Stem op de Haarlemse Damclub
- Marcel Kosters
Stem op de Haarlemse Damclub
Sinds vanochtend vroeg doet de Haarlemse Damclub mee aan een door de lokale supermarkt georganiseerde sponsorwedstrijd. De start is bemoedigend: tot nu toe
ontving de HDC ruim vijftig stemmen en schiet omhoog door het klassement. Van de 21e plaats
met 0 stemmen zijn we op dit moment al gearriveerd op de veertiende plaats met 52 stemmen.
De HDC staat nog maar drie plaatsen af van de volgende ronde en dertien plaatsen van de fel begeerde pole position. De lezers van dit forum kunnen hier vast nog een mooi zetje geven.
In 30 seconden kun je de HDC steunen en je stem uitbrengen. Je
e-mailadres wordt uitsluitend gevraagd om je stem te kunnen valideren:
Stem via
http://www.c1000.nl/supermarkten/haarle ... an-je-club
direct op de Haarlemse Damclub door je e-mailadres in te vullen. Je
ontvangt vervolgens een e-mail met bevestigingslink die je kunt
aanklikken en vervolgens is je stem uitgebracht: Klaar!
Totaal benodigde tijd niet meer dan 30 seconden. De HDC en zijn jeugdafdeling wordt er een enorm plezier mee gedaan en het zou helemaal geweldig zijn als je deze e-mail ook aan je vrienden wilt doorsturen. Ik ben benieuwd hoever we zo met ons kleine clubje kunnen komen.
Op de website is ook meteen het effect van de door jou
uitgebrachte stem op de sponsorwedstrijd te zien.
Alvast bedankt voor je steun!
ontving de HDC ruim vijftig stemmen en schiet omhoog door het klassement. Van de 21e plaats
met 0 stemmen zijn we op dit moment al gearriveerd op de veertiende plaats met 52 stemmen.
De HDC staat nog maar drie plaatsen af van de volgende ronde en dertien plaatsen van de fel begeerde pole position. De lezers van dit forum kunnen hier vast nog een mooi zetje geven.
In 30 seconden kun je de HDC steunen en je stem uitbrengen. Je
e-mailadres wordt uitsluitend gevraagd om je stem te kunnen valideren:
Stem via
http://www.c1000.nl/supermarkten/haarle ... an-je-club
direct op de Haarlemse Damclub door je e-mailadres in te vullen. Je
ontvangt vervolgens een e-mail met bevestigingslink die je kunt
aanklikken en vervolgens is je stem uitgebracht: Klaar!
Totaal benodigde tijd niet meer dan 30 seconden. De HDC en zijn jeugdafdeling wordt er een enorm plezier mee gedaan en het zou helemaal geweldig zijn als je deze e-mail ook aan je vrienden wilt doorsturen. Ik ben benieuwd hoever we zo met ons kleine clubje kunnen komen.
Op de website is ook meteen het effect van de door jou
uitgebrachte stem op de sponsorwedstrijd te zien.
Alvast bedankt voor je steun!
Last edited by Marcel Kosters on Sun Apr 04, 2010 13:44, edited 1 time in total.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.
- Marcel Kosters
Re: Stem op de Haarlemse Damclub
Dit werkt prachtig. Inmiddels staat de Haarlemse Damclub dertiende met 61 stemmen en staat op het punt de twaalfde plaats in te nemen. Iedereen die zijn stem nog gaat uitbrengen bij voorbaat bedankt. Ik ben heel benieuwd hoe hoog we de Haarlemse Damclub met zijn allen kunnen krijgen.
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Je hebt onze hulp niet eens nodig, want er vindt zo te zien geen controle plaats op IP-adres. Ik heb ooit een eigen (mail)domein geregistreerd, laten we zeggen janpieter.nl en alle post naar dit domein komt bij mij terecht. Bij de C1000 kan ik dus als emailadres opgeven hdc1@janpieter.nl, hdc2@janpieter.nl enz.
Ik heb nu 3 keer gestemd en elke stem is gewoon verwerkt. Dus zet 'm op Marcel, met 30 seconden per stem, kun je 100 keer per uur stemmen en heb je nog tijd voor een kop koffie ook.
Zo'n eigen domein kan ik overigens iedereen aanraden. Doe ik bijvoorbeeld een bestelling bij damwinkel.nl, dan vul ik als mijn emailadres damwinkel@janpieter.nl in. Krijg ik dan later spam gericht aan damwinkel@janpieter.nl dan weet ik wie de boosdoener is, en kan ik dit specifieke email-adres blokkeren.
Ik heb nu 3 keer gestemd en elke stem is gewoon verwerkt. Dus zet 'm op Marcel, met 30 seconden per stem, kun je 100 keer per uur stemmen en heb je nog tijd voor een kop koffie ook.
