Bondsdirecteur vertrokken

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Bondsdirecteur vertrokken

Post by Kosmos » Mon May 24, 2010 16:58

Per 7 mei jl. is bondsdirecteur Theo Stoverinck bij de KNDB vertrokken. De functie wordt tijdelijk waargenomen door Johan Haijtink.
Een merkwaardig bericht op de KNDB-site. De reden van het vertrek is in nevelen gehuld... De sobere formulering suggereert dat Stoverinck na een conflict is vertrokken...
Heaven is no location, but a state of mind

Bonja
Real name: Bennie Hiddink

Re: Bondsdirecteur vertrokken

Post by Bonja » Tue May 25, 2010 21:00

Kosmos wrote:
Per 7 mei jl. is bondsdirecteur Theo Stoverinck bij de KNDB vertrokken. De functie wordt tijdelijk waargenomen door Johan Haijtink.
Een merkwaardig bericht op de KNDB-site. De reden van het vertrek is in nevelen gehuld... De sobere formulering suggereert dat Stoverinck na een conflict is vertrokken...
Zou handig zijn als er us iemand reageert die meer weet inderdaad.

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Wed May 26, 2010 09:13

Bonja wrote:
Kosmos wrote:
Zou handig zijn als er us iemand reageert die meer weet inderdaad.
Ik denk dat degenen die het weten óf een 'zwijgplicht' opgelegd heeft gekregen,
of geen zin heeft om 'uit de school te klappen'.

Ganesha

Post by Ganesha » Wed May 26, 2010 10:56

Beste Koos e.a., Ik weet niet de reden.
Het lijkt mij echter juist als dit uit privacy oogpunt niet zo maar op het forum besproken wordt.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Wed May 26, 2010 11:23

Het is wel interessant om te weten of onze contributie wel of niet in wachtgeld gaat zitten, dus het zou t.z.t. toch wel aardig zijn als er wat duidelijkheid komt.

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Wed May 26, 2010 11:24

Ganesha wrote:Beste Koos e.a., Ik weet niet de reden.
Het lijkt mij echter juist als dit uit privacy oogpunt niet zo maar op het forum besproken wordt.
De smeuïge details hoeven wat mij betreft niet in de openbaarheid te komen, maar als lid van de KNDB zou ik wel graag willen weten of dit vertrek financiële consequenties heeft. Een beetje arbeidsconflict kost al snel meer dan de jaarlijkse contributie van alle KNDB-leden gezamenlijk.

Douwe Edelenbos

Post by Douwe Edelenbos » Wed May 26, 2010 13:30

Zoveel arbeidsjaren bij de KNDB heeft Stoverinck toch niet :)

thijs van den broek

Post by thijs van den broek » Wed May 26, 2010 14:21

Als het zo is dat deze bondsdirecteur na een ruzie die hij zelf heeft veroorzaak er met onze jaarcontributie vandoor gaat lijkt me het toch dat wij als leden hier openheid van zaken in krijgen. Er is blijkbaar iets aan de hand wat de KNDB het liefst in de doofpot stopt dat is te zien aan het stukje op de kndb site. Ik vind het raar dat hierover gezwegen word als een directeur notebene vertrekt. Ik heb vaak genoeg op het journaal gezien dat een bankdirecteur en met een goude handdruk en een bonus van een milioen vandoor gaat terwijl de bank bijna failliet is. Waarom geeft de KNDB dan geen openheid? (Ik speculeer omdat er geen duidelijkheid word gegeven)

Douwe Edelenbos

Post by Douwe Edelenbos » Thu May 27, 2010 10:00

Heeft de KNDB overigens een bestuurdersaansprakelijkheidsverzekering? Lijkt me zinvol om te weten voor het geval er wanbestuur is/wordt gepleegd. Straks zijn we allemaal aan te spreken als er een bok geschoten is/wordt :evil:

Kosmos

Post by Kosmos » Thu May 27, 2010 16:13

thijs van den broek wrote:
Als het zo is dat deze bondsdirecteur na een ruzie die hij zelf heeft veroorzaak er met onze jaarcontributie vandoor gaat lijkt me het toch dat wij als leden hier openheid van zaken in krijgen. Er is blijkbaar iets aan de hand wat de KNDB het liefst in de doofpot stopt dat is te zien aan het stukje op de kndb site. Ik vind het raar dat hierover gezwegen word als een directeur notebene vertrekt. Ik heb vaak genoeg op het journaal gezien dat een bankdirecteur en met een goude handdruk en een bonus van een milioen vandoor gaat terwijl de bank bijna failliet is. Waarom geeft de KNDB dan geen openheid? (Ik speculeer omdat er geen duidelijkheid word gegeven)
Het zou ook zo kunnen zijn dat de werksfeer verpest was door iemand anders natuurlijk en dat Stoverinck er genoeg van had en is opgestapt.

Ganesha

Post by Ganesha » Thu May 27, 2010 16:40

Het gespeculeer is niet van de lucht, erg vervelend. Persoonlijk vind ik de privacy van Theo Stoverinck belangrijker. het zou mooi zijn als deze topic kan stoppen.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Thu May 27, 2010 16:48

Ganesha wrote:Het gespeculeer is niet van de lucht, erg vervelend. Persoonlijk vind ik de privacy van Theo Stoverinck belangrijker. het zou mooi zijn als deze topic kan stoppen.
Het gespeculeer is het gevolg van niet-openheid...
http://www.ericsdamsite.com
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl

Ganesha

Post by Ganesha » Thu May 27, 2010 16:55

Dat klopt Eric, maar ik vind de privacy van Theo Stoverinck belangrijker

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Thu May 27, 2010 17:05

Ganesha wrote:Dat klopt Eric, maar ik vind de privacy van Theo Stoverinck belangrijker
Nee, ik vind openheid belangrijker, zonder overigens geïnteresseerd te zijn in eventuele ranzige details.
http://www.ericsdamsite.com
http://www.thailandopen.nl
http://dammen.startpagina.nl

Kosmos

Post by Kosmos » Thu May 27, 2010 17:16

Ganesha wrote:Het gespeculeer is niet van de lucht, erg vervelend. Persoonlijk vind ik de privacy van Theo Stoverinck belangrijker. het zou mooi zijn als deze topic kan stoppen.
Er werd geopperd dat Stoverinck misschien ruzie had gemaakt; ik vul aan dat het ook zou kunnen zijn dat Stoverinck het slachtoffer is geworden van andermans agressie of geruzie. Dat lijkt mij een plausibele reden dat de doofpot weer eens wordt gehanteerd door de KNDB.
Ik kom dus eigenlijk voor Stoverinck op.

Post Reply