Bondscompetitie 2005-2006

Post Reply
User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Bondscompetitie 2005-2006

Post by Hanco Elenbaas » Thu Aug 11, 2005 20:02

Schwarzman bij Van Stigt Thans, dat wordt een gezellige boel.
Alle andere toppers bij Van Stigt Thans kunnen Schwarzman's bloed wel drinken. Van Stigt Thans zal ook dit jaar dus weer naast het kampioenschap grijpen.
En Schwarzman staat in maart 2006 opnieuw op de transferlijst.

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Post by Kosmos » Thu Aug 11, 2005 22:13

Mail aan Sietse nagel en Piet Bouma:

Geachte heren Huizumers!

Van het KPB (Kosmisch Pers Bureau) ontving ik een curieuze mededeling.

Eerder schreef ik aan U een artikel waarin ik betoogde dat de Kosmos Huizum had bezocht.
Immers de parallellen die in de Huizumer opdoemden waren domweg te Kosmisch om toevallig te zijn.
Maar mijn bewering dat de Kosmos was binnengedrongen in Huizum (ik heb U gefeliciteerd destijds nietwaar? en twee rubrieken aan de onvolprezen Huizumer besteed in het Fijn Gereformeerd Dagblad)
U weet het nog donders goed!~
Vertel mij wat!

Maar nu dus het ultieme bewijs:
Het KPB verwittigde mij dat de gemiddelede rating van het eerste tiental van uw vereniging exact 1230,0 bedraagt!
Daar doemt de Kosmische Reeks 123 op! Ziet u ook (nogmaals, U heeft het natuurlijk wel degelijk al een keer gelezen) mijn column "Drie-eenheid" waarin de betekenis van de Kosmische Reeks 1 2 3 wordt uitgelegd.

Heren ik wil U nogmaals van harte gelukwensen met dit hoogeëerd bezoek.

Groeten Kosmos
Heaven is no location, but a state of mind

Piet Bouma
Posts: 3574
Joined: Sun Nov 02, 2003 13:05
Location: Harlingen

Post by Piet Bouma » Thu Aug 11, 2005 22:23

Kosmos wrote:Mail aan Sietse nagel en Piet Bouma:

Geachte heren Huizumers!

Van het KPB (Kosmisch Pers Bureau) ontving ik een curieuze mededeling.

Eerder schreef ik aan U een artikel waarin ik betoogde dat de Kosmos Huizum had bezocht.
Immers de parallellen die in de Huizumer opdoemden waren domweg te Kosmisch om toevallig te zijn.
Maar mijn bewering dat de Kosmos was binnengedrongen in Huizum (ik heb U gefeliciteerd destijds nietwaar? en twee rubrieken aan de onvolprezen Huizumer besteed in het Fijn Gereformeerd Dagblad)
U weet het nog donders goed!~
Vertel mij wat!

Maar nu dus het ultieme bewijs:
Het KPB verwittigde mij dat de gemiddelede rating van het eerste tiental van uw vereniging exact 1230,0 bedraagt!
Daar doemt de Kosmische Reeks 123 op! Ziet u ook (nogmaals, U heeft het natuurlijk wel degelijk al een keer gelezen) mijn column "Drie-eenheid" waarin de betekenis van de Kosmische Reeks 1 2 3 wordt uitgelegd.

Heren ik wil U nogmaals van harte gelukwensen met dit hoogeëerd bezoek.

Groeten Kosmos
Onder dit zeer gelukkige Kosmische gesternte kan het dit jaar niet meer misgaan. Onze vlaggeschip gaat weer het walhalla van de Kosmos betreden: de Ereklasse!

Promotie lijkt nu onontkoombaar, of zal de Kosmos ons zelf in de wedstrijd tegen het Noorden keihard laten vallen...... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Jochem Zweerink
Posts: 245
Joined: Fri Jul 23, 2004 20:17

Post by Jochem Zweerink » Fri Aug 12, 2005 12:01

Hanco Elenbaas wrote:Is Georgiev lid van Hiltex? Ik dacht dat het was afgeketst.
Ok, maar Tsjizjow speelt komend seizoen wel 5 wedstrijden mee?

