Die relatie zie ik heus wel, wees maar niet bang, kan het je zo uitleggen als je wilt. Verder is het zeker wel belangrijk dat een voorzitter iets van jeugdbeleid weet, ook al bestaat er een aparte tak voor. Voor jou hoeft de voorzitter dan zeker ook niks van bijvoorbeeld PR te weten, daar heb je ten slotte de PR-commissie voor, en van ICT hoeft hij ook niks te weten, daar heb je de ICT-commissie voor. Tja dan kan iedereen wel voorzitter worden denk ik.Hanco Elenbaas wrote:Als ik een goede dictator zou zijn, zou jij hier niet meer kunnen kakelen, maar zoals je merkt wordt dat je door niemand onmogelijk gemaakt, hoezeer ik ook een hekel heb aan Ajax en vrijwel alles wat daar achteraan dweilt.Ajax-fan wrote:Hahahahahahahaha. Ben benieuwd naar je bron, durf je die prijs te geven? Bij PWG stemmen we altijd nog over zulke besluiten op een ledenvergadering, en bijna de gehele vergadering was tegen, inclusief nog een aanwezige eerste teamspeler, dus dan heb ik het opeens gedaan in mijn eentje (zit niet eens in het bestuur), mooie boel is dat. En het ligt misschien niet aan Aart Walraven alleen dat Bennie's jeugdgroepje niet meer bloeit (dat heb ik ook nooit gezegd, zeg dat het onder zijn leiding gebeurt is, dus hij heeft er ook weinig aan gedaan om het te voorkomen, goed lezen!), want dat kan aan vele andere factoren liggen, meer het is wel een feit dat het jeugddammen in Zeeland keihard achteruit loopt onder leiding van Aart, en dat baart wel zorgen. En dat is gewoon een feit dat ik hier noem, en volgens mij is de jeugdafdeling van de KNDB belangrijk en dus in dat verband noem ik dat feit, ik denk gewoon dat het belangrijk is om te weten, meer niet. Als je iemand niet eens meer kritisch mag beoordelen weet ik niet waarom dit nog een forum heet.Hanco Elenbaas wrote: Als ik juist geïnformeerd ben, heeft de jeugdige Rentmeester hoogstpersoonlijk tegengehouden dat Bennie Provoost dit jaar voor een zeer gering bedragje terugkwam bij PWG. En nu ligt het aan Aart Walraven dat Bennie's jeugdgroepje niet meer bloeit? Ongelooflijk!
Maar tja zo'n reactie had ik wel van je kunnen verwachten. Ten slotte ben jij de dictator van het forum: jij beslist wie je kritisch mag beoordelen en jij probeert mensen te beschadigen door van alles te roepen (en soms nog onjuiste dingen ook) zonder je informatie na te gaan, zonder argumentatie of bronvermelding erbij.
Als je nog eens informatie krijgt, denk dan eerst eens na of het wel kan kloppen voor je het meteen op het forum zet.
De relatie tussen Bennie's niet meer voor PWG spelen en het verval van Bennie's jeugdgroepje in Zeeland zal voor menigeen minder onduidelijk zijn dan voor jou. Jeugdbeleid is ook niet de belangrijkste zorg voor de KNDB-voorzitter, omdat die tak al jarenlang wordt beheerd door allerlei bekwame personen die om hun beleid voort te zetten niet gestimuleerd hoeven te worden door de nieuwe voorzitter.
Maar ik begrijp dat het een groot gemis zal zijn voor de damprovincie Zeeland als Aart Walraven de nieuwe KNDB-voorzitter wordt en dat jij dus alle reden hebt om zoveel mogelijk de negatieve kanten van damvoorzitter Walraven te belichten.
Misschien wil Aart niet eens meer nu jij hem je aardappelmesje in zijn rug hebt gestoken?
Feit blijft dat jij hier een beetje onjuiste informatie zit te verspreiden (mede over mij een aantal posts terug, excuus zal ik niet vragen, dat is wel een beetje veel gevraagd aan jou). Volgens mij noemen ze het verspreiden van onjuiste informatie om iemand te beschadigen, laster, en zoals je wel zult weten is dat strafbaar (mensen beschadigen ben je toch goed in, een aantal jaar terug heb je ook geprobeerd mijn zus te beschadigen, dus als je een hekel hebt aan mijn achternaam of familie ofzo zeg het dan gewoon ff, dan snap ik misschien waarom je mij probeert te beschadigen). Een motief voor laster is wraak of frustratie. Dat motief kan ik bij jou wel terug vinden. Wraak omdat ik iets lelijks gezegd zou hebben in jouw ogen en frustratie omdat nu jouw ideaal beeld van Aart beschadigd is. Vervolgens zeg je nu dat ik een aardappelmesje in Aart's rug gestoken zou hebben. Nou volgens mij heb ik niet zo veel lelijks over hem gezegd hoor (ik zou ook niet weten welk belang ik daar bij heb, en als ik hem expres zou willen hebben beschadigen zoals jij veronderstelt, had ik wel mijn keukenmes van de IKEA gepakt, die komt wat harder aan denk ik) en heb ik ook gewoon gezegd waar hij wel goed in is, om een juister beeld te scheppen. De positieve en negatieve kanten tegen elkaar belichten (o.a. goed in organiseren van grote toernooien, minder in ledenwerving) om te proberen een iets juister beeld te schetsen. Zoiets noemt men een uiteenzetting. Wat jij doet is een betoog houden, en dat lijkt me niet helemaal juist omdat ook bondsraadleden het forum lezen. Als je niet weet wat die dingen betekenen, kun je het opzoeken op internet. Veel succes nog met je (betaalde?) campagne.