Reclame

Post Reply
A.Presman
Real name: Alexander Presman

Reclame

Post by A.Presman » Fri Sep 28, 2007 14:19

Jullie hebben waarschijnlijk opgemerkt dat ik boven het forumscherm paar banners liet hangen.
Even een kleine toelichting.

De banners zijn geen blinde banners maar de goede aanbiedingen van gerespecteerde partijen (KPN, Dell, Babylon) die gewoon interessant kunnen zijn voor de forumbezoekers en die ikzelf als consument goed vindt.
De banners zelf leveren (voor het vertonen) niets op. Wel iets als je daardewerkelijk via de banner gaat dingen bestellen.

De webmaster van shashki.com kon met banners in enkele maanden tijd zo'n 3,5 Euro genereren en zag daar eindelijk vanaf. Ik verwacht ook geen grote succes, maar wil toch een kleine testje doen om te zien of dat in Nederland wel iets meer kan opleveren.

Als iemand dat hinderlijk vindt - laat het me a.u.b. weten (liever per PM of e-mail)

P.S. Eventueel gegenereerde inkomsten worden gedoneerd aan de World Draughts Club.
Last edited by A.Presman on Thu Oct 04, 2007 16:32, edited 1 time in total.

steenslag

Post by steenslag » Sun Sep 30, 2007 01:11

Wat mij betreft: succes ermee. Voor wie het storend vindt deze gimmick:
kopieer de volgende code in je adresbalk

Code: Select all

javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0
en geef een enter. Nu kun je de reclame verwijderen (er op klikken en deleten) en desgewenst de hele pagina bewerken.

Post Reply