Allesbehalve dammen

Post Reply
Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Re: Van Bommel steunt jodenhaat

Post by Jan Pieter » Sun Jan 04, 2009 23:49

Kosmos wrote:Ik had toch wel wat meer tegengas verwacht.
Nou, vooruit, een vraagje. Je schrijft 'Jodenhaat is een officieel doel van Hamas.' Volgens mij is iets pas officieel als het door een erkende vertegenwoordiger wordt uitgesproken of als het ergens staat geschreven. Kun je me aangeven waar ik het bewijsmateriaal kan vinden?
Ik heb het dus niet over de vernietiging van de staat Israel, want dat is iets anders dan Jodenhaat.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Mon Jan 05, 2009 00:09

Jan Pieter wrote:
Nou, vooruit, een vraagje. Je schrijft 'Jodenhaat is een officieel doel van Hamas.' Volgens mij is iets pas officieel als het door een erkende vertegenwoordiger wordt uitgesproken of als het ergens staat geschreven. Kun je me aangeven waar ik het bewijsmateriaal kan vinden?
Ik heb het dus niet over de vernietiging van de staat Israel, want dat is iets anders dan Jodenhaat.
Hamas voert een beleid waarbij kinderen wordt geleerd dat het martelaarschap het hoogst haalbare doel is voor een moslim. Meisjes van 8 zingen over hoe heerlijk het is te sterven voor Allah door zichzelf op te blazen tussen joodse vrouwen en kinderen. Gesteund door kameraad van Bommel, van Agt, Gretta en Doekele! Want het komt omdat de zielige palestijnen zo onderdrukt worden door die gemene zionisten dat ze zo naar doen... Het hele onderwijs is dankzij Hamas racistisch.
Van Mickey Mouse tot Sesamstraat tot in de moskee wordt de Palestijnse kinderen en volwassenen voorgehouden dat de joden (zo generaliserend staat het ook in de koran: de joden) bestreden moeten worden. Zo leren moslimkinderen dat het vervalste protocol van Zion bewijst dat joden en christenen een complot hebben gesmeed om de wereldheerschappij te veroveren. Joden drinken kidnerbloed en dergelijke bullshit. In moskeeen worden eindeloos de haatverzen tegen de joden geciteerd.
Luister ook eens naar Wafa Sultan of de ex-terrorist Shoebat. Die was vroeger betrokken bij de jihad en doet een boekje open. Shoebat zegt waar het op staat: het gaat niet om land, het gaat erom dat de joden bestreden moeten worden. Ze hebben zich namelijk nooit onderworpen aan de islam, maar bleven hun eigen godsdienst trouw.
Wat ik bedoel is dat het racisme een integraal onderdeel is van de cultuur van Hamas en dat men daar bepaald geen doekjes om windt. Uit de antipropaganda tegen de joden blijkt dit duidelijk. Wat men ook gewoon toegeeft is dat kinderen worden opgeleid tot soldaten om de joden te bestrijden. Dit beperkt zich niet to Hamas. In Iran vond men een holocaustcartoonwedstrijd heel erg grappig, om een paar plaatjes van de profeet kon men niet zo lachen...
Zoals algemeen bekend: Hitler werd al vereerd door de grootmoefti van Jeruzalem (veroverd in 639 door de moslims): Men wilde graag meewerken aan de vernietiging van de aartsvijand van de islam, de joden.
Ook voor christenen bestaat geen enkel respect, de PLO (ook wel PA genoemd) had een leus: Jezus was een Palestijn. De hele retoriek van Hamas bestaat uit leugens en agressie. De moslimbroeders van Fatah zeiden nadat familieleden voor hun ogen werden vermoord (gesteund door kameraad van Bommel en co) zoiets ergs hebben de joden nooit gedaan! Volgens de palestijnen zelf is het tuig van Hamas dus nog veel erger nog dan die 'zionistische agressors'.

