Deltaplan

Post Reply
Leri
Real name: Maikel van den Esker

Re: Deltaplan

Post by Leri » Wed Dec 17, 2014 15:04

Fred van Amersfoort wrote:Plotseling nam Vermeulen ons idee "rondje Nederland" over. Nooit een telefoontje of zoiets, slechts een lompe melding dat je net als ieder ander via de site kon aanmelden.
Getver, wat ben jij in en in negatief zeg. In plaats van 'ik was positief verrast dat het rondje Nederland door gaat' maak jij er van dat het een lompe melding is. Wat zie jij als je kijkt in de spiegel? Wat een eindgod ben ik?? Ze mogen mij op handen en voeten dragen??

Wees is een keer tevreden, wat een eer dat ze jouw idee hebben over genomen.

Bestuurslid Houtjes, wonend op 15 minuten afstand, heeft nooit enig initiatief getoond. Raar want je zou verwachten dat een bestuur interesse heeft in een visie van doodgewone gemiddelde en bezorgde leden. Niet dus. Nou, dan maar niet. Zelf zit ik er niet zo mee maar voor Jaap, die er echt heel veel werk aan gehad heeft , is het buitengewoon lullig. En ook voor damclub Wapenveld want een aantal Apeldoornse dammers wilden wel naar een club in de buurt. Dat werden uiteraard andere clubs want ik ga niet ergens heen waar je bij voorbaat weet dat een KNDB bestuurslid wel in woorden zegt ons serieus te nemen maar niet in daden.
Wat een zieke geest zit er in jouw reacties... Een persoon met de grond gelijk maken. En dan wie... Iemand die veel op vrijwillige basis doet voor een vereniging. Leden werft en zorgt dat de media weet dat de damclub in Wapenveld bestaat.
Dat werden uiteraard andere clubs
Hoezo uiteraard? Volgens mij mogen we best tevreden zijn met 30 leden die actief zijn op een maandag avond. En dat komt mede dankzij iemand als 'bestuurslid Houtjes'.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Wed Dec 17, 2014 15:46

Leri wrote:
Fred van Amersfoort wrote:Plotseling nam Vermeulen ons idee "rondje Nederland" over. Nooit een telefoontje of zoiets, slechts een lompe melding dat je net als ieder ander via de site kon aanmelden.
Getver, wat ben jij in en in negatief zeg. In plaats van 'ik was positief verrast dat het rondje Nederland door gaat' maak jij er van dat het een lompe melding is. Wat zie jij als je kijkt in de spiegel? Wat een eindgod ben ik?? Ze mogen mij op handen en voeten dragen??

Wees is een keer tevreden, wat een eer dat ze jouw idee hebben over genomen.

Bestuurslid Houtjes, wonend op 15 minuten afstand, heeft nooit enig initiatief getoond. Raar want je zou verwachten dat een bestuur interesse heeft in een visie van doodgewone gemiddelde en bezorgde leden. Niet dus. Nou, dan maar niet. Zelf zit ik er niet zo mee maar voor Jaap, die er echt heel veel werk aan gehad heeft , is het buitengewoon lullig. En ook voor damclub Wapenveld want een aantal Apeldoornse dammers wilden wel naar een club in de buurt. Dat werden uiteraard andere clubs want ik ga niet ergens heen waar je bij voorbaat weet dat een KNDB bestuurslid wel in woorden zegt ons serieus te nemen maar niet in daden.
Wat een zieke geest zit er in jouw reacties... Een persoon met de grond gelijk maken. En dan wie... Iemand die veel op vrijwillige basis doet voor een vereniging. Leden werft en zorgt dat de media weet dat de damclub in Wapenveld bestaat.
Dat werden uiteraard andere clubs
Hoezo uiteraard? Volgens mij mogen we best tevreden zijn met 30 leden die actief zijn op een maandag avond. En dat komt mede dankzij iemand als 'bestuurslid Houtjes'.
Goedzo, Maikel, gooi het er maar uit. Zo'n negatieve vent heeft in de damwereld ook nog vele fans, terwijl hij alleen maar zaken afkraakt en niks opbouwt, dat geeft helemaal te denken. Falen en dan alle schuld afschuiven op anderen ... het is weer fraai. Nooit Eva uitgenodigd natuurlijk en dan zo'n trap na, heel onsportief en onvolwassen.
Heaven is no location, but a state of mind

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Dec 17, 2014 15:49

Fijn voor je dat je zo tevreden bent. Voor het overige ben je naar mij toe minstens zo grof als ik naar bestuursleden. Verschil is wel dat ik er een onderbouwing bij geef. Mijn geest functioneert haarscherp. Tenslotte wilde ik even via de KNDB de link volgen naar jouw vereniging. Die link werkt niet........Ik wilde even kijken welke nieuwe leden er waren gekomen.

