Nationale Competitie 2011-2012

Post Reply
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Re: Nationale Competitie 2011-2012

Post by groenteboer » Mon Aug 29, 2011 01:59

Waarom staat in Toernooibase nou weer als tussenstand Volendam - Schiedam 0-2?? Is er iets vooruitgespeeld ofzo? Of heeft er iemand een glazen bol?

Alex

Post by Alex » Mon Aug 29, 2011 05:15

groenteboer wrote:Waarom staat in Toernooibase nou weer als tussenstand Volendam - Schiedam 0-2?? Is er iets vooruitgespeeld ofzo? Of heeft er iemand een glazen bol?
Ik zag zaterdag de uitslag Paul Sier - Ron Heudens 0-2 voorbij komen (zie ook topscorerslijst). Maar ik denk dat dit verkeerd is ingevuld, er is nu geen tussenstand te zien.
Waarom vooruitgespeeld is, weet ik niet.

Leo Mous

Post by Leo Mous » Mon Aug 29, 2011 08:39

Er is inderdaad vooruit gespeeld. Ron Heusdens heeft gewonnen van Paul Sier.
Reden van het vooruit spelen: Ron begeleidt als coach de Nederlandse deelneemsters aan het WK vrouwen in de periode 2 - 19 september.

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Sat Sep 03, 2011 14:27

Alex wrote:
groenteboer wrote:Waarom staat in Toernooibase nou weer als tussenstand Volendam - Schiedam 0-2?? Is er iets vooruitgespeeld ofzo? Of heeft er iemand een glazen bol?
Ik zag zaterdag de uitslag Paul Sier - Ron Heudens 0-2 voorbij komen (zie ook topscorerslijst). Maar ik denk dat dit verkeerd is ingevuld, er is nu geen tussenstand te zien.
Waarom vooruitgespeeld is, weet ik niet.
Ik heb het inmiddels veranderd naar een 'tussenstand'.
Mogelijk is degene die het ingevuld heeft in Toernooibase vastgelopen.
Ik bemerkte dat de knop Versturen in Google Chrome niet functioneerde.
De bug is inmiddels opgelost.
Er zijn meer dingen waarbij Toernooibase in Google Chrome niet echt 100% loopt.
Bemerken jullie vreemde dingen, stuur dan effe een e-mail.
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!

henk stoop

Post by henk stoop » Sun Sep 11, 2011 08:38

Zaterdag begint de Nationale Competitie.
Die dag wordt bij Zaltbommel de A2 afgesloten in de richting Zuid-Noord.
Hierdoor moet rekening worden gehouden met flinke omleidingen en files.
Extra vroeg van huis is daarom nodig voor de volgende teams:
Cema/De Vaste Zet
PSV Dammen
Micone 2

Andere teams zullen vooral last hebben bij de terugreis.

Dieter

Post by Dieter » Sun Sep 11, 2011 12:21

henk stoop wrote:Zaterdag begint de Nationale Competitie.
Die dag wordt bij Zaltbommel de A2 afgesloten in de richting Zuid-Noord.
Hierdoor moet rekening worden gehouden met flinke omleidingen en files.
Extra vroeg van huis is daarom nodig voor de volgende teams:
Cema/De Vaste Zet
PSV Dammen
Micone 2

Andere teams zullen vooral last hebben bij de terugreis.
Thanks voor het attenderen Henk, dan maar beter direct via Breda en Rotterdam naar Gouda.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Sep 15, 2011 13:58

Damclub Gandhi moet zich terugtrekken uit de competitie, omdat het ernaar uitzag dat in het begin teveel wedstrijden met slechts zeven of acht man moesten worden gespeeld en die ergernis en mogelijke competitievervalsing wou de vereniging zich besparen. De wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Zenderstad gaat dus niet door. :cry:

mountain

Post by mountain » Thu Sep 15, 2011 14:27

Damclub Gandhi moet zich terugtrekken uit de competitie
Is dit een zeker feit ? (KNDB meldt nog niets) Ghandi was toch DE grote kanshebber op het kampioenschap in 2c....

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Sep 15, 2011 14:39

mountain wrote:Damclub Gandhi moet zich terugtrekken uit de competitie
Is dit een zeker feit ? (KNDB meldt nog niets) Ghandi was toch DE grote kanshebber op het kampioenschap in 2c....
De KNDB is onbereikbaar. Ik had zaterdag moeten spelen met Gandhi, maar voorzitter Achfaaq Mohamedjoesoef belde vanochtend om door te geven wat ik hier zojuist geschreven heb. Achfaaq zou het vervelende nieuws alsnog bij de KNDB proberen te bezorgen.

