Allesbehalve dammen

Post Reply
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Moslim broederschap

Post by Kosmos » Thu Dec 25, 2008 15:49

Lees dit eens en zie dat het probleem niet ligt bij de Turkse groenteboer... Het probleem ligt bij degenen die een aparte status claimen voor moslims (=discriminatie niet-moslims).
In de documenten die tijdens de inval in Nada’s Zwitserse villa in beslag werden genomen was een in Arabisch geschreven plan van veertien bladzijden, gedateerd op 1 december, 1982, dat een strategie van 12 punten schetst om “een islamitische regering op aarde te vestigen” – genaamd Het Project. Volgens een verklaring van Nada tegenover de Zwitserse autoriteiten was het ongetekende document opgesteld door “islamitische onderzoekers” die betrokken waren bij de Moslim Broederschap.

Wat Het Project zo anders maakt dan de standaard islamistische retoriek van “Dood aan Amerika! Dood aan Israël!” en “Sticht een wereldwijd kalifaat!” is de flexibele benadering van de “culturele invasie” van het Westen in meerdere fasen en op lange termijn. Het Project roept op om gebruik te maken van diverse tactieken, van immigratie, infiltratie, surveillance, propaganda, protesten, bedrog, politieke legitimiteit en terrorisme, heeft langer dan twee decennia dienst gedaan als “blauwdruk” voor de Moslim Broederschap. Zoals een aantal voorbeelden uit heel Europa laten zien – inclusief de politieke erkenning van parallelle islamistische overheidsorganisaties in Zweden, de recente “cartoon” jihad in Denemarken, het in de brand steken van auto’s gedurende de Parijse intifada vorige november, en de terroristische aanslag van 7/7 in Londen – is het in Het Project geschetste plan een overweldigend succes.

In plaats van zich te concentreren op terrorisme als de enige methode om actie te voeren voor de groep, zoals het geval is met Al-Qaeda, valt het gebruik van terreur op perfect postmoderne wijze in een veelvoud aan beschikbare opties om in toenemende mate te infiltreren, confronteren en uiteindelijk de islamitische heerschappij over het Westen te vestigen. Onder de vele aanbevelingen die in Het Project worden gedaan vallen de volgende tactieken en technieken:

Netwerken met en het coördineren van acties met gelijkgestemde islamistische organisaties.

Het vermijden van open allianties met bekende terroristische organisaties en individuen om de schijn van “gematigdheid” op te houden.

Infiltreren in en overname van bestaande moslimorganisaties om ze op één lijn te stellen met de collectieve doelstellingen van de Moslim Broederschap.

Gebruik maken van misleiding om de voorgenomen bedoelingen van islamistische acties te maskeren, zolang dit niet tegenstrijdig is met de wetten van de sharia.

Het vermijden van lokale, nationale en globale conflicten met Westerlingen die op de lange termijn het vermogen om de islamistische machtsbasis in het Westen uit te breiden schade zouden kunnen berokkenen of die een negatieve reactie tegen moslims zouden kunnen veroorzaken.

Het opzetten van financiële netwerken om de bekering van het Westen te financieren, inclusief de ondersteuning door fulltime bestuurders en medewerkers;
Verkennen, gegevens verzamelen, en het opbouwen van capaciteit om gegevens te verzamelen en op te slaan.

Het opzetten van een controlesysteem om toe te zien op de Westerse media om moslims te waarschuwen voor “tegen moslims gerichte internationale samenzweringen”.

Het ontwikkelen van een islamistische intellectuele gemeenschap, inclusief het opzetten van studiecentra en belangenorganisaties, het publiceren van “academische” studies om de islamistische positie te legitimeren en de geschiedenis van de islamistische bewegingen te boek te stellen.

De ontwikkeling van een allesomvattend honderd-jaren-plan om de islamistische ideologie over de hele wereld te bevorderen.

Internationale doelstellingen afwegen tegen plaatselijke flexibiliteit.

Het creëren van uitgebreide sociale netwerken van scholen, ziekenhuizen en liefdadigheidsinstellingen die de islamitische idealen zijn toegedaan, zodat moslims in het Westen constant in contact staan met de beweging.

Het betrekken van moslims die onze ideologie trouw zijn bij democratisch gekozen instellingen op alle niveaus in het Westen, inclusief overheid, NGO’s, particuliere instellingen en vakbonden.

Gebruik maken van bestaande Westerse instellingen tot ze kunnen worden overgenomen in dienst van de islam.

Het opstellen van islamitische grondwetten, wetten en beleid voor uiteindelijke ten uitvoerlegging.

