KNDB-Beker 2006

Post Reply
MenO

Post by MenO » Mon May 22, 2006 00:22

Bert Zwart wrote:Danny Slotboom won vanuit een naamloos skelet dat werkelijk pijn deed aan de ogen. Fantastisch.
Danny speelde in eerste instantie een heel gewone halve hekstelling, met twee schijven op de lange lijn, terwijl van Berkel het centrum stevig in handen had. Op een gegeven moment speelde Danny met (ik geloof) 9-14 een derde schijf op de lange lijn, en een tijdje later kwam daar nog een vierde bij... terwijl het centrum nog steeds ruim aan Anton was. Hoe Danny ooit heeft kunnen winnen is me een raadsel...

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Mon May 22, 2006 09:48

MenO wrote:
Bert Zwart wrote:Danny Slotboom won vanuit een naamloos skelet dat werkelijk pijn deed aan de ogen. Fantastisch.
Danny speelde in eerste instantie een heel gewone halve hekstelling, met twee schijven op de lange lijn, terwijl van Berkel het centrum stevig in handen had. Op een gegeven moment speelde Danny met (ik geloof) 9-14 een derde schijf op de lange lijn, en een tijdje later kwam daar nog een vierde bij... terwijl het centrum nog steeds ruim aan Anton was. Hoe Danny ooit heeft kunnen winnen is me een raadsel...
Wie laat dat potje eens zien? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]

Nescio

Post by Nescio » Mon May 22, 2006 16:38

Doordat Edwin Twiest onreglementair heeft meegespeeld, is de wedstrijd Van Stigt Thans - Witte van Moort alsnog 4-4 geworden en dient er te worden gesneldamd. Ik vermoed dat het nog een aardig karweitje zal worden om dat voor elkaar te krijgen.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Mon May 22, 2006 17:17

Nescio wrote:Doordat Edwin Twiest onreglementair heeft meegespeeld, is de wedstrijd Van Stigt Thans - Witte van Moort alsnog 4-4 geworden en dient er te worden gesneldamd. Ik vermoed dat het nog een aardig karweitje zal worden om dat voor elkaar te krijgen.
zaterdagochtend om half twaalf?

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Mon May 22, 2006 17:20

Nescio wrote:Doordat Edwin Twiest onreglementair heeft meegespeeld, is de wedstrijd Van Stigt Thans - Witte van Moort alsnog 4-4 geworden en dient er te worden gesneldamd. Ik vermoed dat het nog een aardig karweitje zal worden om dat voor elkaar te krijgen.
Hoezo onreglementair??
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Nescio

Post by Nescio » Mon May 22, 2006 17:24

Damkoningin wrote:
Hoezo onreglementair??
Edwin Twiest speelde vorige keer mee met jullie tweede, nu met het eerste team. Je mag slechts voor één team spelen, dus ook niet bij een hoger team invallen.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.

Nescio

Post by Nescio » Mon May 22, 2006 17:26

Bert Zwart wrote:
zaterdagochtend om half twaalf?
Zou uiteraard kunnen, maar stel dat één van de spelers bijvoorbeeld moet werken, dan heb je al een probleem. En hoe los je dat dan op?

Damkoningin

Post by Damkoningin » Mon May 22, 2006 18:34

Nescio wrote:
Damkoningin wrote:
Hoezo onreglementair??
Edwin Twiest speelde vorige keer mee met jullie tweede, nu met het eerste team. Je mag slechts voor één team spelen, dus ook niet bij een hoger team invallen.
Ohw.. Staat dat ergens op papier waar ik dat kan lezen?? Want ben wel benieuwd of er nog meerdere regels zijn.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Mon May 22, 2006 19:02

Damkoningin wrote:
Nescio wrote:
Damkoningin wrote: Hoezo onreglementair??
Ohw.. Staat dat ergens op papier waar ik dat kan lezen?? Want ben wel benieuwd of er nog meerdere regels zijn.
Spel- en wedstrijdreglement KNDB, art. 54b.6.
Je kunt het spel- en wedstrijdreglement vanaf de KNDB-site downloaden. Link wedstrijden - wedstrijdzaken - spel- en wedstrijdreglement.

Heel veel regels Irene! [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]

Damkoningin

Post by Damkoningin » Mon May 22, 2006 19:11

Piet Bouma wrote:
Spel- en wedstrijdreglement KNDB, art. 54b.6.
Je kunt het spel- en wedstrijdreglement vanaf de KNDB-site downloaden. Link wedstrijden - wedstrijdzaken - spel- en wedstrijdreglement.

Heel veel regels Irene! [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]
Dank je.

pieter

Post by pieter » Mon May 22, 2006 19:32

Ik neem aan dat Edwin Twiest dan ook niet mee mag doen aan het sneldammen.

Mag Witte van Moort dan nog wel een andere speler opstellen, of staan ze al met 2-0 achter?

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Mon May 22, 2006 19:45

pieter wrote:Ik neem aan dat Edwin Twiest dan ook niet mee mag doen aan het sneldammen.

Mag Witte van Moort dan nog wel een andere speler opstellen, of staan ze al met 2-0 achter?
Als je de vrijwel identieke situatie van de bekerfinale van vorig jaar bekijkt (Tjalling Goedemoed onreglementair meegedaan), dan kun je concluderen dat WvM waarschijnlijk met 2-0 achterstaat bij het sneldammen.

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Mon May 22, 2006 20:13

hehe en die finale was tegen....................WvM

staat inderdaad in regelement dat art 47.2 ofzo niet meetelt bij de beker4tallen

Nescio

Post by Nescio » Mon May 22, 2006 20:17

pieter wrote:Ik neem aan dat Edwin Twiest dan ook niet mee mag doen aan het sneldammen.

Ze staan inderdaad met 2-0 achter en Van Stigt Thans heeft genoeg aan 4-4 doordat er nu de winst op het hoogste bord is.

Cor van Dusseldorp

Post by Cor van Dusseldorp » Mon May 22, 2006 20:58

Nescio wrote:

Ze staan inderdaad met 2-0 achter en Van Stigt Thans heeft genoeg aan 4-4 doordat er nu de winst op het hoogste bord is.
Dan moet Ron wel achter de borden verschijnen, anders is het gewoon 0-0.

Post Reply