Ratinglijst per 1 juli 2007

Post Reply
Piet Bouma

Ratinglijst per 1 juli 2007

Post by Piet Bouma » Wed Jul 04, 2007 16:22

Op de KNDB-site zijn de voorlopige ratings per 1 juli 2007 gepubliceerd.
Let op:
KNDB wrote: Indien u correcties wilt doorgeven omdat naar uw mening een uitslag niet juist is verwerkt, dan kan dat uitsluitend schriftelijk (Bondsbureau KNDB, Postbus 100, 6990 AC Rheden) of via e-mail bij het bondsbureau (bondsbureau@kndb.nl). Graag hierbij zo concreet mogelijk aangeven welke uitslag naar uw mening fout is verwerkt en hoe deze hersteld dient te worden.

Indien uw reactie voor 9 juli 2007 wordt ontvangen, zal deze na verificatie nog worden verwerkt in de ranglijst per 30 juni 2007. Nadien ontvangen correcties worden in beginsel in de ratinglijst van het volgende seizoen doorgevoerd.

De definitieve ratings, alsmede de ranglijsten zullen op of rond 16 juli 2007 worden gepubliceerd. Hierin zijn dan ook de ledenmutaties per 1 juli 2007 en de teamopgaves voor de landelijke competitie verwerkt.
Dus snel reageren als je vindt dat de rating niet correct is!

ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn » Wed Jul 04, 2007 16:58

Mijn rating is veel te hoog, want zo goed kan ik niet meer spelen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
    Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
    Lasst sie verrecken!
    Schlagt sie tot -- die Maschinen!

Nescio

Post by Nescio » Wed Jul 04, 2007 22:37

Ik heb gezien dat de beslissingswedstrijd tussen DIOS en Van Stigt Thans 2 niet is meegeteld. Geen idee of dat terecht is of niet, op de site van Piet is hij wel meegenomen in de berekening. Ik zal wel even een mailtje sturen naar het genoemde mailadres.
    Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.

jellegroeneveld

Post by jellegroeneveld » Wed Jul 04, 2007 23:21

Volgens de KNDB hebben niet alle provinciale dambonden de wedstrijdresultaten van bekerwedstrijden aan het bondsbureau ingezonden.
    De niet-doorgegeven resultaten zijn niet verwerkt in de voorlopige ratingcijfers per 1 juli 2007.
    In een aantal gevallen zijn de provinciale wedstrijdgegevens dus wel verwerkt in de ratinggegevens.

Ik heb vernomen, dat, indien de competitieleiders alsnog alle wedstrijdgegevens van bekerwedstrijden in hun geheel aanleveren, dat deze gegevens, afhankelijk van het tijdstip van ontvangst door de KNDB, of voor het komend of het volgend seizoen worden verwerkt in de ratingscijfers.

Ik weet niet of 9 juli a.s. ook voor de provinciale dambonden de uiterste datum van inlevering van gegevens is.

Dieter

Post by Dieter » Wed Jul 04, 2007 23:37

ildjarn wrote:Mijn rating is veel te hoog, want zo goed kan ik niet meer spelen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
      onzin, klopt best wel, misschien wel te laag zelfs [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Post Reply