Bondsraadsverkiezingen 2022

Post Reply
User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2621
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Andrew Tjon A Ong » Fri Apr 01, 2022 19:53

Bondsraadsverkiezingen 2022
Image
Image
Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2621
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Andrew Tjon A Ong » Wed Apr 20, 2022 15:43

Facebookgroep International Draughts
Steven Tjong is with Raoul Alias and
14 others

International Draughts
Bondsraad TOPIC

Dammers a u b gaan jullie allemaal stemmen . Alleen bij een laag aantal stemmen heeft H.S kans in de Bondsraad te komen. Ga allemaal MASSAAL STEMMEN.
Niet te geloven maar H.S heeft 2 clubs achter hem staan en alle stemmen gebruiken om op H.S te stemmen.
Lees svp de topic en info over de bondsraad nog even door, zodat er daar geen foute info over wordt gegeven.
Geef het ook door aan alle Mama en Papa's van onze jeugddammers . Een gewaarschuwd mens telt voor 2 . Onze jeugddammers kunnen er een trauma aan overhouden . Blijf af van onze jeugddammers, ouders goed opletten wie zogenaamd op uw kinderen let.
Bondsraadsverkiezingen 2022 : kandidatenlijst .
Tot verbazing van ouders ( jeugddammers). Geschorst door de KNDB, mag zoveel jaar niet met jeugd omgaan en schrijft in zijn motivatie, dat hij zich wil inzetten om het jeugdwerk te promoten. Wat een olifantenhuid moet je toch hebben, om je kandidaat te stellen, om jeugdwerk te willen gaan doen, terwijl je geschorst bent wegens onzedelijk gedrag met jeugdigen, en niet met jeugd mag omgaan. ** Wees verstandig op wie u , uw stem uitbrengt.
Han Borgman (66, EDC Enschede) Al bijna 50 jaar actief in de Twentse damwereld, als damproblemist/publicist en als wedstrijddammer/bestuurder (o.a. penningmeester Denksportcentrum Hengelo en organisator van Denksportweken). Ik wil mij als bondsraadslid graag inzetten voor het ondersteunen en controleren van het KNDB-bestuur bij het vinden van mogelijkheden om de damsport groter te maken: in ledenaantal èn in aanzien. Allereerst moet de KNDB zijn interne organisatie aanpassen aan het huidige ledenaantal, en van daaruit vervolgens inzetten op vergroting en uitbreiding, met nadruk op de basisschooljeugd.
Leo van den Broeke (74, PZDB; zittend bondsraadslid) Oprichter (2014) en voorzitter van de damclub Zeeuws-Vlaanderen (IJzendijke), daarnaast op vele fronten maatschappelijk actief in bestuursfuncties. Ik wil me ervoor inzetten om dammen veel populairder te maken in Nederland. Door onder meer het stimuleren van schooldammen, het oprichten van nieuwe damclubs en het stimuleren van damactiviteiten in de provincie.
Jac Hannen (73, damclub Roermond; zittend bondsraadslid) Bestuurslid van de PLDB, van damclub Roermond en van het Brunssum-toernooi. Lid van de KNDB-Protestcommissie. Verder maatschappelijk actief in diverse bestuursfuncties. Ik wil me ervoor inzetten het damspel door te geven aan de volgende generatie, onder meer door het organiseren van schooldamwedstrijden en het stimuleren van kinderen en scholen om hieraan deel te nemen. Ook het opzetten van eendaagse toernooien voor de huidige generatie dammers moet een speerpunt worden.
Gerbrand Hessing (41, Witte van Moort; zittend bondsraadslid) Bestuurslid (penningmeester) van Witte van Moort, en organisator van diverse damevenementen. Ik wil mij inzetten voor de breedtesport binnen de KNDB.
Marcel Kosters (44, Haarlemse Damclub; zittend bondsraadslid) Jeugdtrainer van HDC Haarlem, en op vele fronten actief binnen de damwereld. Oudbestuurslid van de KNDB (2004-2014) en mede-ontwikkelaar van de DamZ!-damset. Ik wil mij graag inzetten voor groei en bloei van de KNDB, daarom ontwikkelde ik de DamZ!-strategie. Na 2 jaar corona moeten we die strategie in een samenwerking tussen bestuur, bondsraad en dammend Nederland tot voortvarende uitvoering brengen. Ik sta binnen de grenzen van het mogelijke (btw-kwestie!) voor gelijkblijvende of lagere contributies.
