 'catastrofe' van 1948 werden zo goed als alle joden verdreven uit de moslimlanden en keurig opgevangen door Israel. De Palestijnen die op verzoek van de legers van de aanvallende buurlanden van Israel zijn uitgeweken en die beloofd was dat ze weer terug zouden keren na de overwinning op de joden, zijn nadat de Arabische legers in de pan waren gehakt, echter nooit behoorlijk opgevangen door de buurlanden. Palestijnen worden als tweederangs burgers beschouwd in de Arabische wereld. Aan de minderwaardige behandeling van Palestijnen in de Arabische wereld zie je dat het conflict bewust in stand wordt gehouden. Saddam hoessein maakte geld over aan familie van zelfmoordterroristen, maar Palestijnen in Irak opvangen ho maar. Nog steeds laat de Arabische wereld en haar Liga de Palestijnen wegrotten in kampen. Niet de Arabische Liga sponsort Palestijnse organisaties, neen, dat doet het door underdog-denken verblinde westen... De Palestijnen zijn de underdog, zielig en daarom moet de beschermende, moreel superieure arm van links er omheen geslagen worden. Zij zijn de hoeders van de 'onderdrukten'. En maar miljoenen aan belastinggeld steken in die bodemloze put.
In het plan van de Moslim Broederschap staat het zwart op wit: Een van de speerpunten uit het plan is het conflict Palestijnen/joden in stand houden en uitbuiten om een wig te drijven tussen moslims en het Westen. Daarin slagen ze. Westerse politici gaan meelopen met Hamasdemonstranten. Joden gaan kritiek uiten op hun regering. Alom verdeeldheid. Maar moslims steunen massaal 'de Palestijnen'. Omdat dat ook moslims zijn natuurlijk.
Je hebt wel gelijk dat de 'catastrofe van 1948' zoals de Arabieren de stichting van Israel noemen, de jodenhaat heeft aangewakkerd. Het smeulende vuurtje werd een fikse bosbrand zeg maar.
Wat dat betreft hadden ze de joden beter een stukje van Duitsland kunnen geven, dat had veel ellende bespaard. Maar we zitten nu eenmaal in deze situatie. Echt gezellig is anders.
Maar waarom is er geen verontwaardiging in de moslimwereld over de massale slachtpartijen in Soedan en Congo?
Waar blijft de verontwaardiging over het geweld in naam van de islam in Irak?
Waarom mag Marokko Westsaharaanse moslims onderdrukken zonder dat moslims of linkse rakkers protesteren?
Vanwaar dat onderscheid? Kun je mij antwoord geven op deze vragen, JP?
Ik heb nog nooit een fatwa gehoord tegen zelfmoordaanslagen op burgers.
Je hoort alleen maar gillende speenvarkens als Amerikanen of joden wat fout doen. Kritiek op andere moslims is taboe. En dat is wat ik met racisme bedoel. Maar misschien is intolerantie een beter woord? De discriminatie gaat om andere godsdiensten, de islam beschouwt zichzelf als superieur aan alle andere godsdiensten en duldt geen andere godsdiensten naast zich.

Neem de vrouw die gister zichzelf opblies aan de vooravond van Asjoera temidden van pelgrims in Irak. Die pelgrims zijn gewoon vrome moslims die met Asjoera de marteldood van Hoessein, de kleinzoon van profeet Mohammed -vrede zij met hem!- herdenken. Alle (12) sjiitische kalieven - opvolgelingen en familie van de profeet - zijn vermoord door soennieten. Volgens de overlevering vonden de moordenaars het nodig om nog met de schedel van de kleinzoon van de profeet te voetballen, hoe respectvol...
Die vrouw zal wel opgehitst zijn door soennitische leiders, want wat is in godsnaam de reden om jezelf op te blazen tussen andere moslims, nota bene op een voor hen heilige dag? Hoe intolerant en wreed kun je zijn? Joden en Amerikanen doen dat niet (eens). Maar geen protesten noch een fatwa (oordeel van een islamitisch leider)... Er is toch geen mensenhart dat gelooft dat je beloond wordt voor het aanrichten van zo'n bloedbad en alle bijbehorende elende? Denkt die vrouw 72 lekkere kereltjes te krijgen in het paradijs soms?
Heaven is no location, but a state of mind