Het volgende stuk doet een boekje open over het eeuwige de schuld afschuiven op de joden van moslims:
Mensenrechtenschendingen door palestijnen zijn officieel vastgesteld:
In het Palestijnse mensenrechtenrapport "Elkaar martelen – Het wijd verbreide gebruik van willekeurige opsluiting en marteling in de Palestijnse gebieden" (juli 2008) komt naar voren dat 20 tot 30 procent van de Palestijnse gevangenen wordt gemarteld. En de schuldige is niet Israël maar zijn de Palestijnen zelf. Hamas martelt leden van Fatach en omgekeerd. Dit bewijst nog maar weer eens dat een eventuele Palestijnse Staat geen rechtsstaat zal worden waarbij mensenrechten worden geëerbiedigd.
http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-en-s ... ijnen.html
Heaven is no location, but a state of mind

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Mon Jan 05, 2009 00:38

Kameraad van Bommel is lid van een partij die ik vaak goed kan volgen. In deze situatie vind ik het lastig. Zelf ben ik voorstander van het ontwapenen van iedereen met een wapen. Maar om met Loesje te spreken: als het oorlog wordt ga ik er niet heen. Kan ook niet, zaterdag weer nationale kompetitie.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jan 05, 2009 01:49

Kosmos wrote:
Jan Pieter wrote:
Hamas voert een beleid waarbij kinderen wordt geleerd dat het martelaarschap het hoogst haalbare doel is voor een moslim. Meisjes van 8 zingen over hoe heerlijk het is te sterven voor Allah door zichzelf op te blazen tussen joodse vrouwen en kinderen. Gesteund door kameraad van Bommel, van Agt, Gretta en Doekele! Want het komt omdat de zielige palestijnen zo onderdrukt worden door die gemene zionisten dat ze zo naar doen... Het hele onderwijs is dankzij Hamas racistisch.
Van Mickey Mouse tot Sesamstraat tot in de moskee wordt de Palestijnse kinderen en volwassenen voorgehouden dat de joden (zo generaliserend staat het ook in de koran: de joden) bestreden moeten worden. Zo leren moslimkinderen dat het vervalste protocol van Zion bewijst dat joden en christenen een complot hebben gesmeed om de wereldheerschappij te veroveren. Joden drinken kidnerbloed en dergelijke bullshit. In moskeeen worden eindeloos de haatverzen tegen de joden geciteerd.
Luister ook eens naar Wafa Sultan of de ex-terrorist Shoebat. Die was vroeger betrokken bij de jihad en doet een boekje open. Shoebat zegt waar het op staat: het gaat niet om land, het gaat erom dat de joden bestreden moeten worden. Ze hebben zich namelijk nooit onderworpen aan de islam, maar bleven hun eigen godsdienst trouw.
Wat ik bedoel is dat het racisme een integraal onderdeel is van de cultuur van Hamas en dat men daar bepaald geen doekjes om windt. Uit de antipropaganda tegen de joden blijkt dit duidelijk. Wat men ook gewoon toegeeft is dat kinderen worden opgeleid tot soldaten om de joden te bestrijden. Dit beperkt zich niet to Hamas. In Iran vond men een holocaustcartoonwedstrijd heel erg grappig, om een paar plaatjes van de profeet kon men niet zo lachen...
Zoals algemeen bekend: Hitler werd al vereerd door de grootmoefti van Jeruzalem (veroverd in 639 door de moslims): Men wilde graag meewerken aan de vernietiging van de aartsvijand van de islam, de joden.
Ook voor christenen bestaat geen enkel respect, de PLO (ook wel PA genoemd) had een leus: Jezus was een Palestijn. De hele retoriek van Hamas bestaat uit leugens en agressie. De moslimbroeders van Fatah zeiden nadat familieleden voor hun ogen werden vermoord (gesteund door kameraad van Bommel en co) zoiets ergs hebben de joden nooit gedaan! Volgens de palestijnen zelf is het tuig van Hamas dus nog veel erger nog dan die 'zionistische agressors'.

Het volgende stuk doet een boekje open over het eeuwige de schuld afschuiven op de joden van moslims:
Mensenrechtenschendingen door palestijnen zijn officieel vastgesteld:
In het Palestijnse mensenrechtenrapport "Elkaar martelen – Het wijd verbreide gebruik van willekeurige opsluiting en marteling in de Palestijnse gebieden" (juli 2008) komt naar voren dat 20 tot 30 procent van de Palestijnse gevangenen wordt gemarteld. En de schuldige is niet Israël maar zijn de Palestijnen zelf. Hamas martelt leden van Fatach en omgekeerd. Dit bewijst nog maar weer eens dat een eventuele Palestijnse Staat geen rechtsstaat zal worden waarbij mensenrechten worden geëerbiedigd.
http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-en-s ... ijnen.html
Dat Hamas zal wel gefinancierd en bewapend worden door de Rothschilds, althans dat ligt in de lijn van het door die clan gevoerde beleid vanaf de tijd dat ze Napoleon én de Duke of Wellington financierden en schatrijk werden door op de Londense beurs te doen alsof Napoleon de Slag bij Waterloo had gewonnen. Ik weet het nog niet zeker, maar de geschiedenis van de Rothschilds kennende is het heel waarschijnlijk dat Hamas ook door de Rothschilds gefinancierd wordt zodat er een reden blijft de haat en de lucratieve oorlogsschermutselingen in het Midden-Oosten op peil te houden.

