transfer geruchten
Optie
Ook een optie, Bert.
De telefoon heeft nog niet gerinkeld.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Nog een transfergerucht:
Frank Groeneveld gaat volgend seizoen voor Hiltex 2 dammen
[img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
FG
[img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
FG
Als de transfer van FG naar Hiltex 2 al nieuws is dan heb ik ook nog wel een opmerkelijk bericht:
Dominique de Rooij zal ook in het komende seizoen zijn team, PWG 's-Gravenpolder, voornamelijk van de zijlijn steunen (afgezien van een a twee dramatische invalbeurten).
Even dreigde een rentree, maar door een juiste financiële prikkel kon dit nog net voorkomen worden. Het hele team heeft geld bij elkaar gebracht en dit aan De Rooij overhandigd onder de belofte dat hij zich niet al te vaak meer met het voor hem veel te complexe damspel bemoeit.
Dominique de Rooij zal ook in het komende seizoen zijn team, PWG 's-Gravenpolder, voornamelijk van de zijlijn steunen (afgezien van een a twee dramatische invalbeurten).
Even dreigde een rentree, maar door een juiste financiële prikkel kon dit nog net voorkomen worden. Het hele team heeft geld bij elkaar gebracht en dit aan De Rooij overhandigd onder de belofte dat hij zich niet al te vaak meer met het voor hem veel te complexe damspel bemoeit.
-
Hier zal de nadruk op gerucht liggen, niet op transfer.Groeneveld wrote:Nog een transfergerucht:
FG
Re: Optie
Vraag het aan mijn grote vriend Haijtink op het BB (026-4952309)Vengaboy wrote:Wat is je telefoonnummer dan?Kosmos wrote:Ook een optie, Bert.
Re: Optie
Kosmos wrote:Vraag het aan mijn grote vriend Haijtink op het BB (026-4952309)Vengaboy wrote:Wat is je telefoonnummer dan?Kosmos wrote:Ook een optie, Bert.
Heb je belangstelling dan?
......door politie en dominee geweerd.....
Belangstelling
Ik ben wel een stuk duurder dan Bami en Klaasy!
Re: Belangstelling
Dat vroeg ik niet , ik vroeg of je belangstelling hebtKosmos wrote:Ik ben wel een stuk duurder dan Bami en Klaasy!
......door politie en dominee geweerd.....
Het wordt hoog tijd dat ik eens wat duurder word ja!
Uitbetalingen in Bami worden ook geaccepteerd, maar dan graag vers bezorgt en niet per post. Ps. schrik niet! Goedemoed zijn nummer staat in het telefoonboek! Maar ik weet niet of ik wel wil blijven als die Goedemoed erbij komt hoor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .
He Tjalling [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Uitbetalingen in Bami worden ook geaccepteerd, maar dan graag vers bezorgt en niet per post. Ps. schrik niet! Goedemoed zijn nummer staat in het telefoonboek! Maar ik weet niet of ik wel wil blijven als die Goedemoed erbij komt hoor [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .
He Tjalling [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Bami
Preparation:DJBAMI wrote:Het wordt hoog tijd dat ik eens wat duurder word ja!
Uitbetalingen in Bami worden ook geaccepteerd, maar dan graag vers bezorgt en niet per post. Ps. schrik niet! Goedemoed zijn nummer staat in het telefoonboek! Maar ik weet niet of ik wel wil blijven als die Goedemoed erbij komt hoor .
Boil the noodles, using the instructions on the packet. Rinse and set aside.
Heat your wok and add the oil. Stir-fry the diced Onion and Garlic for 1 min. Add the meat, prawns, trassi and sambal oelek and fry for a further 3 min. Add the finely sliced carrots and leek and fry for 4 more min. Add the Noodles and kecap Manis. Use pepper and salt as needed and stir-fry for a further 4 min.
Serve hot. Delicious with Hot Peanut sauce.
Ik heb nog geen club Vengaboy, alleen een bod van Rinsumageest.
- Arjen de Mooij
-
Voor alle dammers,die dachten dat dit bericht waar was [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Groeneveld wrote:Nog een transfergerucht:
FG
Het was gisteren 1 April [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
FG
- Eric Sanders
Tjonge, jonge. Daar had je ons even te pakken, Frank.Groeneveld wrote:Voor alle dammers,die dachten dat dit bericht waar was [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Groeneveld wrote:Nog een transfergerucht:
FG
Het was gisteren 1 April [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
FG
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
Ja voorwaar, mijn wereld stond even flink op zijn kop. Gelukkig was er de profeet S. Anders die me mijn innerlijke rust teruggaf.Eric Sanders wrote:Tjonge, jonge. Daar had je ons even te pakken, Frank.Groeneveld wrote:Voor alle dammers,die dachten dat dit bericht waar was [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Groeneveld wrote:Nog een transfergerucht:
FG
FG
Wat een wereldgrap! [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]