Kosmos

Hoax

Post by Kosmos » Tue Jan 06, 2009 15:25

Image

"Luister mensen, er worden door Hamas helemaal geen raketten afgevuurd. Hamas is een vreedzame organisatie en zal afrekenen met de zionistische kruisvaarders! Branden in hun tanks zullen ze! Luister niet naar die oproerkraaier van een Kosmos!"
Last edited by Kosmos on Tue Jan 06, 2009 15:28, edited 1 time in total.

Kosmos

Post by Kosmos » Tue Jan 06, 2009 15:27

mikkeltje wrote:Ja, en Yitzack Rabin, dat was eigenlijk zelfmoord...
Wist jij nog niet dat het revolver en de kogels van de moordenaar van Rabin gesponsord zijn door de Rotschilds?

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Tue Jan 06, 2009 15:45

Kosmos wrote:In 1948 woonden er wel weer joden in de Arabische wereld.
Ze woonden er niet 'wel weer' maar waren er steeds geweest. Sterker, vele joodse berbers hebben meegevochten in de Arabische legers bij de verovering van Spanje. En toen ze in 1492 door de Spaanse koning voor de keus werden gesteld tussen bekeren en vertrekken, vestigden velen zich weer in de Arabische wereld, omdat ze bij de moslims beter af waren dan bij de christenen. Kijk bijvoorbeeld in Marokko waar elke stad een grote joodse wijk heeft (waar sinds 1948 overigens bijna geen Joden meer wonen).
Na de 'catastrofe' van 1948 werden zo goed als alle joden verdreven uit de moslimlanden en keurig opgevangen door Israel. De Palestijnen die op verzoek van de legers van de aanvallende buurlanden van Israel zijn uitgeweken en die beloofd was dat ze weer terug zouden keren na de overwinning op de joden, zijn nadat de Arabische legers in de pan waren gehakt, echter nooit behoorlijk opgevangen door de buurlanden.
Dat is appels met peren vergelijken. Israel wilde niets liever dan dat zo veel mogelijk Joden zich er zouden vestigen. Dat de elders verdreven Joden werden opgevangen, was geen goedheid, maar puur eigenbelang.
Maar waarom is er geen verontwaardiging in de moslimwereld over de massale slachtpartijen in Soedan en Congo?
Waarom mag Marokko Westsaharaanse moslims onderdrukken zonder dat moslims of linkse rakkers protesteren?
Al die voorbeelden die je noemt, worden al veroordeeld door de Westerse regeringen. Israel wordt echter continu de hand boven het hoofd gehouden. Dat is wat deze situatie voor mij bijzonder maakt. Niet zozeer dat er mensenrechten geschonden worden en VN-resoluties aan de laars worden gelapt -dat gebeurt inderdaad op veel meer plaatsen- maar dat Israel daarin gesteund wordt door het Westen.