HAMAS Rockets are a hoax
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yAo_3GX4joE&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yAo_3GX4joE&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Op onderstaande cartoon ontbreekt nog de oorlogsmisdadiger Henry Kissinger, verkleed als Hamasstrijder.

Image

In de VPRO Gids van deze week zit een "Antwoordkaart" die je ingevuld kunt opsturen naar de PEACE Consumentenvereniging om een campagne van die beweging te steunen waarmee verhinderd moet worden dat produkten van Israëlische nederzettingen uit de bezette Palestijnse gebieden nog langer te koop zijn in Europa. Op deze manier hoopt PEACE een bijdrage te kunnen leveren aan de oplossing van het Israëlisch-Palestijnse conflict. Wat sommigen misschien zal aanspreken is dat deze Israëlische nederzettingen verboden zijn door de Verenigde Naties op grond van verschillende internationale verdragen. Volgens PEACE fraudeert Israël al jarenlang om de produkten van de nederzettingen toch in Europa te kunnen afzetten.

Het gaat om Israëlische dadels, Israëlische snijbloemen, Israëlisch fruit, maar ook wijn, cosmetica en juwelen.

PEACE gaat binnenkort grootwinkelbedrijven dagvaarden die Israëlische nederzettingenprodukten verkopen. PEACE denkt dat als de Israëlische nederzettingenprodukten niet meer kunnen worden afgezet in Europa, de nederzettingen niet meer financieel levensvatbaar zijn. Volgens PEACE zijn de Israëlische nederzettingen het grootste struikelblok voor een duurzame oplossing van het Israëlisch-Palestijnse conflict.

Meer informatie op STOP DE VERKOOP VAN ISRAËLISCHE NEDERZETTINGENPRODUCTEN IN EUROPA

Alle belangrijke persbureaus, televisiestations en andere media zijn eigendom van en worden gecontroleerd door zionistische families die ook de meerderheid van de aandelen van The Federal Reserve in handen hebben en tevens Hollywood domineren en ook nog grotendeels bepalen wat op scholen en universiteiten wordt gedoceerd als (door hen vervalste) geschiedenis. De "sheeple" worden dus ongekend gehersenspoeld en het zal een hele klus worden om mensen te laten inzien hoe ze misbruikt worden door zogenaamde "kwaliteitskranten" en hoe ze door boosaardige kabbalistische tovenaars in een sprookjeswereld gevangen worden gehouden, als kleine kinderen die geloven in Sinterklaas en nog nooit gehoord hebben van de duivel.

De meeste zionisten zijn genetisch geen joden, maar Ashkenazi, afstammelingen van de Khazaren, een Turkse stam die leefde in het gebied dat nu het zuiden van Rusland en de Oekraïne is en zich tussen 800 en 1000 na Christus bekeerde tot het joodse geloof. De zionistische Ashkenazi zijn ook degenen die Hitler in het zadel hebben geholpen en die de Holocaust hebben geregisseerd via hun IG Farben om hun (liberale en orthodoxe) joodse tegenstanders te bestraffen en te verzwakken wegens het niet meewerken aan een joods land maken van Palestina.

De god van de zionisten is Lucifer, ook de god van de heersers in het Vaticaan, de Jezuïetenorde, belangrijke handlangers van de zionisten, oprichters van de Bavaria Illuminati van de jezuïet Adam Weishaupt.
Amazon.com, 16 February 2008

Genetic Studies Prove Koestler Correct: True Hebrews/Palestinians Are The SAME race

By Photobug

Recent genetic studies have shown Koestler was correct. Genetic studies are continuing to prove conclusively that the Ashkenazi (common European/Western Jew) have no genetic connection with the semitic peoples of the middle east. In fact, the middle eastern Hebrews and the Palestinians are the SAME genetic race -- which is NOT related to the Ashkenazi Jews, who never occupied the middle east. Genetic studies also are proving that Ashkenazi Jews (Khazars) are not a semitic race.

Journal axes gene research on Jews and Palestinians
http://www.guardian.co.uk/world/2001/no ... e.genetics

Excerpts:
"In common with earlier studies, the team found no data to support the
idea that Jewish people were genetically distinct from other people in
the region.(middle east) In doing so, the team's research challenges
claims that Jews are a special, chosen people and that Judaism can only be inherited."

