Damnieuws uit de provincie

Post Reply
User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Sat Jun 18, 2022 02:22

Bron: Facebookgroep International Draughts
Daan van Os shared a post.International Draughts
Zeer bijzonder
Image
Image
Image
Image

Vitalia Doumesh
Wat een eer!
Ontvangst bij de Burgemeester, ere-lid van Alkmaar en het openen van de Kaasmarkt!
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Jun 19, 2022 17:33

Bron: Facebookgroep International Draughts
Steven Tjong

International Draughts
Een brief van de koning als kroon op het topjaar. Vitalia Doumesh wint bij het verstrijken van de jaren alleen maar meer prijzen
Achter het dambord lijkt de 57-jarige Vitalia Doumesh de eeuwige jeugd te hebben. Op haar prestaties zit voorlopig geen sleet. Sterker, in de voorbije maanden reeg de in Letland geboren Alkmaarse topdamster de (inter-)nationale successen aaneen met de wereldtitel klassiek dammen in Antalya als hoogtepunt.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... um=organic
Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Jun 19, 2022 17:45

Bron: Facebookgroep International Draughts
Steven Tjong is with Guno Burleson and
10 others

International Draughts.
Frans de Jonge
De nieuwe oude voorzitter ; Gefeliciteerd 2022 - 2025.
Image

Enkele reacties op Facebook International Draughts:

Raoul Alias:
DE beste KNDB-voorzitter ooit. !!

Lucien Farzan:
Een voorzitter die heel veel voorover heeft om het dammen veel meer dan nu het geval is, op de kaart te zetten. Een van zijn successen is het promoten van het dammen onder de vrouwen, "DroomDamsters" is een voorbeeld daarvan. Vernieuwend, Vooruitstrevend en Vastberaden (VVV) om het stoffige karakter om te buigen naar een catchy imago.

Fred Passchier:
Gefeliciteerd, Frans de Jonge, een voorzitter waar alle Dammers mee tellen. Anders gaat ‘t dammen verloren in de breedte

Ton van der Ploeg:
Frans de Jonge gefeliciteerd met je herbenoeming als voorzitter van de KNDB. Jij bent een voorbeeld voor heel dammend Nederland. Clubvoorzitters en bestuursleden van clubs kunnen echt veel leren van jouw manier van werken. Het stoffige imago moet er af maar dat kan jij niet alleen doen. Daar zullen de clubs en verenigingen aan mee moeten werken en niet achteroverleunen. Jij bent het voorbeeld dat gevolgd moet worden. Werken aan een nieuwe Dam-toekomst kan alleen als iedereen zijn schouders er onder wil zetten. luctor et emergo!
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Fri Jun 24, 2022 00:02

Bron: Facebookgroep International Draughts
Michel Stempher shared a post.in International Draughts
KNDB

Image
Foto: Kees Binnenkade (rechts) en Frans de Jonge (links)

KNDB tot in 2038 nog steeds “Koninklijk”
De KNDB mag weer 15 jaar het predicaat “Koninklijk” voeren. De kersverse voor 3 jaar door de Bondsraad herbenoemde voorzitter, Frans de Jonge, vernam dit afgelopen donderdag op het kantoor van Notariaat Boom Voorschoten. Hij was hier om de gewijzigde statuten van de KNDB te ondertekenen. Deze wijziging was noodzakelijk vanwege diverse wet- en regelgeving. Waarnemend Notaris en oud-clubgenoot bij KDC in Katwijk, Kees Binnenkade, kon dit heugelijke nieuws overbrengen: “Koning Willem-Alexander heeft geen bezwaar heeft tegen bestendiging van dit predicaat tot 25 februari 2038.” Het symboliseert het respect, de waardering en het vertrouwen van de Koning tegenover onze dambond. We mogen als dambond trots zijn op dit predicaat!
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Tue Jun 28, 2022 00:27

Bron: Facebookgroep International Draughts
Martin van Dijk shared a post.International Draughts

