teamindelingen Nationale competitie
teamindelingen Nationale competitie
ze staan on line: http://www.kndb.nl/club/NatCom/nchome.htm
(met dank aan Mountain)
(met dank aan Mountain)
-
Dank kneeltje. De speculaties kunnen weer beginnen!
Ik denk dat VST opnieuw kampioen wordt. De onderste borden van Hiltex zijn denk ik toch iets te benauwd voor de toorn van de coach, Kees Thijssen (die jammer genoeg zelf niet op deze wijze gecoached schijnt te worden, doch dit terzijde).
Bij VST is men dat stadium al voorbij en is iedereen die problemen had met de kadaverdiscipline nu weggesaneerd. Overigens wil ik er even direct bijzeggen dat ik diep onder de indruk ben en alle respect heb voor de sterkte van deze teams. Een kellertje met wit zal er echter niet bij zijn bij deze teams, alleen Schwarzman zou daar bij een teambespreking achteraf mee wegkomen.
Meurs is de derde titelkandidaat, maar heeft wel veel nieuwe spelers, afwachten hoe het gaat lopen.
Ik denk dat VST opnieuw kampioen wordt. De onderste borden van Hiltex zijn denk ik toch iets te benauwd voor de toorn van de coach, Kees Thijssen (die jammer genoeg zelf niet op deze wijze gecoached schijnt te worden, doch dit terzijde).
Bij VST is men dat stadium al voorbij en is iedereen die problemen had met de kadaverdiscipline nu weggesaneerd. Overigens wil ik er even direct bijzeggen dat ik diep onder de indruk ben en alle respect heb voor de sterkte van deze teams. Een kellertje met wit zal er echter niet bij zijn bij deze teams, alleen Schwarzman zou daar bij een teambespreking achteraf mee wegkomen.
Meurs is de derde titelkandidaat, maar heeft wel veel nieuwe spelers, afwachten hoe het gaat lopen.
Ook Koos van Setten moet zichzelf in 2en splitsen, hij is ingedeeld bij ODB/Haeghe-Z en Scheveningen, beide 2D [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]AnDa wrote:Ik zie meteen al iets opmerkelijks.
Afgelopen week tijdens het Brunssum-toernooi bleek al (zie de site van De Vaste Zet) dat men daar nog niet zeker wist of Valere Hermans nog lid was/bleef.
Volgens de teamsamenstellingen:
1C: CEMA/De Vaste Zet 2: Valere Hermans
2E: Eureka: Valere Hermans
Zo ook Pertap Malahé, ingedeeld in Den Haag 1 en Den Haag 2
Wie matig of niet communiceert, creeert verwarring. Maar het lijkt erop dat Valere komend seizoen voor Eureka zal uitkomen...AnDa wrote:Ik zie meteen al iets opmerkelijks.
Afgelopen week tijdens het Brunssum-toernooi bleek al (zie de site van De Vaste Zet) dat men daar nog niet zeker wist of Valere Hermans nog lid was/bleef.
Volgens de teamsamenstellingen:
1C: CEMA/De Vaste Zet 2: Valere Hermans
2E: Eureka: Valere Hermans
Gelukkig voor Meurs speelt Mikhalchenko niet in de Ereklasse [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]Bert Zwart wrote: Meurs is de derde titelkandidaat, maar heeft wel veel nieuwe spelers, afwachten hoe het gaat lopen.
0558 Meurs Denk en Zet 1424
384 Alexander Getmanski 1454
382 Andrej Kalmakov 1521
Van mij mogen die mensen rustig meespelen hoor, maar is er niet een regel dat als je voor een team staat opgesteld, dat je dan niet voor een ander team mag uitkomen... Feitelijk geldt voor die twee mensen, ongeacht voor welk team ze uitkomen, dat ze ook voor een ander team staan opgesteld.
De meest gehate dammer allertijden.
Je bedoelt dus dat ze voor geen van beide teams mogen uitkomen?Vraagje wrote:Van mij mogen die mensen rustig meespelen hoor, maar is er niet een regel dat als je voor een team staat opgesteld, dat je dan niet voor een ander team mag uitkomen... Feitelijk geldt voor die twee mensen, ongeacht voor welk team ze uitkomen, dat ze ook voor een ander team staan opgesteld.
wel leuk voor Gerard Rijgersberg dat hij in Dos 1 (1e klasse) mag gaan mee spelen na zijn eenmalige invalbeurt van verleden jaar in het 2e... [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Zal wel een verwisseling van voornamen zijn denk ik ??
-
Een kardinale fout.............mountain wrote:zie net dat het inderdaad sarah rijgersberg moest zijn.....
Last edited by hans andriessen on Mon Aug 14, 2006 23:39, edited 1 time in total.
-
Alleen leuk voor mijn tegenstander. Niet leuk voor DOS1 en voor mij. [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]mountain wrote:wel leuk voor Gerard Rijgersberg dat hij in Dos 1 (1e klasse) mag gaan mee spelen na zijn eenmalige invalbeurt van verleden jaar in het 2e... [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]