"Jews and Palestinians in the Middle East share a very similar gene
pool and must be considered closely related and not genetically
separate, the authors state. Rivalry between the two races is
therefore based 'in cultural and religious, but not in genetic
differences', they conclude."
The Observer, Sunday November 25 2001

Journal axes gene research on Jews and Palestinians

Robin McKie, science editor The Observer, Sunday November 25 2001

A keynote research paper showing that Middle Eastern Jews and Palestinians are genetically almost identical has been pulled from a leading journal.
Academics who have already received copies of Human Immunology have been urged to rip out the offending pages and throw them away.

Such a drastic act of self-censorship is unprecedented in research publishing and has created widespread disquiet, generating fears that it may involve the suppression of scientific work that questions Biblical dogma.

'I have authored several hundred scientific papers, some for Nature and Science, and this has never happened to me before,' said the article's lead author, Spanish geneticist Professor Antonio Arnaiz-Villena, of Complutense University in Madrid. 'I am stunned.'

British geneticist Sir Walter Bodmer added: 'If the journal didn't like the paper, they shouldn't have published it in the first place. Why wait until it has appeared before acting like this?'

The journal's editor, Nicole Sucio-Foca, of Columbia University, New York, claims the article provoked such a welter of complaints over its extreme political writing that she was forced to repudiate it. The article has been removed from Human Immunology's website, while letters have been written to libraries and universities throughout the world asking them to ignore or 'preferably to physically remove the relevant pages'. Arnaiz-Villena has been sacked from the journal's editorial board.

Dolly Tyan, president of the American Society of Histocompatibility and Immunogenetics, which runs the journal, told subscribers that the society is 'offended and embarrassed'.

The paper, 'The Origin of Palestinians and their Genetic Relatedness with other Mediterranean Populations', involved studying genetic variations in immune system genes among people in the Middle East.

In common with earlier studies, the team found no data to support the idea that Jewish people were genetically distinct from other people in the region. In doing so, the team's research challenges claims that Jews are a special, chosen people and that Judaism can only be inherited.

Jews and Palestinians in the Middle East share a very similar gene pool and must be considered closely related and not genetically separate, the authors state. Rivalry between the two races is therefore based 'in cultural and religious, but not in genetic differences', they conclude.

But the journal, having accepted the paper earlier this year, now claims the article was politically biased and was written using 'inappropriate' remarks about the Israeli-Palestinian conflict. Its editor told the journal Nature last week that she was threatened by mass resignations from members if she did not retract the article.

Arnaiz-Villena says he has not seen a single one of the accusations made against him, despite being promised the opportunity to look at the letters sent to the journal.

He accepts he used terms in the article that laid him open to criticism. There is one reference to Jewish 'colonists' living in the Gaza strip, and another that refers to Palestinian people living in 'concentration' camps.

'Perhaps I should have used the words settlers instead of colonists, but really, what is the difference?' he said.

'And clearly, I should have said refugee, not concentration, camps, but given that I was referring to settlements outside of Israel - in Syria and Lebanon - that scarcely makes me anti-Jewish. References to the history of the region, the ones that are supposed to be politically offensive, were taken from the Encyclopaedia Britannica, and other text books.'

In the wake of the journal's actions, and claims of mass protests about the article, several scientists have now written to the society to support Arnaiz-Villena and to protest about their heavy-handedness.

One of them said: 'If Arnaiz-Villena had found evidence that Jewish people were genetically very special, instead of ordinary, you can be sure no one would have objected to the phrases he used in his article. This is a very sad business.'
Als je de illegale wijze bestudeert waarop de Rothschilds het recht hebben verworven van Palestina Israël te maken, kun je niet anders dan afschuw voelen voor het zionisme, tenzij je zelf ook satanische sympathieën koestert, of verblind wordt door moslimhaat.

Wat de zionistische geldschieters hebben aangericht in Europa met als summum de jodenvervolging was nóg afschuwelijker dan wat ze tijdens de tweede wereldoorlog hebben veroorzaakt in Zuid-Oost Azië.

Lang niet elke jood is gelukkig zionist en vóór de Holocaust waren er nog veel minder zionisten. Dankzij de Holocaust zijn ook orthodoxe en liberale joden meer gaan voelen voor een eigen land en dat was precies een van de bedoelingen van de Holocaust.