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Fri Aug 12, 2005 12:38

Jochem Zweerink wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Is Georgiev lid van Hiltex? Ik dacht dat het was afgeketst.
Ok, maar Tsjizjow speelt komend seizoen wel 5 wedstrijden mee?
Ik heb geen idee Jochem. Hoe kom je aan 5 wedstrijden, wil je graag een keer tegen Tsjizjov?

Jochem Zweerink
Posts: 245
Joined: Fri Jul 23, 2004 20:17

Post by Jochem Zweerink » Fri Aug 12, 2005 14:06

Hanco Elenbaas wrote:
Jochem Zweerink wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Is Georgiev lid van Hiltex? Ik dacht dat het was afgeketst.
Ok, maar Tsjizjow speelt komend seizoen wel 5 wedstrijden mee?
Ik heb geen idee Jochem. Hoe kom je aan 5 wedstrijden, wil je graag een keer tegen Tsjizjov?
Haha. Ach, je hoort wel eens wat he. Soms blijkt het te kloppen, soms niet.

User avatar
Nescio
Posts: 310
Joined: Sat May 29, 2004 20:14
Location: Schiedam
Contact:

Post by Nescio » Fri Aug 12, 2005 16:22

Mijn team is op papier het zwakste in de hoofdklasse B. Dat wordt weer flink voorbereiden en puzzelen het komende seizoen. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.

Jochem Zweerink
Posts: 245
Joined: Fri Jul 23, 2004 20:17

Post by Jochem Zweerink » Sat Aug 13, 2005 16:17

In de ereklasse zal De Lier denk ik degraderen. Daarboven zullen Angarde, CEMA/De Vaste Zet en DUO tegen nacompetitie moeten spelen. Titelkandidaten zijn naar mijn mening Huissen, Hiltex, Culemborg, Maas van 't Hoog, Van Stigt Thans en WvM. Hijken en Heijmans nemen dus eigenlijk voor niets mee aan de boco; zij spelen nergens om.

Bonja
Posts: 173
Joined: Wed Nov 05, 2003 21:35
Real name: Bennie Hiddink
Location: Vorden

Post by Bonja » Sat Aug 13, 2005 22:52

Hijken en Heijmans nemen dus eigenlijk voor niets mee aan de boco; zij spelen nergens om.[/quote]Wat dus weer een geweldige stimulans richting sponsoren geeft, lijkt me nie zo'n geweldige tekst in die richting Jochem.

Jochem Zweerink
Posts: 245
Joined: Fri Jul 23, 2004 20:17

Post by Jochem Zweerink » Sun Aug 14, 2005 11:57

Bonja wrote:Hijken en Heijmans nemen dus eigenlijk voor niets mee aan de boco; zij spelen nergens om.
Wat dus weer een geweldige stimulans richting sponsoren geeft, lijkt me nie zo'n geweldige tekst in die richting Jochem.[/quote] Of juist well; wanneer Heijmans nog meer sponsort kunnen ze meer goede spelers aantrekken waardoor ze wel om het kampioenschap mee kunnen spelen!

BesteDammer
Posts: 1
Joined: Mon Aug 01, 2005 22:16

Post by BesteDammer » Sun Aug 14, 2005 14:57

Op de website www.devastezet.nl valt te lezen dat drie spelers door een meningsverschil met het bestuur weigeren nog langer voor het eerste team uit te komen. Met Paul Nitsch, Theo Schippers en Frank Verdel erbij hoefde De Vaste Zet zeker niet te vrezen voor degradatie.