Kosmos

Post by Kosmos » Tue Jan 06, 2009 17:18

Jan Pieter wrote:
Kosmos wrote:In 1948 woonden er wel weer joden in de Arabische wereld.
Ze woonden er niet 'wel weer' maar waren er steeds geweest. Sterker, vele joodse berbers hebben meegevochten in de Arabische legers bij de verovering van Spanje. En toen ze in 1492 door de Spaanse koning voor de keus werden gesteld tussen bekeren en vertrekken, vestigden velen zich weer in de Arabische wereld, omdat ze bij de moslims beter af waren dan bij de christenen. Kijk bijvoorbeeld in Marokko waar elke stad een grote joodse wijk heeft (waar sinds 1948 overigens bijna geen Joden meer wonen).
Na de 'catastrofe' van 1948 werden zo goed als alle joden verdreven uit de moslimlanden en keurig opgevangen door Israel. De Palestijnen die op verzoek van de legers van de aanvallende buurlanden van Israel zijn uitgeweken en die beloofd was dat ze weer terug zouden keren na de overwinning op de joden, zijn nadat de Arabische legers in de pan waren gehakt, echter nooit behoorlijk opgevangen door de buurlanden.
Dat is appels met peren vergelijken. Israel wilde niets liever dan dat zo veel mogelijk Joden zich er zouden vestigen. Dat de elders verdreven Joden werden opgevangen, was geen goedheid, maar puur eigenbelang.
Al die voorbeelden die je noemt, worden al veroordeeld door de Westerse regeringen. Israel wordt echter continu de hand boven het hoofd gehouden. Dat is wat deze situatie voor mij bijzonder maakt. Niet zozeer dat er mensenrechten geschonden worden en VN-resoluties aan de laars worden gelapt -dat gebeurt inderdaad op veel meer plaatsen- maar dat Israel daarin gesteund wordt door het Westen.
Je beantwoordt de vraag niet: Waarom geen verontwaardiging in de moslimwereld in genoemde gevallen?
Maar goed, we zullen het wel niet eens worden. Tijd om dit geschil met oorlogsvoering op te lossen lijkt me. Wat dacht je van een potje dammen?

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Wed Jan 07, 2009 14:53

Kosmos wrote:Je beantwoordt de vraag niet: Waarom geen verontwaardiging in de moslimwereld in genoemde gevallen?
Ik weet niet waarom deze vraag zo belangrijk voor je is en waarom je zo graag mijn antwoord daarop wilt zien, maar volgens mij is het omdat mensen in conflictsituaties de neiging hebben partij te kiezen voor degenen waarmee ze bevriend zijn of waarmee ze een culturele verwantschap voelen. Om die reden kiezen veel westerlingen (vooral Amerikanen en Nederlanders) partij voor Israel en veel Arabieren partij voor de Palestijnen. Bij conflicten tussen Arabieren dan wel moslims onderling speelt het onderbuikgevoel een veel kleinere rol.
Maar goed, we zullen het wel niet eens worden. Tijd om dit geschil met oorlogsvoering op te lossen lijkt me. Wat dacht je van een potje dammen?
Potje dammen, altijd leuk. Heb me toevallig vorige week aangemeld op Kurnik, maar mocht zondagavond nog niet meedoen aan een toernooi, omdat ik slechts 'een beginner' ben. Hoogste tijd om een rating op te bouwen dus.

Hanco Elenbaas

Het Zegel van Salomo

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jan 12, 2009 16:23

Image

Fritz Springmeier besteedt veel aandacht aan de Rothschilds in zijn boek Bloodlines of the Illuminati. Het hoofdstuk over deze 'living legends' beslaat bijna 100 pagina's. Baron Edmond de Rothschild (1845-1934) van de Franse tak wordt beschouwd als de Vader van Israël. Een beroemde uitspraak van Edmond de Rothschild was "Without me Zionism would not have succeeded, but without Zionism my work would have been struck to death."

Image
Baron Edmond de Rothschild

Ook de Engelse Rothschilds hebben een belangrijke rol gespeeld in de totstandkoming van Israël. Aan Lord Lionel Walter Rothschild was de Balfour Declaration gericht, waarmee Engeland zich in 1917 aanhanger verklaarde van een joods thuisland. Dankzij de door hen gecontroleerde Amerikaanse media hadden de Rothschilds de VS kunnen betrekken bij de Eerste Wereldoorlog, waardoor Groot-Brittannië deze niet verloor van de Duits/Turkse alliantie. Na de Eerste Wereldoorlog werd Palestina Brits bezit, terwijl de Rothschilds nog vaster regeerden over Groot-Brittannië en de Verenigde Staten, mede dankzij hun controle over de centrale banken, persbureaus en media, en diverse multinationals.

Dankzij Rothschild's I.G. Farben en Rothschild's Holocaust kwam in 1948 de staat Israël tot stand met in de vlag het wapen van de Rothschilds, het zespuntige Zegel van Salomo {"Davidster"} waarmee sommige Ajax-supporters zo geestdriftig tekeergaan.