Image
Image

Damclub IJmuiden - DCIJ

Afgelopen weekend was DCIJ vertegenwoordigd op het Havenfestival in IJmuiden. Met name op zondag werd de damarena goed bezocht.
De organisatie, bestaande uit Jacqueline en Nicole Schouten en Cees van der Vlis, ontving veel enthousiaste reacties. Deze varieerden van "ik speelde vroeger veel met mn oma" tot "ik heb het nog nooit gedaan, maar wil het graag proberen". Iedereen, jong en oud, kon een potje dammen. Van deze mogelijkheid werd veel gebruik gemaakt.
In september beginnen weer de lessen voor de jeugd en er start een damcursus voor volwassenen. Maar voorlopig dammen we buiten. Op 15 juli zetten we de tafels, stoelen en borden neer op Plein 45 voor een toernooi. Je kunt je nog opgeven via secretaris@damclubijmuiden.nl. We starten om 19.30 uur.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Damnieuws uit de provincie: Provinciale Training UPDB

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Oct 03, 2022 21:25

Image

Beste Damvrienden!

In dit nieuwe damseizoen willen we weer starten met de Provinciale Trainingen.

We hebben eerst genoeg deelnemers nodig (minimaal 10), om deze trainingen te kunnen laten doorgaan. We hebben er nu negen deelnemers, dus de trainingen zullen vrijwel zeker doorgang vinden.

De kosten zijn 75 euro voor de tien lessen of 10 euro per les. Je kunt ook voor een half-seizoen inschrijven.

Dan kun je voor 40 euro naar keuze 5 trainingen bijwonen. Schrijf je svp zsm in, want dan hebben we een overzicht van het aantal deelnemers en kunnen dan bepalen of het doorgang kan vinden.

Het inschrijfgeld mag betaald worden op rekening NL58ABNA 0104030658 t.n.v. A.v.d.Ploeg

Iedereen kan deelnemen! Dus ook dammers van andere provincies! Stuur deze aankondiging daarom ook door naar damvrienden waarvan u denkt, dat ze misschien wel interesse zouden kunnen hebben. Het is een training voor de gemiddelde dammer tot een niveau van ongeveer 1150 rating.

De trainingen zullen, net als voorgaande jaren gegeven worden door de huidige UPDB-kampioen en oud NK-finalist, Andrew Tjon A Ong.

De gemiddelde trainingsavond zal de volgende items bevatten: Actualiteiten, Vaardigheidstest, Theorie en Partijanalyses

van partijen gespeeld door de trainingsdeelnemers. Elke deelnemer kan zijn eigen partijen meenemen of opsturen en die worden dan behandeld op de training.

De UPDB wenst dat iedereen er veel plezier aan mag beleven en weer een stap zal maken een betere dammer te worden.

Locatie en tijd: 19.30 tot 23.00 uur in het Rode Kruisgebouw

Burgemeester Penstraat 6 te Baarn

Wil je meer info of inschrijven voor deze trainingen?

Dat kan! Stuur dan svp een mailtje naar coördinator Ton v.d.Ploeg voor alle detailinfo. ton.ploeg@planet.nl of bel 06-28628058 of een berichtje naar mij, Andrew Tjon A Ong (tjonaong@gmail.com)

Alvast bedankt!

Andrew

Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Damnieuws uit de provincie: UPDB kampioenschap

Post by Andrew Tjon A Ong » Sat Nov 05, 2022 00:51

Image
Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Damnieuws uit de provincie: Provinciale Trainingen UPDB

Post by Andrew Tjon A Ong » Sat Nov 05, 2022 00:57

Er kan nog altijd aangeschoven worden in de Provinciale Trainingen in Baarn.
De kosten zijn 75 euro voor de tien lessen of 10 euro per les. Je kunt ook voor een half-seizoen inschrijven.

Dan kun je voor 40 euro naar keuze 5 trainingen bijwonen. Schrijf je svp zsm in, want dan hebben we een overzicht van het aantal deelnemers en kunnen dan bepalen of het doorgang kan vinden.

Het inschrijfgeld mag betaald worden op rekening NL58ABNA 0104030658 t.n.v. A.v.d.Ploeg

Iedereen kan deelnemen! Dus ook dammers van andere provincies! Stuur deze aankondiging daarom ook door naar damvrienden waarvan u denkt, dat ze misschien wel interesse zouden kunnen hebben. Het is een training voor de gemiddelde dammer tot een niveau van ongeveer 1150 rating.


Vanwege het Persoonlijk Kampioenschap van de UPDB, zijn de data van de Trainingen gewijzigd.
Hieronder de nieuwe data van de Provinciale Trainingen:
Image

Locatie en tijd: 19.30 tot 23.00 uur in het Rode Kruisgebouw

Burgemeester Penstraat 6 te Baarn

Wil je meer info of inschrijven voor deze trainingen?