Dat de politiek van Israël jegens de Palestijnen steeds meer gaat lijken op die van de nazi's jegens de joden komt omdat de strategen erachter dezelfden zijn: satanische zionisten. Kijk ook wat de zionist Henry Kissinger allemaal uitgespookt heeft in naam van de VS: staatsgreep in Chili waar 150 jaar democratie heerste, ingreep op Oost-Timor met honderdduizend doden, napalmoorlog in Zuid-Oost Azië, moord op 3000 burgers in New York (9/11) via zijn NSA, de échte geheime dienst van de VS met een budget 100 keer groter dan de CIA, etc.

De totstandkoming van Israël is een dermate dubieuze, corrupte en criminele aangelegenheid geweest dat ernstig overwogen moet worden het land terug te geven aan de oorspronkelijke bewoners, na de onvermijdelijke val van de zionisten. De door de zionisten en andere illuminati geplande Derde Wereldoorlog zal vrijwel zeker niet meer te voorkomen zijn, omdat ze alle strategische touwtjes in handen hebben.

Wie meer wil weten over de zionisten en hun plannen met de wereld vanaf het eerste Zionistische Congres in Basel in 1897 onder voorzitterschap van Theodore Hertzl, moet eens opslaan het boek De Protocollen van de Wijzen van Sion Ontsluierd, door Robin de Ruiter. De zionisten proberen de mensen te laten geloven dat deze Protocollen een hoax zijn, een mystificatie, maar het ligt een beetje anders.

Joden zijn helaas nog steeds slachtoffer van de Ashkenazi/zionisten, kijk maar naar dit filmpje, eerste deeltje van vijf:

The Ringworm Children (Part 01)
(Zionist genocide against Jews, using deadly radiation)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vurksBZ6UAA&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vurksBZ6UAA&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Het grootste geld van deze wereld (Rothschild, Rockefeller) staat aan de kant van Israël, sterker: het grootste geld IS Israël. Toen de Britten de Eerste Wereldoorlog dreigden te verliezen boden de Rothschilds aan om de Verenigde Staten via de door de Rothschilds gecontroleerde media in de oorlog te betrekken als partner van Groot-Brittannië, in ruil voor Palestina. Zie de beroemde toespraak van de joodse voormalige zionist Benjamin Freedman (vriend van de Kennedy's) uit 1961:

http://www.sweetliberty.org/issues/israel/freedman.htm

Benjamin H. Freedman - A Jewish Defector Warns America (1 of 9)
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XQapkVCx1HI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XQapkVCx1HI&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Dat de Arabieren last hebben van jodenhaat is niet zo verwonderlijk. Eustace Mullins in zijn 'New History of the Jews' (1968), p. 95:

The First World War had broken out on schedule, carefully planned by Zaharoff and the other Jewish munitions tycoons. Tremendous fortunes were made during the slaughter of the gentiles. A Jewish scientist in England named Chaim Weizmann invented a deadly poison gas during the war, and the Jews agreed that the British could use it if they would support the Zionist movement to seize Palestine. The British accepted the offer, which Lord Balfour made formal in a letter to Lord Rothschild on November 2, 1917. However, T. E. Lawrence, known as Lawrence of Arabia, had persuaded the Arabs to revolt against the Turks and support England. In exchange, the English had agreed to keep the Jews out of Palestine. Lawrence was so disgusted by this betrayal of the Arabs that he left public life forever. Ironically, this double-cross marked the beginning of the decline of England as a world power and she soon sank to the role of a second-class nation.

Desmond Stewart and other English writers have recently compiled evidence that T.E. Lawrence's death in a motorcycle 'accident' was really cold-blooded murder. The Jews understood that their plans to take over the Arabs lands could never be carried out as long as Lawrence was alive to testify to the pledges of territorial integrity which the British made to the Arabs in exchange for their support during World War I. A line was stretched across the road down which Lawrence was accustomed to travel at high speed, and when his cycle struck it, he was thrown and killed instantly.

Chaim Weizmann, de gifgaspatenthouder en vierde president van de internationale Zionistenbond, werd in 1948 de eerste president van Israël.

Ter verduidelijking een filmpje over Ashkenazi-joden, van oorsprong Khazaren, Turken die zich tussen 800 en 1000 na Christus bekeerden tot het joodse geloof. De Ashkenazim zijn de huidige heersers in Israël, maar er bestaat dus geen enkele biologische band tussen hen en het door hun bezette Palestina.

The Thirteenth Tribe
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HLbFXE6kGC0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HLbFXE6kGC0&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Alle aanhangers van Geert Wilders kiezen schaamteloos partij voor Israël. Opdat de joden de door hun verafschuwde moslims ervan langs zullen geven?