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Thu Sep 15, 2011 15:14

Hanco, voor de zekerheid: het is dus definitief dat Ghandi zich terugtrekt?
Dan kan ik onze spelers informeren.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Sep 15, 2011 15:21

Koos van Amerongen wrote:Hanco, voor de zekerheid: het is dus definitief dat Ghandi zich terugtrekt?
Ghandi bestaat niet, Koos. De club is vernoemd naar Mahatma Gandhi en heet dus Gandhi. Als je zekerheid wilt hebben kun je het beste contact opnemen met Achfaaq Mohamedjoesoef, 06-14710196, of anders een nummer doorgeven waar Achfaaq jullie kan bereiken.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Thu Sep 15, 2011 15:31

Hanco Elenbaas wrote:
Koos van Amerongen wrote:Hanco, voor de zekerheid: het is dus definitief dat Ghandi zich terugtrekt?
Ghandi bestaat niet, Koos. De club is vernoemd naar Mahatma Gandhi en heet dus Gandhi. Als je zekerheid wilt hebben kun je het beste contact opnemen met Achfaaq Mohamedjoesoef, 06-14710196, of anders een nummer doorgeven waar Achfaaq jullie kan bereiken.
Genoemd naar Mahatma Gandhi, volgens Osho the most cunning politician ever... (de gemeenste politicus ooit) en daar zit wel wat in. Toen de Britten insloegen op de ongewapende Indiërs die maar bleven weigeren terug te slaan, waren de imperialisten gebroken en verslagen. Heel gemeen om af te zien van geweld tegen je vijanden inderdaad :) , onverteerbaar vonden de Britten dat! Als je terugmept hebben ze immers gelijk, zo van: zie je wel hoe slecht ze zijn? Gandhi verbood echter geweld en dan gaat zelfs het geweten van agressors knagen... De aanval verliest alle legitimiteit. Heel gemeen van Gandhi!
Heaven is no location, but a state of mind

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Sep 15, 2011 15:43

Kosmos wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Genoemd naar Mahatma Gandhi, volgens Osho the most cunning politician ever... (de gemeenste politicus ooit) en daar zit wel wat in. Toen de Britten insloegen op de ongewapende Indiërs die maar bleven weigeren terug te slaan, waren de imperialisten gebroken en verslagen. Heel gemeen om af te zien van geweld tegen je vijanden inderdaad :) , onverteerbaar vonden de Britten dat! Als je terugmept hebben ze immers gelijk, zo van: zie je wel hoe slecht ze zijn? Gandhi verbood echter geweld en dan gaat zelfs het geweten van agressors knagen... De aanval verliest alle legitimiteit. Heel gemeen van Gandhi!
De Amsterdamse Jan Terpstra is een groot liefhebber van Gandhi, maar Jan ergert zich desondanks on-Gandhi achtig als mensen het over 'Ghandi' hebben. :D

Cunning is iets anders dan gemeen, Kosmos! Daarnaast werd de geweldloosheid van Gandhi toch niet ingegeven door list of sluwheid, maar door zijn principiële afkeer van geweld?

Het is heel spijtig voor Achfaaq Mohamedjoesoef dat Gandhi zich moet terugtrekken, maar het heeft voor hem ook één groot voordeel, want Achfaaq betaalde uit eigen zak zo'n beetje alle contributie en andere kosten, als ik het goed heb. :)

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Thu Sep 15, 2011 16:42

Cunning is toch listig, sluw, gemeen heb ik vroeger op school geleerd, snap je de grap niet ofzo? Ik vind het een grootse grap van Osho! Hij speelt met opzet met begrippen als cunning om je een pets in de geest te geven! Dan wordt men misschien eens wakker voor een paar minuten.
Heaven is no location, but a state of mind

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Thu Sep 15, 2011 17:09

Hanco, bedankt.
Ik heb inmiddels met Achfaaq gebelt en hij bevestigde inderdaad.

Wat betreft mijn 'spelfout': ik zat op het moment van lezen te genieten van mijn korte pauze tussen de colleges door.
'Even snel reageren' was de gedachte, zo'n fout schiet er dan zo in.

Overigens ken ik Mahatma Gandhi wel hoor :).
Zo slecht was mijn middelbare school nou ook weer niet...

Post Reply