Allesbehalve dammen
-
- Real name: Michel Stempher
Heb ik ooit gezegd dat je zo'n persoon moet vermoorden, Koops?? Ik zeg enkel dat je hem een zwijgplicht moet geven in de politiek. Hoe zou jij het vinden als je om helemaal niets het land wordt uitgezet?? Ik denk dan toch echt wel dat je er heel veel aan zult doen om dat te voorkomen.
Ik moet dus maar googlen om aan de cijfertjes te komen. Wat een onzin. Het is algemeen bekend dat internet onbetrouwbaar is. Mensen met allerlei belangen verdraaien de informatie zo dat er uit komt wat ze hopen.
Zelfs de media leveren hun bijdrage aan de indoctrinatie. De gevallen waarbij een allochtoon persoon de dader is worden heel belangrijk gevonden en het staat meteen op de voorpagina van allerlei dagbladen. Wanneer een autochtoon iemand hetzelfde misdrijf pleegt komt het in het uiterste hoekje van pagina 18 te staan.
Jij denkt al hetzelfde als de politie tegenwoordig: eerst moet er wat gebeuren en dan pas grijpen we in. Dan loop je natuurlijk altijd achter de feiten aan. Waarom denk je dat het Generaal Pardon is ingevoerd?? Omdat de mensen om wie het ging al tig jaren in Nederland hebben gewoond en niks meer te maken hebben met hun vaderland. Het zijn dus gewoon Nederlanders. Met Geert Wilders kunnen deze mensen per direct terug, terwijl de toekomst hier helemaal voor hun open ligt. Daar hebben ze niets, maar dan ook echt niets. Vind jij het dan gek dat ze allerlei dingen gaan vernielen als ze te horen krijgen van iemand dat ze het land uit moeten, omdat diegene zonodig de racist wil uithangen?? Hun leven is toch al compleet verwoest door het vonnis.
Ik zal het iets anders formuleren, omdat je anders nog slapeloze nachten krijgt: Geert Wilders' ideeën zijn krankzinnig en zullen leiden tot een burgeroorlog. Ik heb al voldoende beargumenteerd lijkt me zo.
Hoezo iedereen?? Niet iedereen die op Geert Wilders stemt vindt dat alle allochtonen maar het land uitmoeten. Anders is het wel heel slecht gesteld met deze mensen en hebben ze totaal geen oog op de vrijheid. Wat zijn nou typische verschillen tussen een allochtoon en een autochtoon, behalve dat een allochtoon uit het buitenland komt en een autochtoon uit het land zelf?? Geen toch? dus waarom moet je ze buitensluiten als ik vragen mag??
Wilders zal vast wel één allochtoon en misschien ook nog wel twee in Nederland willen houden ja.. Vast en zeker de twee allochtonen die hij heeft leren kennen!!!
Wat is er mis met een Christelijk kabinet?? Voor de duidelijkheid: ik ben niet-gelovig. Zolang het kabinet maar geen landgenoten buitensluit en zolang de vlattaks er maar niet komt vind ik het best..
Ik moet dus maar googlen om aan de cijfertjes te komen. Wat een onzin. Het is algemeen bekend dat internet onbetrouwbaar is. Mensen met allerlei belangen verdraaien de informatie zo dat er uit komt wat ze hopen.
Zelfs de media leveren hun bijdrage aan de indoctrinatie. De gevallen waarbij een allochtoon persoon de dader is worden heel belangrijk gevonden en het staat meteen op de voorpagina van allerlei dagbladen. Wanneer een autochtoon iemand hetzelfde misdrijf pleegt komt het in het uiterste hoekje van pagina 18 te staan.
Jij denkt al hetzelfde als de politie tegenwoordig: eerst moet er wat gebeuren en dan pas grijpen we in. Dan loop je natuurlijk altijd achter de feiten aan. Waarom denk je dat het Generaal Pardon is ingevoerd?? Omdat de mensen om wie het ging al tig jaren in Nederland hebben gewoond en niks meer te maken hebben met hun vaderland. Het zijn dus gewoon Nederlanders. Met Geert Wilders kunnen deze mensen per direct terug, terwijl de toekomst hier helemaal voor hun open ligt. Daar hebben ze niets, maar dan ook echt niets. Vind jij het dan gek dat ze allerlei dingen gaan vernielen als ze te horen krijgen van iemand dat ze het land uit moeten, omdat diegene zonodig de racist wil uithangen?? Hun leven is toch al compleet verwoest door het vonnis.
