Niet leuk, dat je mijn geheimen hier prijs geeft Henkhenk stoop wrote:Daar draait het voor een aantal spelers (zoals Andrew) nu juist om. Zij zijn niet in staat om hun tijd te verdelen. In het nieuwe systeem doet de klok dat voor hen. Spelers als Andrew zullen zeker baat hebben bij Fisher. Die extra bonus zou voor dit type speler alleen maar nog meer extra voordeel opleveren. De meeste spelers hebben dat niet nodig.Alex wrote:Lijkt me gewoon een kwestie van anders je tijd verdelen?
Ik zal er zeker baat bij hebben bij Fisher, maar ik vind mijzelf in dit geheel helemaal niet belangrijk. Immers, ik ben maar een simpel eerste klassertje in de bondscompetitie, dus zo spannend zal het voor mij niet worden. Echter,waar ik wel moeite mee heb, is dat door de wijziging van het speeltempo, zoals het nu is voorgesteld, dat je dan voor veel mensen de anders zo leuke bondscompetitie wedstrijden aan het verzieken bent. Zo erg, dat ze er zelfs mee willen kappen. Dat vind ik heel erg en dat wil ik voorkomen!
Ook zijn er dammers, die op medische gronden per se na vier uur inspanning een time out nodig hebben. Die zou je nu dan uitsluiten van deelname, terwijl je met het verschuiven van de 20 minuten al die obstakels kunt effenen.
Wat de opmerking van Alex betreft: je kunt natuurlijk ook de eerst 50 zetten in 10 minuten afvuren, daarna een uur op de plee gaan zitten, daarna een patatje oorlog gaan nuttigen, daarna een sigaretje gaan roken en dan heb je nog altijd genoeg tijd om jouw eindspel goed uit te spelen. Als je maar je tijd anders verdeelt!