Conflicten binnen de islamistische bewegingen op alle niveaus vermijden, inclusief de ontwikkeling van processen om conflicten op te lossen.

Allianties sluiten met Westerse “progressieve” organisaties met vergelijkbare doelstellingen.

Autonome “veiligheidstroepen” organiseren om moslims in het Westen te beschermen.

Geweld ontketenen om de moslims die in het Westen wonen “in de stemming te houden voor jihad”.

Jihad-bewegingen in de hele islamitische wereld ondersteunen door preken, propaganda en financiële, personele en operationele steun.
Zorgen dat de Palestijnse kwestie wereldwijd een wig drijft tussen moslims en het Westen.

De bevrijding van heel Palestina uit handen van Israel en de oprichting daar van een islamitische staat tot een hoeksteen maken van het plan voor globale islamitische overheersing.

Een doorlopende campagne op touw zetten om onder de moslims haat tegen de joden op te wekken en elke discussie over verzoening of co-existentie met hen af te wijzen.

Het actief oprichten van jihad-terreurcellen in Palestina.

De terroristische activiteiten in Palestina verbinden met de wereldwijde terreurbeweging.

Voldoende geld inzamelen om de jihad wereldwijd voor onbepaalde tijd voort te zetten en te ondersteunen.
http://antivenin.blogspot.com/2007/10/h ... oject.html

Een zogenaamd gematigde moslim (lees: volgeling van de terroristische organisatie de Moslim Broederschap) als Marcouch steunt de prominente sheik Al-Qaradawi van de Moslim Broederschap en steunt dus (in het geniep) dit plan. Marcouch is dus voor de vernietiging van onze maatschappij en cultuur. Volgens Bos een parel voor de PVDA...
Zoveel respect heeft links dus voor onze westerse verworvenheden als vrijheid en democratie.
Al-Qaradawi is a very dangerous man. He is persona non grata in Britain and the United States. He is a rabid anti-Semite, supports suicide attacks against Israel and believes that the rotten Europe should be rescued by Islam. The only thing in Al-Qaradawi’s favor is that he is sometimes attacked by even more conservative Muslims.

And that’s who is the mentor of Ahmed Marcouch, who is himself the hero of Wouter Bos. The loyalty of Marcouch to al-Qaradawi explains many of the performances of the district council chairman.
http://gatesofvienna.blogspot.com/2008/ ... lands.html
Elsevier 26-12-2008: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... sjeik.htm/
Heaven is no location, but a state of mind

Kosmos

Post by Kosmos » Tue Dec 30, 2008 17:19

Image

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Tue Dec 30, 2008 17:43

Een zeer bekende Turkse groenteboer is de heer Pamuk. Beter geintegreerd dan menig Nederlander. Als integratie in dit land wil zeggen dat je naar de camping moet, Jantje Smit moet kopen en verder keurig moet meehobbelen zoals het CDA wil, dan roep ik: blijf lekker jezelf en geniet van mijn skippybal. Verder is het simpel: de vrijheid van het ene individu dient te eindigen daar waar hij de vrijheid van een ander aantast. Een spandoek over Juice schrik ik niet van

MenO

Post by MenO » Tue Dec 30, 2008 19:27

Fred van Amersfoort wrote:Een zeer bekende Turkse groenteboer is de heer Pamuk. Beter geintegreerd dan menig Nederlander. Als integratie in dit land wil zeggen dat je naar de camping moet, Jantje Smit moet kopen en verder keurig moet meehobbelen zoals het CDA wil, dan roep ik: blijf lekker jezelf en geniet van mijn skippybal. Verder is het simpel: de vrijheid van het ene individu dient te eindigen daar waar hij de vrijheid van een ander aantast. Een spandoek over Juice schrik ik niet van
Ik bevind mijzelf in de bijzondere omstandigheid dat ik het met Fred eens ben.
Goed gesproken [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]

mikkeltje

Post by mikkeltje » Tue Dec 30, 2008 20:08

Fred van Amersfoort wrote:Een zeer bekende Turkse groenteboer is de heer Pamuk. Beter geintegreerd dan menig Nederlander. Als integratie in dit land wil zeggen dat je naar de camping moet, Jantje Smit moet kopen en verder keurig moet meehobbelen zoals het CDA wil, dan roep ik: blijf lekker jezelf en geniet van mijn skippybal. Verder is het simpel: de vrijheid van het ene individu dient te eindigen daar waar hij de vrijheid van een ander aantast. Een spandoek over Juice schrik ik niet van
Er staat (zionist) Juice.
1. Verandert dat iets in jouw mening?
2. Maakt het je wat uit wie het (in de breedste zin) zegt?

mikkeltje

Post by mikkeltje » Tue Dec 30, 2008 20:11

mikkeltje wrote:
Er staat (zionist) Juice.
1. Verandert dat iets in jouw mening?
2. Maakt het je wat uit wie het (in de breedste zin) zegt?
3. Edit: vind je death een beter woord dan bijv. ban?