Karvinen
Posts: 48
Joined: Thu Oct 09, 2003 13:00
Location: Sittard, The Netherlands
Contact:

Post by Karvinen » Mon Aug 15, 2005 08:50

BesteDammer wrote:Op de website www.devastezet.nl valt te lezen dat drie spelers door een meningsverschil met het bestuur weigeren nog langer voor het eerste team uit te komen. Met Paul Nitsch, Theo Schippers en Frank Verdel erbij hoefde De Vaste Zet zeker niet te vrezen voor degradatie.
Met de nieuwkomers Macadou NDiaye en Youri Lagoda erbij had zelfs voor een betere klassering dan afgelopen seizoen gestreden kunnen worden...

User avatar
Jan Pieter
Posts: 2432
Joined: Sat Sep 27, 2003 05:37
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Mon Aug 15, 2005 09:11

Kosmos wrote:Geachte heren Huizumers!

Van het KPB (Kosmisch Pers Bureau) ontving ik een curieuze mededeling.

Het KPB verwittigde mij dat de gemiddelede rating van het eerste tiental van uw vereniging exact 1230,0 bedraagt!
Daar doemt de Kosmische Reeks 123 op!
In het afgelopen clubkampioenschap van Amstelland is er iemand op de eerste plaats geeindigd, iemand op de tweede, en iemand op de derde plek. Sensationeel, de kosmische reeks 1, 2, 3!

Jaap van Galen
Posts: 713
Joined: Wed Dec 17, 2003 10:51

Post by Jaap van Galen » Mon Aug 15, 2005 09:31

Jan Pieter wrote:
Kosmos wrote:Geachte heren Huizumers!

Van het KPB (Kosmisch Pers Bureau) ontving ik een curieuze mededeling.

Het KPB verwittigde mij dat de gemiddelede rating van het eerste tiental van uw vereniging exact 1230,0 bedraagt!
Daar doemt de Kosmische Reeks 123 op!
In het afgelopen clubkampioenschap van Amstelland is er iemand op de eerste plaats geeindigd, iemand op de tweede, en iemand op de derde plek. Sensationeel, de kosmische reeks 1, 2, 3!
Ik ben benieuwd hoe ze erin gaan slagen de uitslag Huizum-Het Noorden in 12-3 te laten eindigen.

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Post by Kosmos » Mon Aug 15, 2005 22:19

Jaap van Galen wrote:
Jan Pieter wrote:
Kosmos wrote:Geachte heren Huizumers!

Van het KPB (Kosmisch Pers Bureau) ontving ik een curieuze mededeling.

Het KPB verwittigde mij dat de gemiddelede rating van het eerste tiental van uw vereniging exact 1230,0 bedraagt!
Daar doemt de Kosmische Reeks 123 op!
In het afgelopen clubkampioenschap van Amstelland is er iemand op de eerste plaats geeindigd, iemand op de tweede, en iemand op de derde plek. Sensationeel, de kosmische reeks 1, 2, 3!
Ik ben benieuwd hoe ze erin gaan slagen de uitslag Huizum-Het Noorden in 12-3 te laten eindigen.
Dat lijkt me een koud kunstje, Jaap!
Kos (nummer 123 op de ratinglijst destijds met 1230 ofzo) deed een keer op verzoek mee aan het Ktardammen in Nijmegen en hoe pakte de Kosmos dit aan? Kos werd gedeeld 12e / 13e. Dus Positie 12/3.

Kijk, het getal 8 is een raar getal. Men ziet een krakeling rechtop staan. De krakeling is in de wiskunde het symbool voor oneindigheid.
De Kosmos is een oneindige cyclus van uitdijen en inkrimpen (op micro-schaal wel trilling genoemd).
De 8 staat ook voor de dubbele helix, DNA-molecuul genaamd.
De 8 splitst zich in twee 3-en die weer nieuwe 3-tjes maken, zichzelf zo kopiëren en leven mogelijk maken.
Dus een enkele helix die losgaat van zijn tweeling-helix is een 3.
De uitslag zal dus wel 12 - 8 worden. Vervolgens zal ik een bijl pakken en de 8 doorhakken, als ode aan de Kosmos.
De 3 zal wedergeboren worden!
Heaven is no location, but a state of mind

Post Reply