NK Sneldammen 2013

ildjarn
Real name: Joost de Heer

Re: NK Sneldammen 2013

Post by ildjarn » Mon Jun 24, 2013 08:11

Piet Bouma wrote:Die DNS-server is dan nu down. En dat begrijp ik ook weer niet. Want volgens mij zet je die domeinen bij een gerenommeerd bedrijf neer. Zelf heb ik het gevoel dat die ook ergens op een eigen server gehost worden.
kndb.nl. 86400 IN NS ns3.openprovider.eu.
kndb.nl. 86400 IN NS ns1.openprovider.nl.
kndb.nl. 86400 IN NS ns2.openprovider.be.

De kndb.nl zone heeft dus drie DNS servers. Als je de IP adressen bekijkt zitten die allemaal in een ander segment (zowel IPv4 als IPv6 adressen), dus dat is allemaal goed geregeld.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

corboot

Post by corboot » Mon Jun 24, 2013 11:28

Andrew Tjon A Ong wrote:
Michel Stempher wrote:En nog steeds wordt er geen gehoor gegeven aan de kritiek en is het al meer dan een week geleden. Op mijn e-mail van afgelopen donderdag is ook nog niet gereageerd, maar dat kan nog wel komen. De KNDB zet zichzelf hiermee (ik doel op het niet publiceren van de uitslagen) werkelijk ten schande. Ik kan en wil het niet anders verwoorden.
Ik vind het wel een erg vreemde gang van zaken. Ik denk dat het gewoon niet goed is afgestemd, wie en op welke termijn de uitslagen moest gaat invoeren en wie voor de publicatie zou zorg dragen. Die brief die je hebt geschreven, is prima Michel, maar je kunt niet van KNDBbestuursleden verwachten, dat ze thuis nog uitslagen gaan invoeren. In principe zou dat door de organisatie van het toernooi moeten gebeuren, maar ik vrees, dat dat niet goed is afgestemd. Zoiets zou gewoon in het draaiboek voor het toernooi moeten worden opgenomen.
Net zoals de organisatie hard heeft gewerkt om genoeg vrijwilligers te werven om als arbiter en tafelheer te fungeren voor het bijhouden van de uitslagen tijdens het toernooi, zo hadden ze ook vooraf vrijwilligers kunnen regelen voor het invoeren van de resultaten in Toernooibase. Ik was best bereid om uitslagen in Toernooibase in te voeren, zoals ik ook bereid was om ongevraagd naar dit kampioenschap af te reizen om een fotoreportage te maken en deze zo snel mogelijk te publiceren.
Wat ik de KNDB wel kwalijk neem, is dat ze een week na het NK nog geen woord over de uitslag van dit Nationaal Kampioenschap hebben gerept. Officieel is de kampioen een week na dato niet eens bekend gemaakt. Natuurlijk waren de ontwikkelingen in het WK het allerbelangrijkste damnieuws, in de afgelopen week, maar om nu op de eigen website alleen maar over dit WK te schrijven en geen woord over het eigen NK-sneldammen, dat vind ik gewoon niet kunnen!
We zijn nu weer enkele dagen verder en nog nergens iets naders te lezen over het NK-sneldammen ....

Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher » Mon Jun 24, 2013 15:30

corboot wrote: We zijn nu weer enkele dagen verder en nog nergens iets naders te lezen over het NK-sneldammen ....
Laten we het eens anders aanpakken: Bijna alle categorieën zijn niet of niet volledig ingevoerd. Wie heeft de beschikking over uitslagen, maar heeft niet de mogelijkheid om de uitslagen te publiceren? Het mag ook van 1 groep zijn, alle beetjes helpen. Stuur ze maar naar mij via een DM hier of via de e-mail: michelstempher<<hier komt het apenstaartje>>me.com. Ik heb nog wel tot en met 1 juli de tijd om één en ander in te voeren.

Als de KNDB weigert om iets te doen, moeten we het zelf maar doen. Hierbij doe ik nogmaals een oproep aan de Bondsraad om echt een punt te maken van dit dramatische gedoe. De KNDB is in de periode dat ik actief dam (een jaar of 7 à 8 denk ik) nog nooit zo diep gezonken als nu. Oude tijden herleven waar, als ik de bronnen moet geloven, soms een maand op een uitslag moest worden gewacht. In het huidige digitale tijdperk is dit niet te verantwoorden. Ik vind het zelfs een grote schande hoe er is en wordt omgesprongen met een officieel Nederlands kampioenschap door de dambond. Er is ook nog niemand die heeft gereageerd op de e-mail, maar dat kan komen door enkele bestuurswissels. Ik weet niet of deze al gepubliceerd mogen worden dus daar zal ik verder geen details over geven.

Hoe dan ook, kom maar op met uitslagen: ik heb nog een hele week de tijd om wat in te voeren.

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Mon Jun 24, 2013 17:31

Ik heb zelf juist niets bijgehouden in de veronderstelling dat alles binnen een dag op Toernooibase zou staan 8)

Gerrit Roeterdink
Real name: Gerrit Roeterdink

Post by Gerrit Roeterdink » Tue Jul 02, 2013 17:00

Ik heb de wedstrijdleider aangeboden om de uitslagen zelf in Toernooibase in te vullen en dat hij de kopie van de uitslagen naar mij mocht toesturen.
Ik heb deze kopie vandaag ontvangen en ik ben meteen begonnen met het invoeren van de uitslagen.

De voorronde van de senioren, voorronde van de jeugd en de finale van de senioren staan ondertussen ingevuld in Toernooibase.
Maar helaas ontbreken de uitslagen van de finale B van de Vrouwen, deze had de wedstrijdleider zelf ook niet ontvangen.

Morgen ga ik de finale van de jeugd invoeren in Toernoobase.

Als alles is ingevuld dan pas zal de KNDB een bericht op de KNDB site zetten.
Webmaster Gelderse Dambond

Alex

Post by Alex » Tue Jul 02, 2013 17:06

Gerrit Roeterdink wrote:Ik heb de wedstrijdleider aangeboden om de uitslagen zelf in Toernooibase in te vullen en dat hij de kopie van de uitslagen naar mij mocht toesturen.
Ik heb deze kopie vandaag ontvangen en ik ben meteen begonnen met het invoeren van de uitslagen.

De voorronde van de senioren, voorronde van de jeugd en de finale van de senioren staan ondertussen ingevuld in Toernooibase.
Maar helaas ontbreken de uitslagen van de finale B van de Vrouwen, deze had de wedstrijdleider zelf ook niet ontvangen.

Morgen ga ik de finale van de jeugd invoeren in Toernoobase.

Als alles is ingevuld dan pas zal de KNDB een bericht op de KNDB site zetten.
Goed werk Gerrit!

Ikzelf was arbiter bij de Vrouwen en heb alle uitslagen aan de wedstrijdleiding gegeven.

Post Reply