Springmeier (p.282/283 van Bloodlines of the Illuminati): "The six-pointed star was the symbol the Rothschilds had adopted. It was the symbol of Moloch & Ashteroth. It was the same symbol that the Zionists, which had been sponsored by the Rothschilds, had adopted. Hitler adopted the six-pointed star as the symbol of shame that the Jews were to wear on their clothes so that they would be identifiable in public.

Some people believe that the Jews who wore these six-pointed stars of Moloch & Ashteroth were actually used as sacrifices to those false gods. Illuminati beliefs are that human sacrifices provide spiritual power they would want for big world changes.

The Rothschilds are an important part of the Seal of Solomon (also known as hexagram, Magen David, six-pointed star, Star of David). The Seal of Solomon, the hexagram, was not considered a Jewish symbol before the Rothschilds began using it. {A well researched book by a Christian journalist of Jewish ancestry is The Six-Pointed Star by O.J. Graham. New Puritan Library, 1984. This book covers the satanic/magic history of the Seal of Solomon before its modern Jewish use and shows how the symbol was not Jewish until recent times.}

Throughout the Middle Ages the Seal of Solomon had been used by Arab Magicians, Cabalist Magicians, Druid witches and Satanists. One of the few ancient uses of the symbol was on the floor of a 1200 year old Moslem Mosque found where Tel Aviv is today. In the twelfth century an Ashkenazic Jew, Menahem ben Duji, who thought he was the Messiah, used the magical symbol. Because the Rothschilds were Satanists they adopted this powerful magic symbol in 1822 for their coat-of-arms."

After W.W. II, the recently perpetrated horrors against the Jewish people were used as a pretext to grant legitimacy to Israel's statehood. In 1948, they adopted a blue Seal of Solomon on white as their flag. Israel is normally referred to by the American press as 'the state of Israel'. Some believe that this is because a secret protocol was signed granting Israel a statehood status. Whether that is true or not, it is clear that the Illuminati want Israel to exist and that they have big plans for it. And Israel has been an internationally recognized nation (or state) since November 1947. Rockefeller used his control over the Latin American countries to get them to vote for Israel's acceptance into the United Nations.

Chaim Weizmann was the first president of Israel's Knesset (which was built with Rothschild money). The occult hexagram is on the Knesset, and is also displayed on the Jewish flag."

In het boekje Witchcraft and the Illuminati staat bij dit symbool op pagina 59:

Image

Hexagram- Called the "Star of David" now; known as the "Crest of Solomon" for 3000 years. Conjures up demons; the most evil sign in witch-craft. Means "to Hex"- put a spell on someone.

Overzichtelijke informatie over het ontstaan van de Illuminati, de geestelijke vaders van het zionisme dat leidde tot de staat Israël, is te vinden in Gerald B. Winrod's boek Adam Weishaupt, a human devil.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England

Kosmos

Hamaszoon

Post by Kosmos » Wed Jan 14, 2009 14:21

Opmerkelijk: Afvallige zoon van een Hamasleider over de toekomst van islam:
"Iedere moslim die zelf de koran leest en dan nog denkt dat het de woorden van God zijn, is ziek."

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7678

Kosmos

Marcouch islamiseert Nederland

Post by Kosmos » Wed Jan 14, 2009 14:26

Marcouch wil een apart stadsdeel van Amsterdam speciaal voor moslims, zo staat vandaag in de Nederlandse media te lezen. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik dit las.

Er bestaat al een tijdje religieuze apartheid in Nederland, ten gunste van moslims: in sommige gemeentelijke zwembaden zijn speciale zwemuurtjes voor moslims of specifiek voor moslimsvrouwen, Nederlandse bestuurders vinden het ‘geen probleem’ als een moslim weigert een vrouw een hand te geven, op de foto voor het paspoort mag nog geen haarlok verkeerd vallen, maar een hoofddoek mag wel. Enzovoort. Marcouch gaat weer een stapje verder. Islamitisch onderwijs op openbare scholen heeft hij er al doorgedrukt. Nu komt hij dus met zijn plan voor een apart islamitisch stadsdeel.