Image

Een aantal jaren geleden vroeg ik me ook af wat Gretta Duisenberg bezielde. Zo op het eerste gezicht een onaantrekkelijke ouwe heks die door velen wordt afgespiegeld als een antisemitische linkse rakker, die de Palestijnse vlag hijst in een Amsterdamse buitenwijk vol gesettelde joodse bourgeois.

Nu ik aardig wat door de media en een inferieur onderwijssysteem verdoezelde feiten ken over het ontstaan van Israël, weet ik beter en heb ik veel respect gekregen voor Gretta Duisenberg. Wat ik alleen niet begrijp is dat het haar wordt toegestaan openlijk voor haar visie uit te komen. Zij was immers de echtgenote van de president van de Europese Centrale Bank, dus een belangrijk dienaar van de Rothschilds, de eigenaren van Israël en de beleidsbepalers in dat "heilige land". En tegenwoordig is Gretta boezemvriendin van Nout Wellink, een andere Rothschildlakei.

Ik heb een aantal vrienden in Israël en vrijwel allen schamen zich diep voor het beleid dat hun regeringen al jaren voeren. Praat bijvoorbeeld eens met Eran Binenbaum en zijn moeder die in Israël veel Palestijnse vrienden hebben. Vrede zal er niet komen in het Midden-Oosten. Daarvoor is er teveel gebeurd en het grote geld heeft vooral belang bij onlusten en oorlogshandelingen. De situatie daar zal steeds verder escaleren en al het holle pro-Israël geschreeuw in de media illustreert dat de mens niet beter verdient dan rechtstreeks naar de slachtbank van een vreselijke derde wereldoorlog te worden gevoerd.

'Israel may have the right to put others on trial, but certainly no one has the right to put the Jewish people and the State of Israel on trial.'
Ariel Sharon, former Israeli Prime Minister

'This country exists as the fulfilment of a promise made by God Himself. It would be ridiculous to ask it to account for its legitimacy.'
Former Prime Minister Golda Meir

"Most Jews do not like to admit it, but our god is Lucifer." The Harold Wallace Rosenthal Interview
Last edited by Hanco Elenbaas on Mon Jan 05, 2009 02:21, edited 1 time in total.

Jan Pieter

Post by Jan Pieter » Mon Jan 05, 2009 02:11

Kosmos wrote:
Jan Pieter wrote:
Hamas voert een beleid waarbij kinderen wordt geleerd dat het martelaarschap het hoogst haalbare doel is voor een moslim. ... Dit bewijst nog maar weer eens dat een eventuele Palestijnse Staat geen rechtsstaat zal worden waarbij mensenrechten worden geëerbiedigd.
OK, nergens Jodenhaat dus als officiele doelstelling. Dat wilde ik alleen maar even weten.

Kosmos

Post by Kosmos » Mon Jan 05, 2009 13:29

Jan Pieter wrote:
Kosmos wrote:
Jan Pieter wrote: Nou, vooruit, een vraagje. Je schrijft 'Jodenhaat is een officieel doel van Hamas.' Volgens mij is iets pas officieel als het door een erkende vertegenwoordiger wordt uitgesproken of als het ergens staat geschreven. Kun je me aangeven waar ik het bewijsmateriaal kan vinden?
Hamas voert een beleid waarbij kinderen wordt geleerd dat het martelaarschap het hoogst haalbare doel is voor een moslim. ... Dit bewijst nog maar weer eens dat een eventuele Palestijnse Staat geen rechtsstaat zal worden waarbij mensenrechten worden geëerbiedigd.
OK, nergens Jodenhaat dus als officiele doelstelling. Dat wilde ik alleen maar even weten.
Het gaat je echt om de essentie he, Jp? Maak er maar openlijk uitgedragen van.

Kosmos

Post by Kosmos » Mon Jan 05, 2009 14:19

Geweldige Hanco-retoriek weer, daar kunnen de islamisten nog een puntje aan zuigen!
Raketbeschietingen zijn een hoax... Apart dat ik ze afgevuurd zie worden op CNN en dat Hamas toegeeft de raketten af te vuren.
En waarom hebben ze dan geld nodig van de Rotschilds (ja, wie anders zal het zijn?) voor de raketten die helemaal niet afgeschoten worden zeker?

