corboot wrote:
We zijn nu weer enkele dagen verder en nog nergens iets naders te lezen over het NK-sneldammen ....
Laten we het eens anders aanpakken: Bijna alle categorieën zijn niet of niet volledig ingevoerd. Wie heeft de beschikking over uitslagen, maar heeft niet de mogelijkheid om de uitslagen te publiceren? Het mag ook van 1 groep zijn, alle beetjes helpen. Stuur ze maar naar mij via een DM hier of via de e-mail: michelstempher<<hier komt het apenstaartje>>me.com. Ik heb nog wel tot en met 1 juli de tijd om één en ander in te voeren.
Als de KNDB weigert om iets te doen, moeten we het zelf maar doen. Hierbij doe ik nogmaals een oproep aan de Bondsraad om echt een punt te maken van dit dramatische gedoe. De KNDB is in de periode dat ik actief dam (een jaar of 7 à 8 denk ik) nog nooit zo diep gezonken als nu. Oude tijden herleven waar, als ik de bronnen moet geloven, soms een maand op een uitslag moest worden gewacht. In het huidige digitale tijdperk is dit niet te verantwoorden. Ik vind het zelfs een grote schande hoe er is en wordt omgesprongen met een officieel Nederlands kampioenschap door de dambond. Er is ook nog niemand die heeft gereageerd op de e-mail, maar dat kan komen door enkele bestuurswissels. Ik weet niet of deze al gepubliceerd mogen worden dus daar zal ik verder geen details over geven.
Hoe dan ook, kom maar op met uitslagen: ik heb nog een hele week de tijd om wat in te voeren.