Het komt er gewoon op neer dat hij een stuk Nederland opeist voor een islamitische ministaat, maar is nog wel zo verstandig dit niet openlijk te zeggen. ‘Er kan een bloeiende moslimgemeenschap ontstaan met voldoende sociaal kapitaal’ zegt Marcouch. Bestaat deze gemeenschap dan nu nog niet? En zo nee, hoe komt dat? Marcouch lijkt hier te suggereren dat moslims alleen kunnen opbloeien als ze onder elkaar zijn, zonder hinder van niet-moslims. Maar als dat zo was, dan zouden moslim-landen toch zeker bij uitstek ‘bloeiende’ landen zijn. Wat voor noodzaak is er dan om je in een land als Nederland te vestigen? En wat wordt bedoeld met ‘sociaal kapitaal’? Wat dat ook is, te vrezen valt dat ook dit momenteel niet genoeg voorhanden is in de moslim-gemeenschap. Om dit bereiken is kennelijk ook hier segregatie nodig.

Nog zo’n verdachte zin: ‘de moslimminderheid wordt dan een pluspunt.’ Voor zover je in Amsterdam nog van een moslim ‘minderheid’ kunt spreken, zeker in bepaalde stadsdelen, wordt ook hier weer impliciet toegegeven dat zo’n pluspunt nu niet bestaat. Moslims moeten eerst onder elkaar zijn. ‘Nieuw West kan zich toeleggen op de integratie van ‘migranten’, gaat Marcouch verder. Nu wonen in Amsterdam migranten vanuit de hele wereld, maar Marcouch heeft overduidelijk uitsluitend de belangen van moslim-migranten op het oog.

Marcouch is er door diverse commentatoren van beschuldigd er een ‘verborgen islam-agenda’ op na te houden. Maar wat is er nog verborgen aan? Marcouch heeft uitsluitend de islam op zijn agenda staan en heeft lak aan Nederland met zijn democratie en rechtstaat. Deze openlijke islamist en aanhanger van de Egyptische haatzaaier Al-Qaradawi zou niet gevaarlijk zijn als hij teruggefloten werd door échte Nederlandse politici, bij voorkeur van zijn eigen partij. Met echte politici bedoel ik politici die de belangen van alle Nederlanders behartigen. Maar tot nu toe is het bij wat krachteloos gesputter gebleven. Van Cohen hoeven we niets te verwachten. Die heeft Amsterdam al lang geleden buiten de Nederlandse rechtsorde geplaatst.

Ik begrijp het niet meer. Waarom laat Nederland dit met zichzelf doen? Nog maar een paar jaar geleden beschouwde ik uitspraken als ‘moslims willen hier de macht overnemen’ als lachwekkende, rechtse borrelpraat. Nu worden we in twee weken tijd geconfronteerd met de eerste islamitische burgemeester van Nederland (tegen de wil van de gemeenteraad) nog geen week later gevolgd door een stadsdeelvoorzitter (eigenlijk ook een soort burgemeester) die doodleuk verklaart dat hij een stuk Nederland tot moslimstaat wil omvormen. De enige van wie enig tegenwerk verwacht kan worden is Wilders. Maar die zal wel weer vanouds van vreemdelingenhaat en racisme beschuldigd worden. Wie kan er nog gewoon voor Nederland opkomen, zonder meteen verketterd te worden?
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7670

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Wed Jan 14, 2009 21:48

Maakt Lambertjan Koops maakt volgende week maandag zijn TV-debuut (landelijk dan)?

OP veronica is hij dan een uur lang te bewonderen met zijn programma....

Koops

Post by Koops » Thu Jan 15, 2009 08:29

Edwin Twiest wrote:Maakt Lambertjan Koops maakt volgende week maandag zijn TV-debuut (landelijk dan)?

OP veronica is hij dan een uur lang te bewonderen met zijn programma....
Jaaaa, 'Dedemsvaart, Uw Aandacht Waard' om 22.00 op Veronica dus. Inclusief het promopraatje over de edele damsport. Als dat geen extra leden oplevert weet ik het ook niet meer.

