Rating + programma NC
Rating + programma NC
1 juli is de dag dat meestal de definitieve rating lijsten bekend worden gemaakt, weet iemand waar ze blijfen??
Daarnaast zou je zeggen dat het programma van de nc toch ook niet zoveel moeite moet kosten, aangezien de verenigen tot en met 30 juni de tijd hebben om op te geven welke spelers in welke tiental speelt komend seizoen.
Daarnaast zou je zeggen dat het programma van de nc toch ook niet zoveel moeite moet kosten, aangezien de verenigen tot en met 30 juni de tijd hebben om op te geven welke spelers in welke tiental speelt komend seizoen.
Re: Rating + programma NC
Arjan, een uurtje na dat ik het gepost had stonden de lijseten er op.
Gauke Dirk is liefst 27 egopunten gestegen.DJNASI wrote:Arjan, een uurtje na dat ik het gepost had stonden de lijseten er op.
Inderdaad reden om de ratinglijst zo spoedig mogelijk te publiceren!
Heaven is no location, but a state of mind
Al was ik 27 egopunten gezakt was dan had van mij de lijsten nog wel wat sneller gepubliceerd kunnen worden.Kosmos wrote:Gauke Dirk is liefst 27 egopunten gestegen.DJNASI wrote:Arjan, een uurtje na dat ik het gepost had stonden de lijseten er op.
Hoeveel egopunten heb jij moeten inleveren, tjalling?
Kijk maar op de egolijst zou ik zeggen. Ik slank keurig af.DJNASI wrote:Al was ik 27 egopunten gezakt was dan had van mij de lijsten nog wel wat sneller gepubliceerd kunnen worden.Kosmos wrote:
Gauke Dirk is liefst 27 egopunten gestegen.
Hoeveel egopunten heb jij moeten inleveren, tjalling?
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Michel Stempher
Is het programma van de NC al bekend? Vorig jaar werd dit programma op 9 juli gepubliceerd op de KNDB-website.
Jawel, dit is bekend. Zal binnen enkele dagen wel op de KNDB-site staan.groenteboer wrote:Is het programma van de NC al bekend? Vorig jaar werd dit programma op 9 juli gepubliceerd op de KNDB-website.
Of met een snelle secretaris zit het al in je mailboxGuidoB wrote:Jawel, dit is bekend. Zal binnen enkele dagen wel op de KNDB-site staan.groenteboer wrote:Is het programma van de NC al bekend? Vorig jaar werd dit programma op 9 juli gepubliceerd op de KNDB-website.
Dat was voor Jeroen de juiste vraag op het juiste moment op de juiste plaats, terwijl ik net een mailtje van de voorzitter van DC Zaanstreek had geopend. Je hebt overigens wel het voorlopige programma gehad, maar dat zal vast gelijk zijn aan het definitieve.Alex wrote:Of met een snelle secretaris zit het al in je mailboxGuidoB wrote:Jawel, dit is bekend. Zal binnen enkele dagen wel op de KNDB-site staan.groenteboer wrote:Is het programma van de NC al bekend? Vorig jaar werd dit programma op 9 juli gepubliceerd op de KNDB-website.