Nationale Clubcompetitie 2008/2009
- Hanco Elenbaas
Paul Nitsch over Raes Damclub Maastricht, zie bijlage.
- Attachments
-
- Paul Nitsch - DDL - 16 oktober 2008.pdf
- (917.13 KiB) Downloaded 322 times
Op de website van DC Dordrecht staan alle partijen uit de nationale clubcompetitie weer online
www.dcdordrecht.nl
www.dcdordrecht.nl
Toppie!!Jameson wrote:Op de website van DC Dordrecht staan alle partijen uit de nationale clubcompetitie weer online
www.dcdordrecht.nl
Is het niet een idee om ze in Toernooibase over te zetten?
-
Ik zou zeggen wat let je?Alex wrote:Toppie!!Jameson wrote:Op de website van DC Dordrecht staan alle partijen uit de nationale clubcompetitie weer online
www.dcdordrecht.nl
Vele handen maken licht werk...Blind_Curve wrote:Ik zou zeggen wat let je?Alex wrote:Toppie!!Jameson wrote:Op de website van DC Dordrecht staan alle partijen uit de nationale clubcompetitie weer online
www.dcdordrecht.nl
Of: Roedolph zet ze direct erin, of ze nu op hun site worden gezet of in ToernooiBase (scheelt ook weer serverruimte)
-
Dat maakt wel degelijk uit!Alex wrote:Vele handen maken licht werk...Blind_Curve wrote:Ik zou zeggen wat let je?Alex wrote: Toppie!!
Of: Roedolph zet ze direct erin, of ze nu op hun site worden gezet of in ToernooiBase (scheelt ook weer serverruimte)
De applets op de site van Dordrecht zijn vrijwel overal te zien.
De applets die veel andere dammers gebruiken (o.a. toernooibase en de live partijen bij het gebruik van de electronische borden) gebruiken activex en dat is bij veel bedrijven uitgeschakeld.
Bij bedrijven moet je ook werken en niet dampartijen naspelen...henk stoop wrote: Dat maakt wel degelijk uit!
De applets die veel andere dammers gebruiken (o.a. toernooibase en de live partijen bij het gebruik van de electronische borden) gebruiken activex en dat is bij veel bedrijven uitgeschakeld.
Bij ons op het werk is zelfs (gelukkig) Saai Radio afgesloten, maar de rest van de meeste zenders van www.nederland.fm niet.
-
De dambo applet voor live partijen gebruikt beslist geen activex. Mogelijk ligt het aan de site van livedraughts.nl?henk stoop wrote:Dat maakt wel degelijk uit!Alex wrote:Vele handen maken licht werk...Blind_Curve wrote:Ik zou zeggen wat let je?
-
En ook de damweb-applet die in Toernooibase gedisplayed wordt, gebruikt geen ActiveX. Wel javascript.Wieger Wesselink wrote:De dambo applet voor live partijen gebruikt beslist geen activex. Mogelijk ligt het aan de site van livedraughts.nl?henk stoop wrote:Dat maakt wel degelijk uit!Alex wrote: Vele handen maken licht werk...
-
Ik krijg zowel bij livedraughts als bij toernooibase de boodschap: 'Your security settings do not allow Web sites to use AxtiveX controls installed on your computer. Etc.'Piet Bouma wrote:En ook de damweb-applet die in Toernooibase gedisplayed wordt, gebruikt geen ActiveX. Wel javascript.Wieger Wesselink wrote:De dambo applet voor live partijen gebruikt beslist geen activex. Mogelijk ligt het aan de site van livedraughts.nl?henk stoop wrote: Dat maakt wel degelijk uit!
Alles is zichtbaar, met uitzondering van de dambordjes.
Het laatste waarschijnlijk niet, want ik zie ze wel. Maar ja....Limburg he. Zal allemaal gewoon wat langer duren [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Dieter wrote:Ik kan op de KNDB site geen uitslagen aanklikken, doe ik iets fout?, is het mijn computer? of gaat het mis op de site?
Misschien een kwestie van cache leegmaken?blondegod wrote:Het laatste waarschijnlijk niet, want ik zie ze wel. Maar ja....Limburg he. Zal allemaal gewoon wat langer duren [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Dieter wrote:Ik kan op de KNDB site geen uitslagen aanklikken, doe ik iets fout?, is het mijn computer? of gaat het mis op de site?