Muziek
Ik denk dat ik eruit ben, Eric!No way to recall
What it was that you had said to me,
Like I care at all.
But you were so loud.
You sure could yell.
You took a stand on every little thing
And so loud.
Het gaat inderdaad over Jezus.
Over de bergrede wel te verstaan.
Jezus op de berg de mensen beneden topespreken, weet je wel hoe enorm luid je moet kunnen schreeuwen wil men daar iets van verstaan?
Dat lukt domweg niet een grote groep zo toespreken. Al schreeuw je nog zo hard, het is als het door gitaargejengel overstemde stemgeluid van een rockzanger.
Sorry Ben, ik begrijp dat allemaal niet van die song. Kun jij het uitleggen?No way to recall
What it was that you had said to me,
Like I care at all.
But you were so loud.
You sure could yell.
You took a stand on every little thing
And so loud.
[/quote]
Heaven is no location, but a state of mind
-
-
Bright Eyes
Admiral Freebee
VNV Nation
Wolfsheim
Catamenia
Rhapsody
Queen
Pink Floyd
Moby
System Of A Down
Rammstein
Joy Division
U2
Radiohead
Lacrimosa
Psyclon Nine
Rosa Crux
enz. enz. enz.
Admiral Freebee
VNV Nation
Wolfsheim
Catamenia
Rhapsody
Queen
Pink Floyd
Moby
System Of A Down
Rammstein
Joy Division
U2
Radiohead
Lacrimosa
Psyclon Nine
Rosa Crux
enz. enz. enz.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
Kinderen?
Heb je soms kinderen, Steenslag?steenslag wrote:'t Is de somberste muziek die ik ken; ik ben er bijna nooit voor in de stemming. Tegenwoordig luister ik naar de lichtvoetige Manu Chao (pas ontdekt), maar voornamelijk naar K3 en kabouter Plop.
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
Re: Kinderen?
Zo te zien heeft Siep een dochtertje, misschien wel meer dan een.Kosmos wrote:Heb je soms kinderen, Steenslag?steenslag wrote:'t Is de somberste muziek die ik ken; ik ben er bijna nooit voor in de stemming. Tegenwoordig luister ik naar de lichtvoetige Manu Chao (pas ontdekt), maar voornamelijk naar K3 en kabouter Plop.
- Hanco Elenbaas
Waarom heb je daar zo'n lol om Martin? Is je vader ook een fan van Jimi?Dolly's brother wrote: Jimi Hendrix
Ken je van dat Rainbow bridge album, waar Dolly Dagger op staat, ook Room full of mirrors? Dat heeft Bruce Lee inspiratie gegeven voor een onvergetelijke scene in een van zijn karatefilms.
Een paar jaar geleden is een gereviseerde editie van Rainbow bridge uitgebracht, First Rays of the New Rising Sun. Maar dat ken je waarschijnlijk al lang!?
-
Nee, het is vooral mijn broertje die nu behoorlijk wat van Jimi verzameld heeft. Ik vond dat Jimi gezien mijn nick niet mocht ontbreken en hij was voor zijn tijd zeker ook geweldig. Ik zal eens naar dat album zoeken, want volgens mij hebben we hem nog niet thuis liggen.Hanco Elenbaas wrote:Waarom heb je daar zo'n lol om Martin? Is je vader ook een fan van Jimi?Dolly's brother wrote: Jimi Hendrix
Ken je van dat Rainbow bridge album, waar Dolly Dagger op staat, ook Room full of mirrors? Dat heeft Bruce Lee inspiratie gegeven voor een onvergetelijke scene in een van zijn karatefilms.
Een paar jaar geleden is een gereviseerde editie van Rainbow bridge uitgebracht, First Rays of the New Rising Sun. Maar dat ken je waarschijnlijk al lang!?
- Dolly Dagger
-Jimi Hendrix
-HIM
-The Mars Volta
-Pearl Jam
-The Cure
-The Strokes
-Elvis [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
-HIM
-The Mars Volta
-Pearl Jam
-The Cure
-The Strokes
-Elvis [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
- Eric Sanders
-
Ik heb dat louche crematorium van Mars Volta ook geprobeerd maar kwam er niet doorheen.Eric Sanders wrote:Eindelijk heb ik de-loused in the comatorium gekocht.Dolly Dagger wrote:-The Mars Volta
Ik had al stukjes en beetjes als MP3, maar als geheel is het veel beter.
Geniaal, zou ik haast zeggen.
Is Frances the Mute net zo goed?
-
Aangezien mijn broertje niet/nauwelijks meer op dit forum komt, reageer ik maar ff. Frances the Mute hebben we nog niet. De-loused in the comatorium vind ik zelf best aardig, maar erg toegankelijk is het niet (veels te chaotisch om bij na te denken; ik kan hem alleen opzetten wanneer ik niks te doen heb [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] )Eric Sanders wrote:Eindelijk heb ik de-loused in the comatorium gekocht.Dolly Dagger wrote:-The Mars Volta
Ik had al stukjes en beetjes als MP3, maar als geheel is het veel beter.
Geniaal, zou ik haast zeggen.
Is Frances the Mute net zo goed?