Leri

Post by Leri » Wed Dec 17, 2014 16:05

Fred van Amersfoort wrote:Fijn voor je dat je zo tevreden bent. Voor het overige ben je naar mij toe minstens zo grof als ik naar bestuursleden. Verschil is wel dat ik er een onderbouwing bij geef.
.

Zo tevreden bent? Wat is er mis met iemand die wat doet op vrijwillige basis voor een club. En om nu de hele vereniging in een negatief daglicht te zetten slaat werkelijk waar nergens op.
Fred van Amersfoort wrote:Tenslotte wilde ik even via de KNDB de link volgen naar jouw vereniging. Die link werkt niet........Ik wilde even kijken welke nieuwe leden er waren gekomen.

Mijn geest functioneert haarscherp
Ik merk het..
http://qooqle.nl/?q=damclub+wapenveld
Last edited by Leri on Wed Dec 17, 2014 16:06, edited 1 time in total.

Arjen

Post by Arjen » Wed Dec 17, 2014 16:05

Het is weer bijna Kerst.
Vrede op aarde... :roll: :wink:

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Wed Dec 17, 2014 16:14

Leri wrote:
Fred van Amersfoort wrote:Fijn voor je dat je zo tevreden bent. Voor het overige ben je naar mij toe minstens zo grof als ik naar bestuursleden. Verschil is wel dat ik er een onderbouwing bij geef.
.

Zo tevreden bent? Wat is er mis met iemand die wat doet op vrijwillige basis voor een club. En om nu de hele vereniging in een negatief daglicht te zetten slaat werkelijk waar nergens op.
Fred van Amersfoort wrote:Tenslotte wilde ik even via de KNDB de link volgen naar jouw vereniging. Die link werkt niet........Ik wilde even kijken welke nieuwe leden er waren gekomen.

Mijn geest functioneert haarscherp
Ik merk het..
http://qooqle.nl/?q=damclub+wapenveld
De vleesgeworden talentloosheid vindt zichzelf scherp hahahahaha.
Kom op, Arjen, zo'n man die jarenlang volhardt in het afbranden van alles en iedereen mag best geholpen worden om wat zelfkritiek te formuleren.
Heaven is no location, but a state of mind

Leri

Post by Leri » Wed Dec 17, 2014 16:40

Arjen wrote:Het is weer bijna Kerst.
Vrede op aarde... :roll: :wink:
Juist daarom nu :). Zit ik me in te zetten voor een kersttoernooitje, waarin vooral dammers die geen lid zijn (huisdammers) mee kunnen doen, zit iemand hier op het forum te vermelden dat ze 'uiteraard niet lid worden in Wapenveld' (al ging dat niet over huisdammers).

Kan veel hebben, maar dit dus niet. En zo'n kerstdamtoernooitje is nog zeer weinig bij wat we nu doen met schooldammen.

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Dec 17, 2014 16:42

Ik kan wel tegen een stootje. Wie is de coordinator breedtesport? Lees ook de post van Frans de Jonge. Inmiddels de site gezien van de club van Leri. Kan aan mij liggen, hier werkt de link via de KNDB echt niet......als ik daar gelijk in heb, is dat dan niet zeer merkwaardig? Voor wie mijn afbeelding publiekelijk ritueel wil verbranden op een plein vol toeschouwers: ik zit er niet mee.

Leri

Post by Leri » Wed Dec 17, 2014 17:02

Fred van Amersfoort wrote:Ik kan wel tegen een stootje. Wie is de coordinator breedtesport? Lees ook de post van Frans de Jonge. Inmiddels de site gezien van de club van Leri. Kan aan mij liggen, hier werkt de link via de KNDB echt niet......als ik daar gelijk in heb, is dat dan niet zeer merkwaardig? Voor wie mijn afbeelding publiekelijk ritueel wil verbranden op een plein vol toeschouwers: ik zit er niet mee.
Links van de KNDB en een coördinator breedtesport maken mij niets uit, eerlijk waar niet.
Laffe blijft wel dat je een hele verenig erbij betrekt, vol met goed willende vrijwilligers.

En goed, borduur maar verder op dat de site niet goed door linkt ipv over de 30 personen waar ik het over had.

