Marcel Kosters wrote:playforstacks wrote:Maar Marcel!
Jij weet het allemaal zo goed stel jij bent een bondsraadslid als ik en jij zou vinden dat er wel het 1 en ander op de KNDB site zou moeten komen. Hoe zou jij dat aanpakken?
(dan schrijf ik daarna waar het mis gaat op jouw manier).
Een compleet(!) en gedetailleerd(!) concept verslag van het gebeurde schrijven. Ter goedkeuring aan de collega raadsleden sturen: svp binnen 48 uur correctie, aanvulling of instemming. Geen reactie betekent instemming. Vervolgens met medeneming van correcties en aanvullingen aan het bondsbureau sturen met verzoek tot publicatie.
Toch maar weer eens reageren naar Marcel Kosters. Marcel die oproept tot een totale transparantie van de BR. Dat noem ik nog eens een gotspe. Dezelfde Marcel die regelmatig informatie niet wilde delen met de Bondsraad in de tijd dat hij secretaris binnen het bestuur was. Niet uit onkunde maar uit onwil.
Dezelfde Marcel die steeds blijft aangeven dat het voormalig DB bestaat uit goed willende vrijwilligers en de Bondsraad niet bekwaam genoeg is om maar iets te doen in deze situatie. Het is zo raar blijven roepen dat een 'zware commissie' nodig is tegenover goedwillende vrijwilligers.
Dezelfde Marcel die vindt dat hij eigenlijk nooit iets fout heeft gedaan want het DB voert natuurlijk geen beleid uit wat bedacht wordt door BR-leden die geen notie hebben van wat ze voorstellen.
Een rijke fantasie kan Marcel niet ontzegt worden. Uit al de overige post van Marcel blijkt dat hij veel kennis van zaken heeft/had net als het bestuur waar hij inzat en het huidige bestuur en nog maar steeds blijven volhouden dat het goedwillende vrijwilligers zijn/waren.
Ik kan ook onvriendelijk zijn en zeggen: ' Marcel je klets uit je nek'. Daarmee zou ik Marcel schromelijk te kort doen, dat doet Marcel zeker niet.
Ik zie Marcel als een meestal zeer bekwaam iemand en de post die hij hier plaatst hebben zeker inhoud. Echter Marcel wil graag zichzelf, het vorige bestuur waar hij onderdeel van was en het laatste bestuur vrijpleiten.
De bijdrage over de 3 wijze mannen vond ik een zeer goede bijdrage.
Ja Ton Marcel heeft 1 maal gezegd dat hij niet zo handig gehandeld heeft maar een echt Mea Culpa heb ik van Marcel niet gehoord.
Ik vond één opmerking die Fred van Amersfoort in deze draad maakte naar Marcel de enige juiste: 'Marcel als mede aanstichter van het beleid dat vooral gericht was op Topsport ten koste van breedte sport, past jouw alleen bescheidenheid'
Ik vraag je vriendelijk Marcel laat nu eindelijk die bescheidenheid eens zien en val Thijs niet zo aan. Bij mij mag je dat altijd doen, wel graag openlijk.