Ik zal het iets anders formuleren, omdat je anders nog slapeloze nachten krijgt: Geert Wilders' ideeën zijn krankzinnig en zullen leiden tot een burgeroorlog. Ik heb al voldoende beargumenteerd lijkt me zo.
Hoezo iedereen?? Niet iedereen die op Geert Wilders stemt vindt dat alle allochtonen maar het land uitmoeten. Anders is het wel heel slecht gesteld met deze mensen en hebben ze totaal geen oog op de vrijheid. Wat zijn nou typische verschillen tussen een allochtoon en een autochtoon, behalve dat een allochtoon uit het buitenland komt en een autochtoon uit het land zelf?? Geen toch? dus waarom moet je ze buitensluiten als ik vragen mag??
Wilders zal vast wel één allochtoon en misschien ook nog wel twee in Nederland willen houden ja.. Vast en zeker de twee allochtonen die hij heeft leren kennen!!!
Wat is er mis met een Christelijk kabinet?? Voor de duidelijkheid: ik ben niet-gelovig. Zolang het kabinet maar geen landgenoten buitensluit en zolang de vlattaks er maar niet komt vind ik het best..
- Arjen de Mooij
Kom dan eens met andere bewijzen ipv maar wat te verzinnen.groenteboer wrote:Heb ik ooit gezegd dat je zo'n persoon moet vermoorden, Koops?? Ik zeg enkel dat je hem een zwijgplicht moet geven in de politiek. Hoe zou jij het vinden als je om helemaal niets het land wordt uitgezet?? Ik denk dan toch echt wel dat je er heel veel aan zult doen om dat te voorkomen.
Dan gebruik je wel een hele ruime definitie van beargumenteren. Tot nu toe heb je a. heel hard geroepen dat hij krankzinnig is en b. heb je allerlei dingen verzonnen die Geert Wilders zou vinden of gezegd zou hebben.groenteboer wrote: ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man
Ook weer typisch geval van een 'stroman'- argument. Wie zegt er dat alle allochtonen het land uitmoeten? Geert Wilders niet. Hoogstens zal hij zeggen dat mensen die hier heenkomen, en direct de criminaliteit ingaan misschien de gastvrijheid niet verdienen.groenteboer wrote: Hoezo iedereen?? Niet iedereen die op Geert Wilders stemt vindt dat alle allochtonen maar het land uitmoeten. Anders is het wel heel slecht gesteld met deze mensen en hebben ze totaal geen oog op de vrijheid.
Ik zie heel wat verschillen: vaak huidskleur, cultuur, moerdertaal, grootte gezin, sociale omgangsvormen, gevoel voor ritme , voorkeur eten, etc. Maar dat maakt verder niet uit. Het punt is juist dat je moet accepteren dat er verschillen zijn. Eigenlijk is het net als met vrouwen ...groenteboer wrote:Wat zijn nou typische verschillen tussen een allochtoon en een autochtoon, behalve dat een allochtoon uit het buitenland komt en een autochtoon uit het land zelf?? Geen toch? dus waarom moet je ze buitensluiten als ik vragen mag??
groenteboer wrote: ...
-
Professor Schuurman lid van de eerste kamer voor de CU gaf onlangs aan dat Wilders een prima parlementarier is vwb debatteerkunst en taalbeheersing, er moest tegelijk bij gezegd worden dat hij het inhoudelijk niet eens was met hem, want dat zou pas echt nieuws zijn. Er lijkt een taboe te bestaan op het feit of je het met Wilders eens bent. Lees zijn partijprogramma en vorm je een oordeel er staat veel meer in dan de islamisering van Nederland. De PVV is een prima partij en zal zeker groter worden. Bovendien stelt Wilders zijn eigen veiligheid in de waagschaal ten dienste van zijn MISSIE en dat op zich verdient respect.
Zelf lijk je ook wel geindoctrineerd door een of ander persoon die extreem links is. Misschien een docent? Bij m'n zusje op school werd tijdens maatschappijleer verteld dat de Nederlandse cultuur niet bestaat. Nee, zo werd verteld, wij leven in een multiculturele samenleving. Haha, een multiculturele samenleving betekent een samenleving van meerdere (multi) culturen die samen in een land zijn. Dat betekent dus dat er in Nederland meerdere culturen zijn, zou daar dan mee bedoelt worden de Turkse, Marokaanse en Antiliaanse cultuur, of toch ook de Nederlandse en bestaat die dus wel? Hmm, die kaas, klompen, tulpen, molens, etc. komen dus uit Marokko en Turkije, ok, weer wat geleerd.groenteboer wrote:Zelfs de media leveren hun bijdrage aan de indoctrinatie. De gevallen waarbij een allochtoon persoon de dader is worden heel belangrijk gevonden en het staat meteen op de voorpagina van allerlei dagbladen. Wanneer een autochtoon iemand hetzelfde misdrijf pleegt komt het in het uiterste hoekje van pagina 18 te staan.
