-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Tue Mar 20, 2007 15:19
VibeMan wrote:Hanco Elenbaas wrote:VibeMan wrote:nette aanwinst,
wat kost die jongen per jaar?
Alleen aan reiskosten al minstens 300 euro per keer. Zeg maar 10.000 euro per seizoen. Ton Sijbrands is duurder.
Georgiev speelt maar drie, vier keer mee. Met Georgiev is Van Stigt Thans de grote favoriet komend seizoen.
reiskosten kunnen ze wel beperken.
Georgive kan zo met de trein [img]
images/smilies/icon_lol.gif[/img]
die 10 grand zal hij nooit krijgen, ook niet als hij 11 potjes speelt [img]
images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Imand die per se anoniem wenst te blijven geeft door dat Georgiev 1500 euro per wedstrijd vraagt, exclusief reiskosten. Dat zal de reden zijn dat hij niet eerder is gecontracteerd.
Slawa en Alexei gaan met het vliegtuig. Tot 2 jaar geleden ging Slawa met de Eurolines-bus wat ongeveer 180 euro kostte retour van Moskou naar Amsterdam. Maar die busreis is heel zwaar en bovendien opgeheven, vandaar de vliegreis. Met de trein was het dacht ik net zo duur als met het vliegtuig.
Tien jaar geleden kostte een retour St.Petersburg - Moskou met de trein nog 19 gulden, maar ook dat zal wel veranderd zijn.
-
MenO
Hanco Elenbaas wrote:Imand die per se anoniem wenst te blijven geeft door dat Georgiev 1500 euro per wedstrijd vraagt, exclusief reiskosten. Dat zal de reden zijn dat hij niet eerder is gecontracteerd.
Goeiedag zeg... das twee Russische maandlonen!! Voor een middagje dammen! [img]
images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Als VST Georgiev de helft van de wedstrijden mee laat doen heeft de beste man zn jaarloon al te pakken [img]
images/smilies/icon_surprised.gif[/img]
Overigens... Georgiev vroeg dus 1500 euro, maar krijgt ie dat ook? En staat er ook nog iets in zn contract over minimaal aantal wedstrijden dattie mee moet doen ofzo?
-
Nescio
-
Hanco, je hebt me vorig jaarr al eens verrast met iets dat ik als bestuurslid van VST nog niet wist en wat wel waar bleek te zijn, maar nu staan mijn oren echt te klapperen. Het gaat blijkbaar financieel goed met het kantoor van Jan!
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Tue Mar 20, 2007 17:18
Nescio wrote:Hanco, je hebt me vorig jaarr al eens verrast met iets dat ik als bestuurslid van VST nog niet wist en wat wel waar bleek te zijn, maar nu staan mijn oren echt te klapperen. Het gaat blijkbaar financieel goed met het kantoor van Jan!
Aan sponsors als Jan van Stigt Thans en Pieter Hildering kunnen velen een voorbeeld nemen, Hans. Ik wou dat Mari van Ballegooijen eens eenzelfde percentage van zijn vermogen in de damstrijd ging werpen.
-
Jochem Zweerink
by Jochem Zweerink » Tue Mar 20, 2007 19:20
Hanco Elenbaas wrote:Nescio wrote:Hanco, je hebt me vorig jaarr al eens verrast met iets dat ik als bestuurslid van VST nog niet wist en wat wel waar bleek te zijn, maar nu staan mijn oren echt te klapperen. Het gaat blijkbaar financieel goed met het kantoor van Jan!
Aan sponsors als Jan van Stigt Thans en Pieter Hildering kunnen velen een voorbeeld nemen, Hans. Ik wou dat Mari van Ballegooijen eens eenzelfde percentage van zijn vermogen in de damstrijd ging werpen.
En Hanco Elenbaas...... Een betere wereld begint bij jezelf! [img]
images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Tue Mar 20, 2007 19:52
Op mij valt wat dat betreft weinig aan te merken Jochem. Alleen blijft mijn vermogen een beetje achter bij dat van Mari, waardoor wat ik financieel voor het dammen doe nog onopvallender is dan de betekenis van Mari.
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Wed Mar 21, 2007 13:00
MenO wrote:Hanco Elenbaas wrote:Iemand die per se anoniem wenst te blijven geeft door dat Georgiev 1500 euro per wedstrijd vraagt, exclusief reiskosten. Dat zal de reden zijn dat hij niet eerder is gecontracteerd.
Goeiedag zeg... das twee Russische maandlonen!! Voor een middagje dammen!
Als VST Georgiev de helft van de wedstrijden mee laat doen heeft de beste man zn jaarloon al te pakken
Een middelmatige advocaat schrijft voor 5 uurtjes werk ook 1500 euro. En bij zo'n middelmatige advocaat loopt de meter door in reistijd.
-
Vraagje
Hanco Elenbaas wrote:Gerucht : Maarten Linssen en Edgar Hartman van Univé Troesoe Arnhem naar Lent.
Nog een gerucht, Samb naar Univé/CTD.
De meest gehate dammer allertijden.
-
Vraagje
MenO wrote:
... Hoe dan ook, de bottom line is dat in beide gevallen Culemborg 'gestraft' wordt voor interne problemen, namelijk een scheuring binnen de club en het ontbreken van enige lange-termijnvisie.
...
Ik zie niet in waarom Culemborg hierin nu ineens een uitzonderingspositie zou moeten krijgen. ...
Normaal reken ik me tot de club amateurs die het erg grappig vinden om te zien hoe zo'n betalende club naar de kl*** gaat, maar in geval van Meurs, waarbij het betalen van spelers volgens mij onderdeel was van een langetermijnvisie inzake de ontwikkeling van de jeugd, vind ik het toch wle erg sneu als de hele vereniging nu kapot zou gaan doordat ze hun team niet mogen terugtrekken.
De meest gehate dammer allertijden.
-
blondegod
Bert Zwart wrote: Heerema naar Franeker
Nope
-
Piet Bouma
blondegod wrote:Bert Zwart wrote: Heerema naar Franeker
Nope
De vraag, die dan gelijk gesteld wordt:
Blijf je bij Maas van 't Hoog of komt er een andere club, waar we jou kunnen bewonderen?
-
blondegod
Piet Bouma wrote:
Blijf je bij Maas van 't Hoog of komt er een andere club, waar we jou kunnen bewonderen?
Misschien moet je dat aan Bert vragen
-
Bert Zwart
blondegod wrote:Piet Bouma wrote:
Misschien moet je dat aan Bert vragen
Dat hangt van Gabriels werkgever af die ook lid is van Wanswerd.
-
hansie
Heerema naar Wanswerd???
-
blondegod
Ik lees net (hiltexsite) dat Kloosterziel transfervrij is! Zou hij dat zelf wel weten? Ik heb de indruk dat Hiltex niet echt goed met z'n spelers omgaat maar ik kan het natuurlijk mis hebben