kanari wrote:Hanco Elenbaas wrote:Bert Zwart wrote:Is het wel dezelfde bron waaruit je het bericht over Wiersma hebt opgevist?
Harm Wiersma moet voor drie seizoenen getekend hebben bij DVSB, maar mijn bron wou per se anoniem blijven, aangezien zijn bron dit eigenlijk nog even geheim had willen houden.
GuidoB wrote:Hanco Elenbaas wrote:
Twee dagen geleden is me juist verteld dat het nog even geheim moest blijven omdat Francis het eerst aan Evert wou doorgeven.
En dus zet jij het maar op het forum... Weten de mensen nu nog niet dat je niets aan Hanco moet vertellen als het geheim moet blijven?
Ik kan GuidoB geen ongelijk geven..de bovenste quote geeft toch ook aan dat het eigenlijk nog niet gepost mocht worden of kan ik ook niet lezen?
Het nieuws over Harm Wiersma kwam uit een heel andere hoek dan het nieuws over Francis. Ik heb niemand beloofd en niemand heeft mij gevraagd om dat nieuws over Harm geheim te houden. Idem voor het nieuws over de transfer van Francis. Als ik alle geheimen, waarvan men graag wil dat ik ze stil hou, zou onthullen dan kunnen ze Guido morgen met een acute prostaataandoening in het Rotterdams gemeenteziekenhuis laten opnemen.
Harm Wiersma en Evert Davelaar vonden het zelf erg vermakelijk dat het nieuwtje over Harm's transfer hier zo snel te lezen was.
Wat betreft het nieuws uit Volendam: men heeft mij twee dagen geleden gevraagd het nog even geheim te houden en vandaag heeft iemand mij gevraagd het op het forum te plaatsen, omdat OG Edam/Volendam begrijpelijk trots is op deze aanwinst.
Dit soort transfergeheimen vraagt erom onthuld te worden, terwijl sommigen hun best doen ze stil te houden. Er zijn nog wat andere opmerkelijke transfernieuwtjes, maar die wil men nog niet laten vrijgeven, dus een beetje geduld graag.
Tijdens het Paastoernooi hoorde ik uit verschillende hoeken dat behalve Gerlof Kolk ook Tjalling Goedemoed naar Franeker gaat.
Wat eveneens wel verteld kan worden is dat Bhiem Ramdien in 2007 zal terugkeren naar Hiltex 2. Eigenlijk wou Bhiem het liefst dit seizoen al voor ons spelen, maar hij had zijn woord reeds gegeven aan Zaanstreek en zal dus nog één jaartje voor de club van Guido spelen.