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Wed Dec 17, 2014 17:29

Ik denk dat het Fred meer gaat om structuur. En dat is momenteel de KNDB.
Als bondsraadslid Frans de Jonge van KNDB-bestuurslid Eva Houtjes na twee mailtjes geen antwoord op een vraag krijgt is er iets mis.
Als op de KNDB-site via de link http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... 1&Itemid=1
een groot aantal clubwebsites niet te bereiken zijn omdat de link http// is in plaats van http:// dan is er iets mis.
Als bij de link damclubs NL, via de link
http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... Itemid=173
websites van de clubs ook niet allemaal tevoorschijn komen, dan is er iets mis.

Als het laatst vermelde ledenaantal van juni 2013 op de KNDB-site vermeld wordt en de statistische gegevens met analyse van Jaap van Galen ergens in een bureaula liggen te verstoffen dan is er iets mis.

Bij clubs (OG Wapenveld) en in de regio (bij Maarten van Leenen) kan het best goed gaan.
Maar …. "Er is geen structureel beleid, wat een Deltaplan zou behelzen. Afhankelijk van schakels Van Leenen, Bruins, Palmans en anderen. Er is geen nationaal beleid op breedtesport. Zodra personen stoppen, kakt alles meteen weer in."
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!

Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Wed Dec 17, 2014 17:35

Fred van Amersfoort wrote:Inmiddels de site gezien van de club van Leri. Kan aan mij liggen, hier werkt de link via de KNDB echt niet......als ik daar gelijk in heb, is dat dan niet zeer merkwaardig?.
Probeer het nog eens.. De link werkt hier wel degelijk. Kan zijn dat hij is aangepast in de tussentijd; dat weet ik niet. Wel zie ik vele andere clubs die gewoon een website hebben, maar geen link volgens deze pagina op de KNDB-site.

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Dec 17, 2014 17:36

Raar is dit. We hebben een bestuurslid ICT, een bestuurslid breedtesport. Allebei tot heden niet geslaagd via links clubs zichtbaar te maken. Het is de betaalde krachten overigens ook ontgaan. En wat doet Leri? die wordt boos op de boodschapper. Je zou me juist moeten steunen. Jij wilt toch iets met huisdammers en jeugd? Via de KNDB is jouw club onvindbaar. Dat zie ik toch gewoon correct ook al interesseert het je niet? Ik heb overigens helemaal niets tegen jouw club. Vergeet ook niet dat de man Kosmos die jou nu zo openbaar steunt hier, eerder nog een schorsing had toen hij een clubgenoot van jou als landverrader wegzette. Denk dus nog even na wie je tot je vrienden rekent.

Leri

Post by Leri » Wed Dec 17, 2014 17:47

Ik ben het met je eens Piet, maar verwoord het dan wel zoals jij het doet ;).

Daarnaast doe jij erg veel aan verbeteringen qua techniek etc, dat geeft een positieve sfeer.
Iemand die naar mijn weten alleen maar vanaf de zijlijn negativiteit uit, kan ik niet zoveel mee.

Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Wed Dec 17, 2014 17:52

Fred van Amersfoort wrote:Via de KNDB is jouw club onvindbaar.
Dit is de code die onder de link schuilgaat:
<a target="_blank" href="http://damclub-onsgenoegen.nl/">Eye-T Webdesign/OG</a>

Dit is helemaal perfect dus, en als jij nu nog steeds niks kunt zien na het klikken op de link: ververs je cache eens en start dan je browser opnieuw op. Ik weet zeker dat het dan lukt.

Leri

Post by Leri » Wed Dec 17, 2014 17:59

Fred van Amersfoort wrote:Raar is dit. We hebben een bestuurslid ICT, een bestuurslid breedtesport. Allebei tot heden niet geslaagd via links clubs zichtbaar te maken. Het is de betaalde krachten overigens ook ontgaan. En wat doet Leri? die wordt boos op de boodschapper. Je zou me juist moeten steunen. Jij wilt toch iets met huisdammers en jeugd? Via de KNDB is jouw club onvindbaar. Dat zie ik toch gewoon correct ook al interesseert het je niet? Ik heb overigens helemaal niets tegen jouw club. Vergeet ook niet dat de man Kosmos die jou nu zo openbaar steunt hier, eerder nog een schorsing had toen hij een clubgenoot van jou als landverrader wegzette. Denk dus nog even na wie je tot je vrienden rekent.
Om het nu over het doorlinken te hebben, vind ik erg onlogisch. En bij mij werkt ie wel gewoon. Ben het uiteraard volledig met je eens dat zoiets hoort te werken. Maar dat is een andere 'discussie'.

Ik heb verder geen vrienden of vijanden nodig hier tijdens een wisseling van berichten op dit forum, ik geef alleen mijn mening :).

Post Reply