Dat kan! Stuur dan svp een mailtje naar coördinator Ton v.d.Ploeg voor alle detailinfo. ton.ploeg@planet.nl of bel 06-28628058 of een berichtje naar mij, Andrew Tjon A Ong (tjonaong@gmail.com)

Alvast bedankt!

Andrew
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Sat Nov 05, 2022 01:04

Bron: Facebookgroep International Draughts
Steven Tjong

International Draughts
Chris Korsten "04-11-22" Brabant Dagblad"

Harry Verdoolaege houdt van 'voorwaartse' stellingen
Het gaat in de nationale competitie zeker niet slecht met Dammend Tilburg, de in 2016 ontstane fusieclub van TDV en Micone oftewel het vroegere DAVO. Maar vergeleken met een aantal jaren geleden heeft het team, dat momenteel in de eerste klasse opereert, flink aan kwaliteit ingeboet. Harry Verdoolaege(66), een dammer met veel (ere- en hoofdklasse)ervaring, vormt in ieder geval een rots in de branding.

De competitie is nu vier ronden onderweg. Tevreden met de behaalde resultaten?
„We hebben al tweemaal gewonnen, van Raes Maastricht(10-6) en de reserves van Dammers uit Oost(9-7). Ook inmiddels twee keer verloren: tegen Lunteren-2(5-11) en WSDV-3(7-9). Maar goed, al met al liggen we redelijk op koers. Niet voor een topklassering, dit seizoen is lijfsbehoud ons primaire doel. Gekeken naar onze huidige teamrating, die niet al te hoog is, moeten we vooral niet de illusie hebben dat we (veel) méér in onze mars hebben. De afgelopen jaren zijn we veel sterke spelers kwijtgeraakt, dat heeft er behoorlijk ingehakt. Vorig jaar hebben we afscheid moeten nemen van voormalig NK-finalist Toby Hage, binnen het Tilburgse topdammen zo’n beetje de laatste der ‘Mohikanen’.”

Wat heb je er tot nu toe zelf van gebakken?
„De eerste partij had ik gelijk een mooie overwinning te pakken. Dat was tegen Gijs Schoenmakers, zeker niet de minste. Ik kreeg een prettige aanval, een zetje bracht de beslissing. Daarna twee remises, tegen Jan Masselink en Arno Bos. Met name Bos kwam met de schrik vrij, na het beroemde offer van Dussaut in een gesloten klassieke stelling. Vervolgens Jaap Vink op een nederlaag getrakteerd, dankzij een laat offer in een aanvalspartij.”

Wil je in algemene termen iets prijsgeven over je speelwijze en tactiek?
„Om te beginnen speel ik altijd op winst. Dikwijls kies ik daarbij voor de aanval. Ik hou van ‘voorwaartse’ stellingen, van lekker knotsen dus. Mits op verantwoorde wijze, in míjn kunde. Nee, geen va-banque. Vroeger toen vedetten als Harm Wiersma en Toine Brouwers nog mijn teamgenoten waren, heb ik geleerd om binnen de (remise)marges te blijven waardoor ik niet snel verlies. Meerdere toppers hebben ervaren dat ik een taaie rakker en zelfs ‘killing’ kan zijn. Mijn favoriete opening? Dat is zonder meer de Keller, met zowel wit als met zwart.”

Train je nog wel eens, of is dat voltooid verleden tijd?
„Nou, thuis dam ik regelmatig. Ik speel onder andere partijen na, meestal digitaal. Al wil ik daar onmiddellijk aan toevoegen dat ik ook nog steeds getriggerd raak door een goed damboek. Zoals Strategiekompas van Michael Katz. Een meesterwerk!”

Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Nov 06, 2022 22:34

Bron: https://www.westerwoldeactueel.nl/2022/11/06/

Jan Starke uit Oude Pekela, na winst, terug in de race om de provinciale damtitel
Image
Foto: Geert Lubberink

6 november 2022 - 15:22 - CG - Gemeente Pekela, Sport
OUDE PEKELA – Na vier ronden dammen om de provinciaal Groningse titel, staan Folkert Eerdmans uit Groningen en Johan Mulder uit Kropswolde met 2 verliespunten op de 1e en 2e plaats. Johan heeft onderhand nog een inhaalwedstrijd op het programma. Daarnaast maakt Jan Starke uit Oude Pekela met slechts 3 verliespunten eveneens nog kans op een podiumplaats.

