Getver, wat ben jij in en in negatief zeg. In plaats van 'ik was positief verrast dat het rondje Nederland door gaat' maak jij er van dat het een lompe melding is. Wat zie jij als je kijkt in de spiegel? Wat een eindgod ben ik?? Ze mogen mij op handen en voeten dragen??Fred van Amersfoort wrote:Plotseling nam Vermeulen ons idee "rondje Nederland" over. Nooit een telefoontje of zoiets, slechts een lompe melding dat je net als ieder ander via de site kon aanmelden.
Wees is een keer tevreden, wat een eer dat ze jouw idee hebben over genomen.
Wat een zieke geest zit er in jouw reacties... Een persoon met de grond gelijk maken. En dan wie... Iemand die veel op vrijwillige basis doet voor een vereniging. Leden werft en zorgt dat de media weet dat de damclub in Wapenveld bestaat.Bestuurslid Houtjes, wonend op 15 minuten afstand, heeft nooit enig initiatief getoond. Raar want je zou verwachten dat een bestuur interesse heeft in een visie van doodgewone gemiddelde en bezorgde leden. Niet dus. Nou, dan maar niet. Zelf zit ik er niet zo mee maar voor Jaap, die er echt heel veel werk aan gehad heeft , is het buitengewoon lullig. En ook voor damclub Wapenveld want een aantal Apeldoornse dammers wilden wel naar een club in de buurt. Dat werden uiteraard andere clubs want ik ga niet ergens heen waar je bij voorbaat weet dat een KNDB bestuurslid wel in woorden zegt ons serieus te nemen maar niet in daden.
Hoezo uiteraard? Volgens mij mogen we best tevreden zijn met 30 leden die actief zijn op een maandag avond. En dat komt mede dankzij iemand als 'bestuurslid Houtjes'.Dat werden uiteraard andere clubs