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Dec 31, 2008 00:52

Als antwoord op mikkelje: het maakt voor mij geen verschil of een moslim of een lokale dorpsgek uit Nederland verwerpelijke onzin brabbelt. Toch ben ik voorstander van het vrije woord. Graag zelfs want dan is het makkelijker om te zien wie ik echt niet wil volgen. Van mij mag dus ook Wilders alles roepen wat hij maar wil. Samir A en Mohammed B ook.

Jelmer Martens

Post by Jelmer Martens » Wed Dec 31, 2008 11:49

Kosmos wrote:Image
Wat een afschuwelijke foto. Dit is oproepen tot geweld en dan passeer je een grens. Zeker als je oproept alle mensen van een bepaalde godsdienst te doden. Mijn blik zal wel vertroebeld zijn door christendom en polder-Nederland, maar conflicten kun je ook uitpraten en vijanden kun je vergeven ipv doden.
Op de foto lijkt het alsof een medebetoger/organisator probeert deze man het spandoek af te pakken. Toch nog iets positiefs.

Kosmos

Islamitische doodsverering

Post by Kosmos » Wed Dec 31, 2008 22:11

Jelmer Martens wrote:
Kosmos wrote:Image
Wat een afschuwelijke foto. Dit is oproepen tot geweld en dan passeer je een grens. Zeker als je oproept alle mensen van een bepaalde godsdienst te doden. Mijn blik zal wel vertroebeld zijn door christendom en polder-Nederland, maar conflicten kun je ook uitpraten en vijanden kun je vergeven ipv doden.
Op de foto lijkt het alsof een medebetoger/organisator probeert deze man het spandoek af te pakken. Toch nog iets positiefs.
Je hebt goed gezien, Jelmer, dat dit een foto is die de intolerante, oliedomme, agressieve doodsverering van Hamas etaleert, een tak van de Moslim Broederschap, die (MB) volgens PVDA en CDA niet gevaarlijk is. De seniele Van Agt staat zelfs achter terreurorganisatie Hamas
(officiele doelstelling: vernietiging van Israel en de joden) en krijgt van de journalistiek alle ruimte om zijn wereldvreemde onzin te spuien op Nederlandse TV. Je kunt nog beter een demente bejaarde vragen.
De man die lijkt in te grijpen zegt: Hey man, jews spel je j e w s.
De term vergeving bestaat niet in de islamitische wereld.
Luister hoe Hamas denkt over het leven. Ze zullen Israel wel dankbaar zijn voor extra martelaren. En onderwijl weer een goed excuus om brandstof te geven aan de eeuwige jodenhaat van moslims, zo oud als Khaibar.

http://www.youtube.com/watch?v=g0wJXf2nt4Y

http://www.youtube.com/watch?v=N1MbOgF9 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=qdH0XxDE ... re=related

Kosmos

Politieke islam

Post by Kosmos » Thu Jan 01, 2009 16:58

De politieke islam is een serieus probleem voor het deel van de Westerse samenleving dat de verworven vrijheden in onze democratie hoog in het vaandel heeft.
Daar kan de politiek maar beter wat mee doen, met behoud van gelijke rechten voor alle Nederlanders.
Youp van 't Hek heeft in zijn nieuwjaarsconference ook gelijk als hij Wilders belachelijk maakt om zijn standpunt over 'Gouda'.
Het leger uit Uruzgan terugtrekken uit de strijd tegen het terrorisme om een busvol pubers in het gareel te houden.............. Terechte spot van Youp.
Zolang de Goudse autobussen niet op bermbommen stuiten heeft het leger wel wat beters te doen.
De mening van Wilders over dubbele nationaliteit spreekt de meederheid van de Nederlanders wel aan, vandaar dat mevrouw Ploumen van de PVDA zo verstandig is dit standpunt grotendeels over te nemen. Zo werkt de politiek, men bedient graag de meerderheid. Levert stemmen op.
De politiek heeft ook veel standpunten van Fortuyn overgenomen, zonder dat dat pleefiguur aan de macht hoefde te komen. Zo zal de invloed van maffe Geert ook zijn, nooit komt ie aan de macht, maar hij beinvloedt het beleid van andere partijen als hij standpunten inneemt, waarin veel mensen zich herkennen. Die andere partijen zullen nooit zomaar even mensen uitzetten, hoewel ze van mij alle haatprekende imams het land uit mogen trappen.

