Je bedoelt waarschijnlijk aspiranten..MenO wrote:Karlijn heeft ook gewonnen! Net als Wouter door haar kansen optimaal te benutten; de grafiek bij haar partij spreekt boekdelen: de gehele partij volledig gelijkwaardig, en 1 foutje van haar tegenstandster was voldoende voor de winst. Klasse!
Met een beetje mazzel met de loting en andere uitslagen hebben we straks in beide pupillencategoriën een Nederlandse kampioen!
European Youth Championship 2009
Ja dat moest natuurlijk aspiranten zijn [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Maikel wrote:Karlijn is btw geen pupil..MenO wrote:Karlijn heeft ook gewonnen! Net als Wouter door haar kansen optimaal te benutten; de grafiek bij haar partij spreekt boekdelen: de gehele partij volledig gelijkwaardig, en 1 foutje van haar tegenstandster was voldoende voor de winst. Klasse!
Met een beetje mazzel met de loting en andere uitslagen hebben we straks in beide pupillencategoriën een Nederlandse kampioen!
Maar ook bij de pupillenjongens staat er een Nederlander bovenaan!
Klopt, maar niet in de andere pupillencategorie..[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]MenO wrote:Ja dat moest natuurlijk aspiranten zijn [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Maikel wrote:Karlijn is btw geen pupil..MenO wrote:Karlijn heeft ook gewonnen! Net als Wouter door haar kansen optimaal te benutten; de grafiek bij haar partij spreekt boekdelen: de gehele partij volledig gelijkwaardig, en 1 foutje van haar tegenstandster was voldoende voor de winst. Klasse!
Maar ook bij de pupillenjongens staat er een Nederlander bovenaan!
Safonov
Dit is op dit moment de stand:
Silevics-Safonov
z.a.z.
Silevics-Safonov
z.a.z.
-
Die komen er pas op als Feike Boomstra de topgames heeft geselecteerd!MenO wrote:Ik begrijp dat de partijen van de laatste ronde later beginnen.
Hoeveel pauze krijgen Safonov en zijn tegenstander na deze ronde?
Waar zijn trouwens de live partijen via Toernooibase te vinden?
Dit ivm koppeling (foto's etc.).
Nergens, ze moeten nog een keer worden ingevoerd. Je ziet ze alleen terug via livebeelden. Maar we voeren nu zoveel mogelijk partijen in, dus nog ff geduld.MenO wrote:Ik begrijp dat de partijen van de laatste ronde later beginnen.
Hoeveel pauze krijgen Safonov en zijn tegenstander na deze ronde?
Waar zijn trouwens de live partijen via Toernooibase te vinden?
Re: Safonov
Waarom spelen ze hier trouwens in hemelsnaam door??Maikel wrote:Dit is op dit moment de stand:
Silevics-Safonov
z.a.z.
Denkt Safonov soms dat hij vier randschijven op kan gaan eten ofzo?
Wel interessant trouwens wat deze stand met andere tellingen waard is. In Zeeland was dit een prachteindspel geweest.
In Killer is wit kansloos lijkt me
Safonov heeft een schijfje gegeten. Volgens mij gaat Safonov winnen, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik hoop dat ik ongelijk heb.MenO wrote:Waarom spelen ze hier trouwens in hemelsnaam door??Maikel wrote:Dit is op dit moment de stand:
Silevics-Safonov
z.a.z.
Silevics blunderde in ieder geval wel in de partij met een slagenwisseling, terwijl hij alle tijd van de wereld had. Zo was het minimaal remise voor Silevics.
[img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]Maikel wrote:Het ongelooflijke is gebeurd, Safonov wint.
Benieuwd naar de applet straks!
Waarschijnlijk blijft de loting nog steeds hetzelfde trouwens.
Een zware taak voor Martijn de Leeuw om zijn landgenoten aan de titel te helpen...
Edit: op de site stond al 1-1 ?
-
-
Ongelooflijk. Dit mag je gewoon niet verliezen met wit. Eigenlijk hoef je niet eens veel te doen. Eerst schijfje naar 16 brengen en dan wat meer schijven naar links spelen. Een beetje met je dam tussen 36 en 47 laveren en eventueel een vangetje opbouwen. Zwart komt nergens. Ben erg benieuwd hoe Safonov dit heeft gewonnen. Of eigenlijk: hoe Silevics dit heeft kunnen verliezen!Maikel wrote:Safonov heeft een schijfje gegeten. Volgens mij gaat Safonov winnen, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik hoop dat ik ongelijk heb.MenO wrote:Waarom spelen ze hier trouwens in hemelsnaam door??Maikel wrote:Dit is op dit moment de stand:
Silevics-Safonov
z.a.z.
Silevics blunderde in ieder geval wel in de partij met een slagenwisseling, terwijl hij alle tijd van de wereld had. Zo was het minimaal remise voor Silevics.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
-
It is online now.
Live comments possible at final round with Toernooibase/Tournamentbase
During the last round of the EC Youth it is possible to make live comments on the topgames.
The same feature which was used during the WK match Schwarzman – Georgiev.
You can make your comments (also guests) at Toernooibase/Tournamentbase.
http://toernooibase.kndb.nl and then the link Livegames.
The topgames in Tournamentbase are showed in a different way, without graphics of Horizon and with navigation arrows. With the option Make comment you can make encouragements to the player(s) or technical remarks at the game. (P.S. the server-time of Tournamentbase is Beilen time – minus two hours. So the time showed at the remarks is different then the real time).
Watch it: when the applet does not start, there can be a conflict in your browser with the other livepage from the EC-page. You then can shut down the EC-livepage and refresh Tournamentbase, or use Tournamentbase in another browser (for example, livepage EC-Youth: Internet Explorer, livepage Tournamentbase: Firefox).
Feel free to insert your comments (and support)!
Live comments possible at final round with Toernooibase/Tournamentbase
During the last round of the EC Youth it is possible to make live comments on the topgames.
The same feature which was used during the WK match Schwarzman – Georgiev.
You can make your comments (also guests) at Toernooibase/Tournamentbase.
http://toernooibase.kndb.nl and then the link Livegames.
The topgames in Tournamentbase are showed in a different way, without graphics of Horizon and with navigation arrows. With the option Make comment you can make encouragements to the player(s) or technical remarks at the game. (P.S. the server-time of Tournamentbase is Beilen time – minus two hours. So the time showed at the remarks is different then the real time).
Watch it: when the applet does not start, there can be a conflict in your browser with the other livepage from the EC-page. You then can shut down the EC-livepage and refresh Tournamentbase, or use Tournamentbase in another browser (for example, livepage EC-Youth: Internet Explorer, livepage Tournamentbase: Firefox).
Feel free to insert your comments (and support)!