http://israel.fmjd.org/ru/world-cup
http://israel.fmjd.org/ru/european-cham ... litz-rapid
World Cup toernooi en Europees kampioenschappen blitz en rapid in Israel
-
- Real name: Alexander Presman
Re: World Cup toernooi en Europees kampioenschappen blitz en rapid in Israel
Ondanks de deadline worden de inschrijvingen nog door de organisatie geaccepteerd.
Even ter info voor late beslissers.
Even ter info voor late beslissers.
-
- Real name: Arjan van den Berg
Mocht er iemand op de dag waarop de eerste ronde plaatsvindt een lift willen van de luchthaven naar de speelzaal, laat het me dan even weten op vandenberg punt arjan apenstaartje yahoo punt com
-
Ik neem aan dat je meespeelt Arjan - ik weet niet eens waar (had graag meegedaan maar ben elders), maar in ieder geval: succes!arjan vd berg wrote:Mocht er iemand op de dag waarop de eerste ronde plaatsvindt een lift willen van de luchthaven naar de speelzaal, laat het me dan even weten op vandenberg punt arjan apenstaartje yahoo punt com
-
- Real name: Arjan van den Berg
Dank je Casper, jammer dat je zelf niet meespeelt. Ik had begrepen dat je wel eens in Amman zat, dan had je zelfs met de bus kunnen komen, overstappen bij de Damascuspoort in JeruzalemCasper van der Tak wrote:Ik neem aan dat je meespeelt Arjan - ik weet niet eens waar (had graag meegedaan maar ben elders), maar in ieder geval: succes!arjan vd berg wrote:Mocht er iemand op de dag waarop de eerste ronde plaatsvindt een lift willen van de luchthaven naar de speelzaal, laat het me dan even weten op vandenberg punt arjan apenstaartje yahoo punt com