De overige deelnemers in de 1e klasse zitten momenteel op 4 of meer verliespunten.

Het krachtsverschil in de eerste klasse is overigens minder dan 100 ratingpunten, waardoor een spannende competitie is ontstaan.

Jan Starke verlies en winst

Jan Starke uit Oude Pekela kon woensdagavond 2 november, in het gebouw van S.V. Bovenburen in Winschoten, in de partij tegen clubgenoot Han Tuenter uit Westerlee, de weg naar de puntendeling niet vinden en verloor deze wedstrijd. Vrijdagavond 4 november stond echter in het Kostverloren Kwartier in de Groningse wijk Kostverloren de inhaalwedstrijd tegen Bob van der Mark (rating 969) uit Groningen op het programma. Bob nam, achteraf een onjuiste afruil, waardoor Jan naar dam combineerde. Bob kon vervolgens de dam nog wel uitschakelen, maar had daarna te weinig compensatie voor een goed resultaat en gaf de strijd op. Met deze overwinning maakt Jan, naast ratingwinst, weer kans op een podiumplaats.

Uitslagen

Woensdagavond 2 november: Clubavond Damclub Winschoten

Jan Starke – Han Tuenter 0 – 2

Donderdagavond 3 november: Clubavond Damvereniging Warffum

Renie Jas – Marinus Damkat 1 – 1

Bob van der Mark – Jack Westerdijk 1 – 1

Johan Mulder – Fenno Werkman 1 – 1

Folkert Eerdmans – Han Tuenter 1 – 1

Vrijdagavond 4 november: Clubavond Damgenootschap “Het Noorden” Groningen

Jan Starke – Bob van der Mark 2 – 0

Stand 1e klasse PPK

1. Folkert Eerdmans, Groningen 4 – 6

2. Johan Mulder, Kropswolde 3 – 4

3. Han Tuenter, Westerlee 4 – 4

4. Renie Jas, Groningen 4 – 4

5. Jack Westerdijk, Delfzijl 4 – 4

6. Fenno Werkman, Baflo 4 – 4

7. Jan Starke, Oude Pekela 3 – 3

8. Marinus Damkat, Groningen 4 – 3

9. Bob van der Mark, Groningen 4 – 2

Programma woensdagavond 9 november in Winschoten

Bob van der Mark – Folkert Eerdmans

Johan Mulder – Marinus Damkat

Jan Starke – Jack Westerdijk

Han Tuenter – Fenno Werkman

Lid Damclub Winschoten

Jan Starke, Johan Mulder en Han Tuenter zijn clubgenoten en staan op de ledenlijst van Damclub Winschoten.

Speeltempo

De deelnemers werken een zogenaamd “rondtoernooi” af, d.w.z. dat alle spelers één partij tegen elkaar spelen, onder een speeltempo van “Fischer 40 minuten + 1 minuut per zet”.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Nov 07, 2022 23:08

Bron: Maandag 7 november 2022 | Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Door onze sportredactie
07 nov 2022 om 19:23
Update: 4 uur geleden
25 reacties

Drievoudig wereldkampioen Boomstra stopt als professioneel dammer
Image
Roel Boomstra (29) stopt als professioneel dammer en kiest voor zijn maatschappelijke carrière. De drievoudig wereldkampioen heeft dat maandag in een verklaring laten weten.

"Het heeft voor mij altijd als een voorrecht gevoeld om van mijn grootste passie mijn beroep te hebben kunnen maken", zegt Boomstra in zijn verklaring. "Toch heb ik, na ruim vijftien jaar in de top, besloten om mijn professionele damcarrière aan het eind van dit kalenderjaar te beëindigen."

De 29-jarige Boomstra werd in 2014 Europees kampioen. De eerste wereldtitel behaalde de dammer in 2016. In 2018 en 2022 werd de Nederlander, ten koste van de Rus Aleksandr Schwarzman, wederom wereldkampioen. De concurrent van Boomstra veroverde zijn eerste titel in 1998 en was ook in 2007, 2009, 2017 en 2021 de sterkste.