Kosmos

Post by Kosmos » Fri Jan 02, 2009 15:17

Prijs voor Wilders
ANP | Gepubliceerd op 01 januari 2009, 13:24

DEN HAAG -
Geert Wilders is door het Amerikaanse Horowitz Freedom Centre uitgeroepen tot man van het jaar. De leider van de PVV staat pal voor de westerse tradities, vindt het conservatieve instituut.

Wilders wordt omschreven als iemand die ondanks alle bedreigingen aan zijn adres onvermoeibaar campagne voert tegen de islamisering.

Kosmos

Linkse steun voor Hamas

Post by Kosmos » Sun Jan 04, 2009 19:36

Doekle Terpstra moet weg bij publieke omroep na pro-Hamas-mars
Stop staatssubsidie aan ICCO

De Partij voor de Vrijheid wil dat minister Plasterk Doekle Terpstra verwijdert uit de Raad van Toezicht van de publieke omroep. Icco (met Terpstra als voorzitter) organiseerde zaterdag een pro-Hamas-mars in Amsterdam waar werd opgeroepen tot een intifada tegen Israel Demonstranten toonden Hamas- en Hezbollah-vlaggen, plus een portretten van Khomeiny en sjeik Yassin. Ook werden de teksten getoond “Israel herhaalt de holocaust” en “Israel burn in hell”, plus de Israelische vlag vertrapt. Er waren spreekkoren “Hamas, jihad, hezbollah” en Hamas, Hamas, Joden aan het gas ” De subisidie van de Minister van Ontwikkelingssamenwerking aan ICCO dient onmiddellijk te worden stopgezet, aldus PVV-kamerleden Wilders en Bosma.

http://www.blikopnieuws.nl/extern_bericht/408635

Naast Doekele lieten ook gekke Gretta ("Arafat is tegen zelfmoordaanslagen, want dat heeftie zelf tegen me gezegd"...)
en cummunist Van Bommel hun sympathie voor de moorzuchtige jodenhaatmachine Hamas zien. De wereld leidt onder de terreur, sinds 9/11 wereldwijd alweer bijna 10.000 bomaanslagen van moslims en deze rakkers steunen de terreurorganisatie Hamas.... je gelooft je ogen soms niet.
Ze lopen mee met het repaille dat Hamas, Hamas, de joden aan het gas schreeuwt. Ze steunen een organisatie die door en door racistisch is. Jodenhaat is een officieel doel van Hamas. Bij de cartoonrellen werd een EU-kantoor in brand gestoken, puur racisme.
In het verleden steunde extreem-links graag moordenaars als Stalin en Mao, nu kunnen de moordenaars van Hamas op hun steun rekenen, een terreurorganisatie, arm van de MB die de vernietiging van de staat Israel voorstaat en een islamitische shariastaat op wil richten in een leeggemoord Israel.
Al sinds 2005 worden Israels burgers bestookt met raketten van de door het Palestijnse volk gekozen Hamasregering. Hamas vindt het doden van joden belangrijker dan eigen mensen bechermen, maar dat wisten we al van de bekentenis van het gebruiken van menselijke schilden. Nog steeds stoppen de raketbeschietingen niet...
Raketten sturen naar burgers van een militair superieure staat, hoe ontzettend dom en gewelddadig kun je zijn? En dan klagen dat Israel burgers aanvalt, hoe hypocriet en ongeloofwaardig kun je zijn?
De hele kwestie Israel gaat niet om grond, al trappen de linkse sukkels daar met open ogen in, maar om de islamitische jodenhaat, bij elk kind met de paplepel ingegoten. Jodenhaat die zo oud is als Khaibar uit de begintijd van de islam, waar moslims joden afslachtten. Al in de koran worden de joden uitgescholden en wordt de lezers opgejut ze overal te bestrijden. Dat gebeurt dan ook al 1400 jaar.
In Soedan doen moslims niks anders dan andere mensen afslachten. Geen moslim die er een poot naar uitsteekt. West-Sahara is geannexeerd door Marokko. Geen hond die zich iets aantrekt van het lot van de Westsaharanen (moslims) die wegkwijnen in kampen. Een jaarlijkse 10 minuten aandacht op CNN, daar kunnen de onderdrukte Saharanen het mee doen. Moeten zemaar zelfmoordaanslagen plegen, dan draaien de linkse rakkers graag de subsidiekranen wijd open.
Het zijn geen joden die de moslims daar onderdrukken, dus dat is niet erg... Geen joden die moslims afslachten, ontheemden en verkrachten in Congo, je hoort dus niks van de moslims. Het gaat om ontzettend veel meer slachtoffers dan in Israel, maar zodra het om joden gaat, staat het tuig massaal te schreeuwen en de dood van alle joden te eisen.
Geen woord van protest of verontwaardiging tegen de massaverkrachtingen door het islamitische Janjaweed....... En met zulke hypocriete mensen met extreem-rechtse opvattingen (moslims zijn superieur aan niet-moslims etc. etc.) lopen de linkse dombo's mee.
Trap toch niet in dat gecultiveerde slachtofferschap van de moslims. Als het geen joden waren geweest, maar moslims dan was er niks aan de hand. Het gewelddadige beleid van Hamas is gebaseerd op gruwelijk intolerant racisme.
Last edited by Kosmos on Sun Jan 04, 2009 22:39, edited 4 times in total.