Jozef Linssen (67, WSDV Wageningen) Jarenlange bestuurservaring bij WSDV, oud-voorzitter (en erelid) van de Gelderse Dambond, oud-bestuurslid Jeugdzaken (en lid van verdienste) KNDB, lid van de eerste Bondsraad (2003-2005) en (mede)trekker van het project Gelderse Damscholen. Ik wil mij in de bondsraad graag inzetten voor breedtesport (zonder topsport uit het oog te verliezen!), stimulering van het jeugddammen, uitbreiding van het ledenaantal en het “scherp houden” van het bestuur.
Frits Luteijn (68, damclub Van Stigt Thans; zittend bondsraadslid) Bestuurslid van Van Stigt Thans, met jarenlange bestuurservaring in verenigingen en provinciale bond. Daarnaast tien jaar penningmeester geweest van de Werelddambond Ik wil mij binnen de bondsraad specifiek inzetten voor wedstrijdsport, competitie, topsport, sponsoring en damtrainingen.
Jelmer Martens (55, UPDB en Gooi & Eemland; zittend bondsraadslid) Lid van Gooi & Eemland en DVSB (voorzitter 2010-2019). Is lid van de bondsraad sinds 2013, en daarnaast ook buiten het dammen bestuurlijk actief. Dammen is een prachtige sport met veel vrijwilligers en veel damevenementen. Hoe kunnen we al dat enthousiasme laten resulteren in meer leden voor de damsport? Dat is de uitdaging waarvoor het KNDB-bestuur, in afstemming met de bondsraad, staat. Graag ga ik voor een vierde en laatste termijn als bondsraadslid.
Jan Masselink (62, Dammers Uit Oost; zittend bondsraadslid) Registeraccountant. Ruime bestuurservaring bij de eigen vereniging en bij de Gelderse Dambond, op dit moment lid van de KNDB-commissies Wedstrijdzaken en Financiën. Vanuit een positieve maar kritische grondhouding wil ik optreden als constructieve sparring partner voor het bestuur, met name vanwege de uitdagingen die voor ons liggen (ontwikkeling ledenbestand, balans tussen top- en breedtesport e.d.). Met mijn financiële en juridische kennis en achtergrond en lange ervaring binnen de KNDB kan ik daaraan een positieve bijdrage leveren.
Arne van Mourik (45, KvD en Ons Genoegen Utrecht; zittend bondsraadslid) Bestuurslid van de Kring voor Damproblematiek, secretaris van Ons Genoegen Utrecht, en (sinds kort hoofd-)redacteur van De Problemist. Fervent geschiedschrijver van het damspel. Ik wil als lid van de bondsraad de aandacht blijven vestigen op de diversiteit van het damspel; want dammen is meer dan partijen spelen. Daarom ga ik voor een derde termijn als bondsraadslid, waarbij ik mijn aandacht zal verdelen over de onderwerpen cultuur, problematiek en een progressief KNDB-beleid.
Nizaam Muradin (55, ZHDB) Gecertificeerd informaticus en bedrijfskundige, met dertig jaar ervaring in bedrijfsvoering en strategisch beleid. Bestuurslid van de Zuid-Hollandse Dambond. Ik wil me graag inzetten voor vorm en inhoud van de maatschappelijke rol die de KNDB te vervullen heeft. Ik doe dat als bestuurder al jaren vanuit de ZHDB, en denk de competenties die de KNDB daartoe in deze opbouwfase nodig heeft, ook via de bondsraad verantwoord te kunnen inbrengen.
Henk Stoop (65, DC Alblasserdam) Jeugdleider sinds 1974, met veel (internationale) contacten. Sponsor van jeugddammers, en initiatiefnemer van o.a. Brunssum Open, NK Welpen en NK Benjamins. Ik wil mij in de bondsraad graag inzetten voor promotie van het jeugddammen in algemene zin, voor het opstellen van en toezicht houden op correcte interne regelgeving, en voor het terugbrengen van de lasten van verenigingen die niet meespelen in de nationale competitie.
Wim van Tiel (69, PNHDB, Helderse Damclub) Voorzitter van de Provinciale Noord-Hollandse Dambond, met een rijke bestuurservaring, in de eigen damclub en in buurtgebonden organisaties, onderwijs en sportverenigingen. Ik wil mij als bondsraadslid graag inzetten voor een damorganisatie die overleeft en waarin op basis van reële feiten keuzes worden gemaakt; een damorganisatie die tot ver in de toekomst mensen van alle leeftijden de gelegenheid geeft van onze mooie sport te genieten.
Andrew Tjon A Ong (60, professioneel dammer) Speler, trainer en organisator (o.a. van de Thailand Open-toernooireizen), verkoper van damboeken en -materialen en dampromotor (o.a. beheerder van de groep International Draughts op Facebook). Verder dam”meester” op vele scholen. Ik wil mij in de bondsraad graag inzetten voor projecten die tot ledenwinst kunnen leiden, voor breedtesport en voor promotie van de damsport.