Dat soort docenten maken van die extreem linkse figuurtjes. Een docent van mij was opgegroeit tussen de allochtonen, en elke les waren er weer discussies dat het criminaliteitspercentage onder allochtonen hoger lag dan onder autochtonen en we konden het een na het andere voorbeeld noemen, maar dat wilde hij niet zien. Nee, allochtonen waren hetzelfde als autochtonen zei hij telkens, maar wat bleek, hij was opgegroeit tussen de allochtonen en dat waren allemaal zijn vrienden, tja niet zo gek dat je het dan niet wilt zien.
Maar zoals Arjen de Mooij al aangaf zijn er nogal wat verschillen tussen allochtonen en autochtonen, en blijkbaar zie jij dat niet. En die verschillen zorgen juist voor de problemen.
Neem nou eens het volgende voorbeeld: je zet je TV aan, je ziet een vrouw met een hoofddoek op het journaal die geen Nederlands spreekt, maar een onverstaanbare taal, waar associeer je die vrouw dan het eerste mee? Buitenland of Nederland? Zeer waarschijnlijk buitenland en die twee horen dus ook bij elkaar, net zoals je de Nederlandse vlag met Nederland associeert en die ook bij elkaar horen. Een buitenlander associeer je met het buitenland en die hoort daar dus ook, tenzij hij zich aanpast en je hem dus met Nederland associeert.
Nog een voorbeeldje: van die Marokkaanse straatjochies die roepen: "Marokko is mijn echte vaderland" en dan hele dagen met de Marokkaanse vlag rondlopen. Nou is dit een heel simpel voorbeeld volgens mij hoor, want zij willen naar Marokko, wij willen er vanaf, geef ze wat geld voor een taxi naar Schiphol, geef ze een vliegticket naar Marokko en je maakt meerdere mensen blij.
Nee, zegt links dan, je moet je sociaal opstellen en die mensen helpen. Nou we helpen ze toch, ze mogen hier toch blijven, maar als ze die kans niet pakken en ze zelf liever terug gaan, waarom moet je ze dan maar blijven helpen, misschien help je ze zelfs wel door ze terug te sturen, als ze zo roepen zijn ze misschien wel liever in Marokko en maak je ze juist blij door ze terug te sturen.
Je helpt mensen, degene die die kans pakken kunnen blijven, geen probleem. Maar als je ze helpt en er een messensteek voor terug krijgt, vind ik het nogal onzin om ze dan te blijven helpen. En in de gevangenis is het druk genoeg, dus wegwezen.
Vind je het trouwens niet te gek dat je in sommige zwembaden in een boerkini mag zwemmen, hahahahahaha. Zie je daar zo'n stuk stof zwemmen. Nee, als die mensen willen zwemmen, passen ze zich maar aan en doen dat op onze manier in een zwempak. In Frankrijk mag je vaak ook niet met zo'n lange zwembroek zwemmen maar moet je zo'n klein irritant strak zwembroekje aan. Dan doet iedereen dat toch ook, en degenen die dat niet willen, die gaan dan niet zwemmen. Nee, wij Nederlanders zijn veel te tollerant, wij passen ons aan aan (een bepaalde groep) allochtonen ipv andersom, de omgedraaide wereld.
Even voor de duidelijkheid, onder allochtonen versta ik dus mensen die hier leven maar niet Nederlans zijn. Die dus geen Nederlands spreken etc. Mensen die hier naar toe geemigreerd zijn en zich aangepast hebben, Nederlands spreken, zich netjes gedragen en hun steentje bijdragen aan de samenleving, zie ik dus gewoon als Nederlanders. Aboutaleb is bijvoorbeeld gewoon een Nederlander in mijn ogen. Al mogen ze die dubbele nationaliteit wel afschaffen, maar het belangrijkste vind ik dat ze zich gewoon 'normaal' gedragen.
- Eric Sanders
Even een kleine correctie. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/TulpAjax-fan wrote:Hmm, die kaas, klompen, tulpen, molens, etc. komen dus uit Marokko en Turkije, ok, weer wat geleerd.