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Sun Jan 04, 2009 20:40

Zelfs Doekle Terpstra mag demonstreren dus daar heb ik geen bezwaar tegen. Zelf neem ik deze man nauwelijks serieus al vind ik dat hij zich eerder al eens schuldig heeft gemaakt aan het demoniseren van Wilders. Typisch CDA mannetje die populair wil worden met sociaal gewenste teksten. Echter, nu het mannetje demonstreert tijdens zijn publieke functie , en zo mede op mijn kosten zijn mediageilheid wil showen , moet hij keuzes maken. Of het ventje wordt professioneel demonstrant of hij gaat doen waar hij vorstelijk voor betaald wordt. Zijn hobby van demonstrant doet hij dan maar in eigen tijd.

Kosmos

Doekele

Post by Kosmos » Sun Jan 04, 2009 21:55

Fred van Amersfoort wrote:Zelfs Doekle Terpstra mag demonstreren dus daar heb ik geen bezwaar tegen. Zelf neem ik deze man nauwelijks serieus al vind ik dat hij zich eerder al eens schuldig heeft gemaakt aan het demoniseren van Wilders. Typisch CDA mannetje die populair wil worden met sociaal gewenste teksten. Echter, nu het mannetje demonstreert tijdens zijn publieke functie , en zo mede op mijn kosten zijn mediageilheid wil showen , moet hij keuzes maken. Of het ventje wordt professioneel demonstrant of hij gaat doen waar hij vorstelijk voor betaald wordt. Zijn hobby van demonstrant doet hij dan maar in eigen tijd.
'Lippendienst-Christen' Doekele ("Ik kniel alleen voor God") staat achter terreur tegen wat voor hem (niet voor mij!) Gods uitverkoren volk is (want zo staat het in de bijbel) en het beloofde land. Christus staat voor vergeving en Doekele steunt een regime dat nog nooit iemand vergeven heeft, maar dat zweert bij wraak. Sterker nog, hij geft steun aan een partij die gelooft in het volstrekt onchristelijke concept van heilige oorlog.
Conlusie: Doekele verraadt de Christus.
Uiteraard mag Doekele demonstreren wat hij wil in een democratie. De leuzen over joden zijn echter strafbaar: haatzaaien.
Op mijn beurt ben ik vrij om mijn mening te geven dat Doekele een hypocriet mannetje is, die door samen met de islamisten te demonstreren laat zien dat hij vele malen gevaarlijker is dan de door hem verguisde Wilders.
Ik heb Doekele nooit iets horen zeggen over de massale slachtingen en verminking van christenen in moslimlanden als Soedan. Speciaal voor Doekele en andere onwetenden die in de islam=vrede-leugens trappen, een tweetal 'milde' filmpjes (er zijn veel ergere):
http://www.youtube.com/watch?v=LQpj2bFM ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=-h-jlpDX ... re=related
Last edited by Kosmos on Sun Jan 04, 2009 22:57, edited 1 time in total.

Kosmos

Van Bommel steunt jodenhaat

Post by Kosmos » Sun Jan 04, 2009 22:54

Ik had toch wel wat meer tegengas verwacht.
Speciaal voor Fred een aardig opiniestuk over kameraad Van Bommel:

http://home.hetnet.nl/~c.brendel/Bommel.htm

Post Reply