Kosmos

Post by Kosmos » Thu Jan 15, 2009 13:55

Gister bij Pauw en Witteman: Bram Moszkowicz doet aangifte tegen Van Bommel. Ja, ook tegen gekke Gretta, maar die wordt toch door niemand serieus genomen.
Raar mannetje trouwens die Bram. Echt voortreffelijk Nederlands spreekt hij niet. Zwakke formuleringen en steeds vragen hoe heet dat nou om de aandacht van de mensen op zich te vestigen.
Ben benieuwd wat de rechterlijke uitspraak wordt.

http://www.elsevier.nl/web/10219658/Nie ... m?rss=true

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Thu Jan 15, 2009 14:40

Het ware van Van Bommel slimmer geweest om het Wilders-achtig te formuleren. Iets over raketten en een tsunami. "Ik heer van Bommel roep niet persoonlijk op tot een tsunami van raketten richting Israel maar wil geweldloze opstand niet uitsluiten" Die Moskofiets heeft niet mijn serieuze aandacht. Deze man praat alsof hij het hele magazijn van Aviko in zijn strot heeft en ziet eruit als een te lang gefrituurde kroket. Volgens mij druipt hij zelfs nog een beetje.

PS. Dit was weer een uitzending van HET VRIJE WOORD, niets uit deze uitzending mag juridisch of met fysiek geweld tegen mij gebruikt worden.

Kosmos

Post by Kosmos » Thu Jan 15, 2009 15:08

Fred van Amersfoort wrote:Het ware van Van Bommel slimmer geweest om het Wilders-achtig te formuleren. Iets over raketten en een tsunami. "Ik heer van Bommel roep niet persoonlijk op tot een tsunami van raketten richting Israel maar wil geweldloze opstand niet uitsluiten" Die Moskofiets heeft niet mijn serieuze aandacht. Deze man praat alsof hij het hele magazijn van Aviko in zijn strot heeft en ziet eruit als een te lang gefrituurde kroket. Volgens mij druipt hij zelfs nog een beetje.

PS. Dit was weer een uitzending van HET VRIJE WOORD, niets uit deze uitzending mag juridisch of met fysiek geweld tegen mij gebruikt worden.
Wees niet bang, Fred, ik zal geen aanklacht tegen je indienen. Wij dansen voor het vrije woord.
Er zijn twee mogelijkheden volgens mij:
Kameraad Van Bommel gebruikt intifada zoals het door iedereen verstaan wordt: Gewelddadige opstand net als de eerste en de tweede intifada. In dat geval roept kameraad van Bommel samen met tuig dat Hamas Hamas, de joden aan het gas scandeert, op tot geweld. In dat geval overtrad kameraad van Bommel de wet en dient kameraad van Bommel een strafje te ontvangen.
Indien kameraad van Bommel met intifada het verwisselen van naambordjes in de Gazastrook bedoelt en ander alleraardigst geweldloos verzet dan is het nog erger. In het geval van een dergelijk ernstige mate van wereldvervreemding, dient kameraad van Bommel ontoerekningsvatbaar verklaard te worden. Dan is het verstandiger dat hij een andere baan kiest, bijvoorbeeld vuilnisman in Slotervaart. Dan krijgen de pubers die graag hatelijke leuzen tegen joden roepen tenminste geen foute voorbeelden uit de politiek.
Ik vraag me weleens af: Die Marokkaanse jongeren die zo fel tegen Israel zijn, weten zijn eigenlijk wel dat Marokko zelf verantwoordelijk is voor een enomre groep vluchtelingen in West Sahara?

Kosmos

Jihadwatch

Post by Kosmos » Fri Jan 16, 2009 00:18

Voor wie denkt dat het ontdekte plan van de Moslim Broederschap om Europa en de VS te islamiseren en de westerse beschaving van binnenuit te vernietigen, een 'complottheorie' betreft (in plaats van een feitelijk complot), luister eens naar een expert.

http://www.jihadwatch.org/archives/024402.php

Post Reply