Zo'n eigen domein kan ik overigens iedereen aanraden. Doe ik bijvoorbeeld een bestelling bij damwinkel.nl, dan vul ik als mijn emailadres damwinkel@janpieter.nl in. Krijg ik dan later spam gericht aan damwinkel@janpieter.nl dan weet ik wie de boosdoener is, en kan ik dit specifieke email-adres blokkeren.
- Marcel Kosters
Ik ben blij geen eigen domeinnaam te hebben anders zou ik wellicht in de verleiding komen.
Zulke (te) opzichtige acties worden ongetwijfeld gecorrigeerd, tenzij uit de domeinnaam duidelijk blijkt dat het om verschillende stemmers kan gaan (zoals bij de domeinnaam van een
(grote) organisatie). Bedankt in ieder geval voor de (ook technische) support en plezier gewenst met de vijfde en zesde ronde in de Twee Klaveren!
Zulke (te) opzichtige acties worden ongetwijfeld gecorrigeerd, tenzij uit de domeinnaam duidelijk blijkt dat het om verschillende stemmers kan gaan (zoals bij de domeinnaam van een
(grote) organisatie). Bedankt in ieder geval voor de (ook technische) support en plezier gewenst met de vijfde en zesde ronde in de Twee Klaveren!
- Marcel Kosters
87 stemmen en op de elfde plaats, nog vier stemmen en we staan tiende. Svp (legaal!) blijven stemmen en vrienden, kennissen en familie blijven aanmoedigen: we zijn op weg naar 1!
- Marcel Kosters
92 stemmen en tiende. nummer 9 moet ook snel te doen zijn (momenteel) 96 stemmen nodig: daarna moet er even worden doorgestemd voor aansluiting met nummers 8, 7 en 6 (momenteel 139, 140 en 157 stemmen). Op naar de eerste plaats.
- Marcel Kosters
Het kan niet anders of er zijn op dit moment allerlei jonge damhonden via MSN, Hyves en Facebook bezig hun (chat)vrienden naar de stemwebsite te brengen want iedere paar minuten komt er wel een stem bij. Ga zo door!
- Marcel Kosters
97 stemmen en negende. Nu doortrekken naar 140 stemmen en de achtste plaats.
Zou dat vandaag nog lukken? Waarom niet!
Zou dat vandaag nog lukken? Waarom niet!
- Marcel Kosters
113 stemmen, nummers 8 en 7 komen dichterbij.
- Marcel Kosters
122 stemmen. Nog 18 en de damclub stijgt naar de achtste plaats en vandaar verder...
- Marcel Kosters
142 stemmen. De (Haarlemse) damclub is over nummers acht en zeven (voetbalclub en waterscouts) gesprongen en staat nu zelf op de zevende plaats. Volgende concurrent:
Damiate Band Haarlem (momenteel 158 stemmen en zesde plek).
Damiate Band Haarlem (momenteel 158 stemmen en zesde plek).
- Marcel Kosters
161 stemmen en nu op de zesde plaats. Op naar de vijfde plaats en de Marching and Cycling Band HHK (momenteel 175 stemmen). Daarna weer een wat grotere afstand te overbruggen naar de nummers vier, drie en twee (momenteel 210, 210 en 217 stemmen). Attendeer svp zo mogelijk vrienden / familie / kennissen: eens zien hoever de damclub morgenavond dan nog van de eerste plaats verwijderd is!
- Marcel Kosters
176 stemmen en nu op de vijfde plaats. Nu op naar de nummers vier, drie en twee (momenteel 210, 212, 117 stemmen).
-
- Real name: Michel Stempher
Gaat zeer goed. Wat gebeurt er als je wint?Marcel Kosters wrote:176 stemmen en nu op de vijfde plaats. Nu op naar de nummers vier, drie en twee (momenteel 210, 212, 117 stemmen).
- Marcel Kosters
Aan het eind van de rit krijgen we aandacht en geld. Hoeveel, dat is nog niet helemaal duidelijk, dat moeten we afwachten. Laten we het maar beschouwen als proeftuintje:
er zijn overal in het land C1000 winkels en dit zal vast niet de enige winkel met deze actie zijn. DEZ Reeuwijk heeft een paar jaar geleden met deze actie meegedaan en er publiciteit en enkele honderden euro's aan over gehouden. Negatief uitpakken kan het niet dus ik zou zeggen massaal (aanmoedigen tot) stemmen maar. Zodra de uitkomst bekend is (meen pas over enkele maanden) zal ik hier berichten wat het de HDC heeft opgeleverd.
er zijn overal in het land C1000 winkels en dit zal vast niet de enige winkel met deze actie zijn. DEZ Reeuwijk heeft een paar jaar geleden met deze actie meegedaan en er publiciteit en enkele honderden euro's aan over gehouden. Negatief uitpakken kan het niet dus ik zou zeggen massaal (aanmoedigen tot) stemmen maar. Zodra de uitkomst bekend is (meen pas over enkele maanden) zal ik hier berichten wat het de HDC heeft opgeleverd.