Image
Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Alex
Posts: 1771
Joined: Thu Nov 20, 2003 12:52
Location: Den Haag

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Alex » Thu Apr 21, 2022 20:51

Waarom staat er achter Andrew Tjon A Ong niet welke club of bond hem gesteund heeft in zijn kandidatuur?

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2621
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Apr 24, 2022 16:10

Alex wrote:
Thu Apr 21, 2022 20:51
Waarom staat er achter Andrew Tjon A Ong niet welke club of bond hem gesteund heeft in zijn kandidatuur?
Misschien is het wel weggevallen, of misschien heeft hij helemaal geen bond, club of persoon dat hem gesteund heeft en krijgt hij daardoor geen enkele stem. Geen probleem hoor!
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2621
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Apr 24, 2022 16:32

Bron: Facebookgroep International Draughts
Steven Tjong is with Raoul Alias and
17 others

International Draughts
Bondsraadsverkiezingen 2022 : A.U.B Allemaal Stemmen.

Divers opgestuurde berichten naar de Stripheld De Tribune, Berichten die het daglicht niet kunnen verdragen. Manipulatie verkiezingen Bondsraad KNDB. Henk S viert met zijn vriendjes al de overwinning. Alle gefrustreerde figuren bij elkaar waar het een en ander los zit, anders is het niet te verklaren.
Het gaat niet meer om de slachtoffers het gaat over de geen die de ellende heeft veroorzaakt , deze gast is nu het slachtoffer geworden.
Onze jeugddammers , hun ouders , familie en vrienden , zijn zij niet de slachtoffers.
Informanten bedankt, ik plaats een deel, de dammers weten wel wat zij moeten doen ; Wij vechten door tegen het onrecht.
Doorgeven aan de voorzitter van de Surinaamse Dambond
Met vriendelijke groeten ; * De Tribune - Stripheld - Internationale GTI Dummy

Image
Image
Image
Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Alex
Posts: 1771
Joined: Thu Nov 20, 2003 12:52
Location: Den Haag

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Alex » Sun Apr 24, 2022 17:23

Andrew Tjon A Ong wrote:
Sun Apr 24, 2022 16:10
Alex wrote:
Thu Apr 21, 2022 20:51
Waarom staat er achter Andrew Tjon A Ong niet welke club of bond hem gesteund heeft in zijn kandidatuur?
Misschien is het wel weggevallen, of misschien heeft hij helemaal geen bond, club of persoon dat hem gesteund heeft en krijgt hij daardoor geen enkele stem. Geen probleem hoor!
Een steunbetuiging is verplicht!

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2621
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Apr 24, 2022 18:36

Alex wrote:
Sun Apr 24, 2022 17:23
Andrew Tjon A Ong wrote:
Sun Apr 24, 2022 16:10
Alex wrote:
Thu Apr 21, 2022 20:51
Waarom staat er achter Andrew Tjon A Ong niet welke club of bond hem gesteund heeft in zijn kandidatuur?
Misschien is het wel weggevallen, of misschien heeft hij helemaal geen bond, club of persoon dat hem gesteund heeft en krijgt hij daardoor geen enkele stem. Geen probleem hoor!
Een steunbetuiging is verplicht!
Waar maak je je druk om, als ik toch geen stemmen krijg?
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Alex
Posts: 1771
Joined: Thu Nov 20, 2003 12:52
Location: Den Haag

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Alex » Sun Apr 24, 2022 20:21

Andrew Tjon A Ong wrote:
Sun Apr 24, 2022 18:36
Alex wrote:
Sun Apr 24, 2022 17:23
Andrew Tjon A Ong wrote:
Sun Apr 24, 2022 16:10

Misschien is het wel weggevallen, of misschien heeft hij helemaal geen bond, club of persoon dat hem gesteund heeft en krijgt hij daardoor geen enkele stem. Geen probleem hoor!
Een steunbetuiging is verplicht!
Waar maak je je druk om, als ik toch geen stemmen krijg?
Je bent kandidaat en daar gelden regels voor.

Paul van de Veen
Posts: 508
Joined: Sat Oct 18, 2008 11:35

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Paul van de Veen » Mon Apr 25, 2022 22:39

Heijmans Excelsior heeft haar steun betuigd tav de kandidatuur van Andrew Tjon A Ong.

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2621
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Bondsraadsverkiezingen 2022

Post by Andrew Tjon A Ong » Wed May 11, 2022 22:38

UITSLAG Bondsraadsverkiezingen 2022

De kogel is door de kerk. De kiezer heeft beslist. Alle uitslagen zijn inmiddels bekend.
Hierbij de gedetailleerde uitslag. Kijk maar op welke plek uw favoriet geëindigd is:


Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Post Reply