Wikipedia wrote:Van origine komt de bloem niet uit Turkije, maar uit Kazachstan en Sinkiang (noordwest China).
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
Ajax-fan = Martijn RentmeesterDieter wrote:We leren hier wel iets meer over sommige dammers. Jammer alleen dat ik niet altijd weet wie er achter de nickname zit.Edwin Twiest wrote:Ik dacht dat dit een damforum was......
Groenteboer=Michel Stempher.
Ik dachd ook een Nederlandstalig forum, med correcd d en t op hed eint.
Soms denk ik echd med een stelletje buitenlanders [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] te maken te hebben.
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] , haha, we gaan toch niet ook al tegen de Limburgers beginnen he... wie maakt overigens waar de fout, ik kan hem niet vindenhans andriessen wrote:Ajax-fan = Martijn RentmeesterDieter wrote:We leren hier wel iets meer over sommige dammers. Jammer alleen dat ik niet altijd weet wie er achter de nickname zit.Edwin Twiest wrote:Ik dacht dat dit een damforum was......
Groenteboer=Michel Stempher.
Ik dachd ook een Nederlandstalig forum, med correcd d en t op hed eint.
Soms denk ik echd med een stelletje buitenlanders [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] te maken te hebben.
-
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] , haha, we gaan toch niet ook al tegen de Limburgers beginnen he... wie maakt overigens waar de fout, ik kan hem niet vinden[/quote]Dieter wrote: Ik dachd ook een Nederlandstalig forum, med correcd d en t op hed eint.
Als jij de fouten niet kan vinden.... zou het dan toch ook op Limburgers slaan? Maar Dieter, voor mij ben je gewoon een Nederlander, hoor [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
-
-
-
Vermoedelijk een gefrustreerde oom die in de jaren '80 door de ME volkomen terecht uit een kraakpand is gemept.Ajax-fan wrote:Zelf lijk je ook wel geindoctrineerd door een of ander persoon die extreem links is.groenteboer wrote:Zelfs de media leveren hun bijdrage aan de indoctrinatie. De gevallen waarbij een allochtoon persoon de dader is worden heel belangrijk gevonden en het staat meteen op de voorpagina van allerlei dagbladen. Wanneer een autochtoon iemand hetzelfde misdrijf pleegt komt het in het uiterste hoekje van pagina 18 te staan.
Maar Michel Stempher is nog niet te oud om zich te bezinnen op zijn ronduit idiote standpunten en opmerkingen.
-
Wat ik eigenlijk bedoel is dat iemand in de regel niet wordt vermoord door een schreeuwer, maar door een binnenvetter. Zelfs iemand als Michel Stempher (schreeuwer) zie ik niet zo snel Geert Wilders om zeep helpen. Maar een heleboel van dit soort schreeuwers kunnen een binnenvetter op het idee brengen dat 'dit niet langer zo kan' etc.Koops wrote:Dat rechtse propagandariedeltje heb ik ook iets te vaak gehoord. Alsof een algemene sfeer iets mogelijk maakt. Het is de actie van een enkele gek in een radicaal en vaak zeer gesloten milieu waar de algemene sfeer weinig invloed op heeft. Of is er destijds ook een sfeer geschapen waarin het mogelijk was dat iemand als Theo van Gogh is vermoord?Eric van Dusseldorp wrote: Door dit soort keihard op de man spelen werd er destijds een sfeer geschapen waarin het mogelijk was dat iemand als Pim Fortuyn werd vermoord.
Dallas, november 1963. John F. Kennedy bracht een bezoek aan een voor hem zeer vijandige stad. Er waren al bedreigingen geuit. De president wees zelf al op het risico van zijn missie en had het vlak voor zijn dood al over de mogelijkheid dat iemand hem vanaf een hoog gebouw zou kunnen neerschieten. Als er ergens tegen een persoon een vijandige sfeer hangt (die veroorzaakt wordt door een stel schreeuwers) is de kans groter dan normaal dat er een moordaanslag op deze persoon plaatsvindt.
En Volkert van der Graaf was geen gek. Het was een intelligent voorbereide en uitgevoerde moordaanslag. Volkert had er evenwel geen rekening mee gehouden dat Fortuyns chauffeur met gevaar voor eigen leven achter hem aan zou zitten totdat de politie -die eindelijk eens uitstekend zijn werk deed- hem kon uitschakelen. Als dat niet was gebeurd, was Volkert nooit gepakt.
-
- Real name: Michel Stempher