"Ik ben er trots op hoe deze loopbaan mij heeft gevormd als persoon en ik kijk met veel genoegen terug op de behaalde successen", vervolgt Boomstra over zijn succesvolle carrière. "Ik heb vrijwel al mijn jongensdromen waar kunnen maken."

Image
Roel Boomstra werd in 2022 wereldkampioen in Eindhoven, ten koste van vijfvoudig wereldkampioen Aleksandr Schwarzman.Foto: ANP

Boomstra kiest voor maatschappelijke carrière

Boomstra gaat vanaf januari aan de slag bij de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in Groningen. "Tijdens mijn actieve damcarrière ben ik al bewust bezig geweest met de voorbereiding op mijn verdere toekomst. Het komende kalenderjaar voelt voor mij als het juiste moment om een overstap te maken", licht Boomstra toe.

De Utrechter heeft in zijn carrière één wereldtitel minder op zijn naam dan landgenoot Piet Roozenburg. Harm Wiersma is de Nederlander met de meeste titels op zijn naam: hij werd in de jaren zeventig en tachtig zes keer wereldkampioen.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Nov 07, 2022 23:15

Bron: Facebook Roel Boomstra Dammer

𝐀𝐚𝐧𝐤𝐨𝐧𝐝𝐢𝐠𝐢𝐧𝐠: 𝐚𝐟𝐬𝐥𝐮𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐚𝐦𝐜𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞̀𝐫𝐞
Het heeft voor mij altijd als een voorrecht gevoeld om van mijn grootste passie mijn beroep te hebben kunnen maken. Toch heb ik, na ruim 15 jaar deel te hebben uitgemaakt van Topsport KNDB, besloten om mijn professionele damcarrière aan het eind van dit kalenderjaar te beëindigen. (...) 𝐿𝑒𝑒𝑠 𝑚𝑖𝑗𝑛 𝑣𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑𝑖𝑔𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛 𝑑𝑒 𝑎𝑓𝑏𝑒𝑒𝑙𝑑𝑖𝑛𝑔.

Image

𝐀𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭: 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐝𝐫𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐞𝐫
It has always felt as a privilege that I was able to make a career out of my biggest passion: international draughts. However, after being part of Topsport KNDB for over 15 years, I have decided to end my professional career at the start of 2023. (...) 𝑅𝑒𝑎𝑑 𝑚𝑦 𝑓𝑢𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒.

Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

NK Veteranen

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Nov 07, 2022 23:36

Vooraankondiging NK Veteranen 2023

Nu WSDV het NK Veteranen niet meer organiseert, is Stichting The Hague Open eens rond gaan kijken of er in de regio Zuid-Holland een geschikte locatie te vinden is. En ja, dat is gelukt!
Het NK Veteranen 2023 zal van 25 tot en met 29 april plaats hebben in het gebouw van Scholengemeenschap Dalton, Loolaan 125, 2271 TM Voorburg.
Degene (uiteraard 50 jaar of ouder) die interesse heeft om mee te doen, kan dit kenbaar maken door een mail te sturen naar tho@damweb.nl.

Mede-organisator Jan Kok:
"De school is een vrij modern gebouw nabij de Parkweg in Voorburg.
Vrij parkeren aldaar en goed bereikbaar met het OV lokaal en NS.
Ze hebben daar 3 grote sportzalen achter elkaar (gescheiden door een
muur) zodat er absoluut geen gebrek aan ruimte is.
In de aula voldoende ruimte om te analyseren en we kunnen en mogen daar
een koffiehoek inrichten!"
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Re: Damnieuws uit de provincie

Post by Andrew Tjon A Ong » Fri Dec 16, 2022 15:29

Image
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

User avatar
Andrew Tjon A Ong
Posts: 2642
Joined: Tue Nov 04, 2003 14:04
Location: Maarssen

Damnieuws uit de provincie|: Vitalia Doumesh sportvrouw Alkmaar 2022

Post by Andrew Tjon A Ong » Fri Dec 16, 2022 15:47

Bron: Facebookgroep International Draughts
Daan van Os shared a post. ·
Fantastische prijs voor Vitalia- Sporter van het jaar van de gemeente Alkmaar. Goede promotie voor onze damsport

Image
Image
Image
Image
Image

Sportgala Alkmaar 2022. 12.12.2022.
Sporter van het jaar van de gemeente Alkmaar
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Post Reply