![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
Uitslagen NK sneldammen
Uitslagen NK sneldammen
Uitslagen NK Sneldammen
Welpen kampioen Jannes Kromhout
Pupillen ??
Aspiranten kampioen Pieter Steijlen na barrage met Frerik Andriessen
Junioren kampioen Pim Meurs voor K.H. Leijenaar en Martijn v.d. Klis
Dames kampione M.J. Wu voor Vitalia Doumesh en Barbara Gaas
Algemeen: Jeroen v.d. Akker voor Sven Winkel en Danny Slotboom
Pupillen ??
De meest gehate dammer allertijden.
-
Re: Uitslagen NK sneldammen
Alle uitslagen zijn te vinden op de site van DOS Hartholt Olie Heino; http://www.dcdos46.dds.nl/index.htmlVraagje wrote:Uitslagen NK Sneldammen
Pupillen ??
Klopt het dat ik hier alleen de voorrondes kan vinden?Jochem Zweerink wrote:Alle uitslagen zijn te vinden op de site van DOS Hartholt Olie Heino; http://www.dcdos46.dds.nl/index.html
Meer kan ik er ook niet van maken inderdaad.GuidoB wrote:Klopt het dat ik hier alleen de voorrondes kan vinden?Jochem Zweerink wrote:Alle uitslagen zijn te vinden op de site van DOS Hartholt Olie Heino; http://www.dcdos46.dds.nl/index.html
Wel heb ik vernomen:
Categorie A
1. Jeroen van den Akker
2. Sven Winkel
3. Danny Slotboom
4. Erno Prosman
5/6. Marino Barkel en Anton van Berkel
7. Foeke Tiemensma
8. Richard Kromhout
Last edited by Alex on Sat Jun 17, 2006 23:54, edited 1 time in total.
-
Momenteel zijn inderdaad alleen de uitslagen van de voorronden beschikbaar. Ik neem aan dat de overige uitslagen later nog wel zullen volgen.GuidoB wrote:Klopt het dat ik hier alleen de voorrondes kan vinden?Jochem Zweerink wrote:Alle uitslagen zijn te vinden op de site van DOS Hartholt Olie Heino; http://www.dcdos46.dds.nl/index.html
-
De finalegroepen staat inmiddels voor een groot gedeelte op de website van DOS Hartholt Olie Heino.Nagelslag wrote: Ik heb even geïnformeerd naar de uitslagen.
Judith van Beek is druk bezig met de uitslagen van de diverse finalegroepen.
Als ze een groep klaar heeft zal zij deze alvast op de toernooisite zetten.
Even geduld nog a.u.b.
Tip [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Als de uitslagen van een toernooi in de toernooizaal ingebracht worden in bijvoorbeeld het programma Toernooimanager, dan heb je de eindtabellen snel, op volgorde staande, gereed en kun je snel de gegevens uploaden.
Als je in Toernooimanager kiest voor ranglijst, het vinkje bij RTF-opmaak weghaalt en daarna op beeldscherm klikt zie je (letttertype courier new) een tabel, die je kunt selecteren met de muis, kunt kopiëren en kunt
plakken in een Word-bestand.
Dit Word-bestand kun je opslaan als web-pagina, die je vervolgens kunt uploaden.
Als de uitslagen van een toernooi in de toernooizaal ingebracht worden in bijvoorbeeld het programma Toernooimanager, dan heb je de eindtabellen snel, op volgorde staande, gereed en kun je snel de gegevens uploaden.
Als je in Toernooimanager kiest voor ranglijst, het vinkje bij RTF-opmaak weghaalt en daarna op beeldscherm klikt zie je (letttertype courier new) een tabel, die je kunt selecteren met de muis, kunt kopiëren en kunt
Dit Word-bestand kun je opslaan als web-pagina, die je vervolgens kunt uploaden.
Volgens had je beter vooraf kunnen melden, had Judith een hoop werk bespaard... En waren (spel)fouten in de namen voorkomen.Nagelslag wrote:Tip [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Overigens is ook direct vanuit TM een HTML-pagina te genereren, en dan kun je een mooier lettertye dan Courier New kiezen.
Het was/is uiteraard een tip voor de toekomst.Volgens had je beter vooraf kunnen melden, had Judith een hoop werk bespaard... En waren (spel)fouten in de namen voorkomen.
Overigens is ook direct vanuit TM een HTML-pagina te genereren, en dan kun je een mooier lettertye dan Courier New kiezen.
Je kunt inderdaad ook direct een bestand opslaan met bijvoorbeeld lettertype Arial en deze publiceren, met (html) of zonder tabel er omheen.
Bij mij werkt deze methode overigens niet goed meer, wat betreft het toekennen van een bestandsnaam.
De opgegeven naam voor het bestand dat ik wil opslaan verschijnt niet meer volledig en soms helemaal niet meer in de map, waarin ik het TM-bestand wil opslaan.
De eerder genoemde methode is handig als je iets snel wilt kopiëren in een bulletin op zoiets.
Is de bestandsnaam langer dan 8 karakters misschien?Nagelslag wrote: Bij mij werkt deze methode overigens niet goed meer, wat betreft het toekennen van een bestandsnaam.
De opgegeven naam voor het bestand dat ik wil opslaan verschijnt niet meer volledig en soms helemaal niet meer in de map, waarin ik het TM-bestand wil opslaan.