Zijn er meer dammers die denken dat de raketbeschietingen van Hamas een hoax zijn? Wat vinden onze jeugdige politiek geengageerde dammers groenteboer en Ajax-fan ervan?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jan 05, 2009 14:54

THE HAMAS ROCKETS HOAX, part 2
this air defense system was created by israeli army

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OLT8yxyancQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OLT8yxyancQ&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England

Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Mon Jan 05, 2009 15:04

Om dan ook maar wat Zyklon B op het haatvuur te gooien: Hoe moet ik het martelaarschap van Jezus in dit verband zien?
Flow with the Go

Jan Pieter

Post by Jan Pieter » Mon Jan 05, 2009 16:12

Kosmos wrote:
Jan Pieter wrote:OK, nergens Jodenhaat dus als officiele doelstelling. Dat wilde ik alleen maar even weten.
Het gaat mij inderdaad om de essentie, want er is nogal een verschil tussen een regionaal conflict en een etnisch conflict en in dit geval is er echt sprake van het eerste. Natuurlijk zijn er wel eens Arabieren die roepen dat alle Joden dood moeten, zoals Nederlanders tijdens WO II ook geroepen hebben dat alle Duitsers dood moesten, en er ongetwijfeld ook Israeli's zijn die roepen dat alle Palestijnen dood moeten. In een oorlogssituatie kiest men zijn woorden niet altijd even zorgvuldig. Maar in essentie is dit beslist geen etnisch concflict.

Anders dan in Europa, waar pogroms eeuwenlang schering en inslag zijn geweest, leidden Joden in de Arabische wereld een relatief ongestoord bestaan. Dat veranderde pas toen een deel van de Joden een eigen staat wilde, en vond dat de Palestijnen daarbij maar de prijs moesten betalen voor de Duitse oorlogsmisdaden.

Kosmos

Post by Kosmos » Mon Jan 05, 2009 18:25

Jan Pieter wrote:
Kosmos wrote:
Jan Pieter wrote:OK, nergens Jodenhaat dus als officiele doelstelling. Dat wilde ik alleen maar even weten.
Het gaat mij inderdaad om de essentie, want er is nogal een verschil tussen een regionaal conflict en een etnisch conflict en in dit geval is er echt sprake van het eerste. Natuurlijk zijn er wel eens Arabieren die roepen dat alle Joden dood moeten, zoals Nederlanders tijdens WO II ook geroepen hebben dat alle Duitsers dood moesten, en er ongetwijfeld ook Israeli's zijn die roepen dat alle Palestijnen dood moeten. In een oorlogssituatie kiest men zijn woorden niet altijd even zorgvuldig. Maar in essentie is dit beslist geen etnisch concflict.

Anders dan in Europa, waar pogroms eeuwenlang schering en inslag zijn geweest, leidden Joden in de Arabische wereld een relatief ongestoord bestaan. Dat veranderde pas toen een deel van de Joden een eigen staat wilde, en vond dat de Palestijnen daarbij maar de prijs moesten betalen voor de Duitse oorlogsmisdaden.
Zo, grapjas! Omdat het dus niet op papier staat, denk je al mijn argumenten even in 1 klap weg te vegen? Af en toe een arabier met slecht gekozen woorden....... wat ben jij onwetend. Ken je de leus niet van Hamas Drijf alle joden in zee? Toen vlak na de Holocaust in 1948 de staat Israel werd opgericht werd meteen door de Arabische buurlanden de oorlog verklaard en aangevallen met als doel vernietiging van alle joden. En jij rept van een relatief ongestoord bestaan...
Als Hamas, Hezbollah of welke terreurgroep dan ook de kans zou hebben, zouden ze Israel en de joden meteen van de kaart vegen. Zie ook hoe much too triggerhappy Hamas was: Zodra ze Gaza in handen hadden in 2005 begonnen ze raketten af te vuren.
Jij trapt gewoon in de retoriek van de islamisten gesteund door extreem-linkse rakkers. Die denken ook dat het de arbieren om een heel klein stukkie grond gaat. En ze denken dat als je lief bent dat hamas dan wel bijdraait... Hoe onnozel.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jan 05, 2009 18:54

HOLOCAUST IN GAZA
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Mkz4OPBuFvo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Mkz4OPBuFvo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

mikkeltje

Post by mikkeltje » Mon Jan 05, 2009 19:54

Ja, en Yitzack Rabin, dat was eigenlijk zelfmoord...

Jan Pieter

Post by Jan Pieter » Tue Jan 06, 2009 10:42

Kosmos wrote:Zo, grapjas! Omdat het dus niet op papier staat, denk je al mijn argumenten even in 1 klap weg te vegen? Af en toe een arabier met slecht gekozen woorden....... wat ben jij onwetend. Ken je de leus niet van Hamas Drijf alle joden in zee? Toen vlak na de Holocaust in 1948 de staat Israel werd opgericht werd meteen door de Arabische buurlanden de oorlog verklaard en aangevallen met als doel vernietiging van alle joden. En jij rept van een relatief ongestoord bestaan...
Als Hamas, Hezbollah of welke terreurgroep dan ook de kans zou hebben, zouden ze Israel en de joden meteen van de kaart vegen. Zie ook hoe much too triggerhappy Hamas was: Zodra ze Gaza in handen hadden in 2005 begonnen ze raketten af te vuren.
Jij trapt gewoon in de retoriek van de islamisten gesteund door extreem-linkse rakkers. Die denken ook dat het de arbieren om een heel klein stukkie grond gaat. En ze denken dat als je lief bent dat hamas dan wel bijdraait... Hoe onnozel.
Ik trap helemaal niet in retoriek, maar baseer me op de feiten. En die feiten zijn dat Joden eeuwenlang relatief ongestoord in de Arabische wereld gewoond hebben. Pas vanaf 1948 is daar een eind aan gekomen. Er is geen reden om aan te nemen dat de Arabieren zich ook tegen de Joden gekeerd zouden hebben als de staat Israel niet was gesticht. En inderdaad, Joden zijn niet hetzelfde als Israeli's, maar ik kan me voorstellen dat dat onderscheid in het heetst van de strijd niet altijd gemaakt wordt, o.a. omdat Israel zichzelf nadrukkelijk presenteert als 'de Joodse staat'. Maar in essentie is dit geen racistisch conflict. Zie bijvoorbeeld de Stichting 'Een ander Joods geluid', die samen met Arabieren protesteert tegen het beleid van Israel. Zoiets zou ondenkbaar zijn als het om racisme ging.
En als ik zeg dat het een regionaal conflict is, zeg ik niet dat het om een klein stukkie grond gaat. Dat Hamas het liefst de staat Israel zou vernietigen is wel duidelijk.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jan 06, 2009 14:39

The Raw Story.com, Monday January 5, 2009

Norwegian doctor: Israel intentionally targeting civilians

David Edwards and Stephen C. Webster

Image

Norwegian doctor Mads Gilbert:
'They are bombing one and a half million people in a cage'

Mads Gilbert, a Norwegian doctor working in Gaza, told Sky News on Monday that that he believes Israel is deliberately attacking the Palestinian population, not just targeting Hamas as Israeli authorities have said numerous times.

"Just a little bit more than an hour ago, the Israelis bombed the central food market in Gaza City and we had a mass influx of about 50 injured and between 10 and 15 killed," said Gilbert, on the phone with Sky News.

"At the same time they bombed an apartment house with children playing on the roof and we had a lot of children also. This is really like from Dante's Inferno. It's like hell here now and it's been bombing all night. Up till now, close to 500 people have been killed and the number of casualties is getting to 2 to 2 and a half thousand which 50 percent are children and women."

"Are your hospital's reaching capacity?" asked the Sky News correspondent. "Can you deal with these people?"

"We have been doing surgery around the clock," Gilbert replied. "I just talked to to one of my colleagues in the ICU who has not been sleeping for three days and they hospital is completely overcrowded and we are running six, seven OR's and there are injuries that you just don't want to see in this world. Children coming in with open abdomens and legs cut off.

"We just had a child who left. We had to amputate both legs and the arms and the only crime they have done is been civilians -- Palestinians living in Gaza. The relief now is not more doctors and more drugs the relief now is to stop the bombing immediately. This can not go on. It is a disaster."

"You've talked about the civilians, the women and children, the men who aren't involved in this but are you also getting casualties that are Hamas fighters?" asked the reporter.

"To be honest, we came on New Year's Eve in the morning," answered Gilbert. "I've seen one military person among the tens -- I mean, hundreds -- we have seen and treated. So, anybody who tries to claim this as sort of a clean war against another army are lying.

"This is an all out war against the civilian Palestinian population in Gaza and we can prove that with the numbers and you have to remember that the average age of the Gaza inhabitant is 17-years. It's a very young population and 80% are living below the poverty limit of the U.N.

"So, this is a poor and very young people and they are able to escape absolutely nowhere because they can not flee like other populations can in wartime. Because they are fenced in and they are in a cage. So, they are bombing one and a half million people in a cage. And young people and poor people and, you know, you can not separate between the civilians and the fighters in such a situation."

CBS News, broadcast Jan. 5, 2008
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_bc8o1ByqBU&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_bc8o1ByqBU&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Post Reply