Reken er maar op tegen jullie. Hiltex 2 - Huizum is een vierpuntenwedstrijd. Het is voor Hiltex 2 rendabeler om van jullie te winnen dan van DVSB.Piet Bouma wrote: Hiltex 2 - Huizum wordt steeds belangrijker in de strijd om degradatie.
In welke wedstrijd zal Hildering zijn toppers eigenlijk inzetten....?
Bondscompetitie 2005-2006
-
Re: Waar blijven de fragmenten?
-
En daarmee DVSB zomaar het kampioenschap gunnen?E. van Dusseldorp wrote:Reken er maar op tegen jullie. Hiltex 2 - Huizum is een vierpuntenwedstrijd. Het is voor Hiltex 2 rendabeler om van jullie te winnen dan van DVSB.Piet Bouma wrote: Hiltex 2 - Huizum wordt steeds belangrijker in de strijd om degradatie.
Tja, ik dacht het niet....
Kom op Eric, laat ook eens wat fragmenten zien van Het Noorden - DVSB.
Hoe woedend waren bijvoorbeeld die drie dammen?
- Hanco Elenbaas
Ach, ook met ons 'gewone' team kunnen we wel van DVSB winnen.Piet Bouma wrote:En daarmee DVSB zomaar het kampioenschap gunnen?E. van Dusseldorp wrote:Reken er maar op tegen jullie. Hiltex 2 - Huizum is een vierpuntenwedstrijd. Het is voor Hiltex 2 rendabeler om van jullie te winnen dan van DVSB.Piet Bouma wrote: Hiltex 2 - Huizum wordt steeds belangrijker in de strijd om degradatie.
Tja, ik dacht het niet....
De duurste kracht van DVSB is Cock van Leeuwen en die heeft in de onderlinge van Hiltex dit seizoen al zes partijen verloren van spelers van Hiltex 2 en bovendien nooit gewonnen van iemand uit ons tweede.
Eerst gaan we Apeldoorn proberen te verslaan en als dat gelukt is zal het hoogstwaarschijnlijk niet meer nodig zijn om op een of andere manier aan competitievervalsing te doen.
-
Gelukkig niet zo woedend als die vier schijven van jou. [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]Piet Bouma wrote:
Je bent met 3 van die zware jongens en dan probeer je een zo'n mispunt te pakken te krijgen... en dat lukt dan domweg niet! Geen wonder dat die 3 dammen woedend waren!E. van Dusseldorp wrote:Gelukkig niet zo woedend als die vier schijven van jou.Piet Bouma wrote:
Heaven is no location, but a state of mind
He piet ik mis die mooie partij van Katrinus en hans waar echt om de opunten werden gestreden [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Je was zeker weer aan het hakken, Hans Zonderplan? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]hansie wrote:He piet ik mis die mooie partij van Katrinus en hans waar echt om de opunten werden gestreden [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
nou dank je hanco ! zo ben ik nietHanco Elenbaas wrote:Je was zeker weer aan het hakken, Hans Zonderplan? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]hansie wrote:He piet ik mis die mooie partij van Katrinus en hans waar echt om de opunten werden gestreden [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
-
Uit je formulering concludeer ik dat je sommige van mijn uitspraken in deze discussie zelfingenomen vind. Op welke uitspraak of uitspraken doel je precies?Hanco Elenbaas wrote: Met verkneukelen hou ik me niet bezig, hoewel je soms wel in de verleiding kan worden gebracht als je hier de zelfingenomen uitspraken leest van relatief tweederangs dammers.
En op grond van welke positie in de partij Van Dusseldorp - Van der Schaaf concludeer je dat Van Dusseldorp moest kruipen voor een punt?
En tot slot vraag ik me af waarom je denkt dat Cock de duurste kracht van DVSB is?
(Dat Cock bij DVSB meer krijgt dan bij Hiltex is volstrekt niet informatief. Hiltex betaalt behoorlijk slecht.)
Cock heeft een wat mindere periode gehad maar heeft daarnaast enkele goede partijen gespeeld voor DVSB. Zo bracht hij Peter Hoogteijling en Herman van Westerloo op de rand van de nederlaag en won hij afgelopen zaterdag nog in een cruciale partij van Paul Wijninga.
Nu zal jij wel weer iets negatiefs over Cock te melden hebben.
[img]images/smilies/new_shocked.gif[/img] WHAHAHAHAHAHHAHAhansie wrote:nou dank je hanco ! zo ben ik nietHanco Elenbaas wrote:Je was zeker weer aan het hakken, Hans Zonderplan? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]hansie wrote:He piet ik mis die mooie partij van Katrinus en hans waar echt om de opunten werden gestreden [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Sorry, ik liet me ff gaan [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
-
De overwinning van Cock in beeld. Na 32.33-28 speelde Cock zeer sterk 24-29!
Paul had nu verplicht 39-34 moeten spelen met een slechte stand. Paul speelde echter 40-34?
en verloor en schijf na 29x40 35x44 18-22 en 17-21. Hanco zal hier niet van onder de indruk zijn vermoed ik. Zelf, wellicht bevooroordeeld vind ik het gelukje mooi afgedwongen: 39-34 speel je immers niet voor je lol.
- Hanco Elenbaas
Cock is een grappig kereltje. Ik heb DVSB er in juni of juli 2005 zelf attent op gemaakt dat hij transfervrij zou worden.Bert Zwart wrote: En op grond van welke positie in de partij Van Dusseldorp - Van der Schaaf concludeer je dat Van Dusseldorp moest kruipen voor een punt?
En tot slot vraag ik me af waarom je denkt dat Cock de duurste kracht van DVSB is?
(Dat Cock bij DVSB meer krijgt dan bij Hiltex is volstrekt niet informatief. Hiltex betaalt behoorlijk slecht.)
Cock heeft een wat mindere periode gehad maar heeft daarnaast enkele goede partijen gespeeld voor DVSB. Zo bracht hij Peter Hoogteijling en Herman van Westerloo op de rand van de nederlaag en won hij afgelopen zaterdag nog in een cruciale partij van Paul Wijninga.
Nu zal jij wel weer iets negatiefs over Cock te melden hebben.
Hier heb je Chris van der Schaaf (met wit) tegen een al vanaf de eerste zet kruipende Eric van Dusseldorp. Na 16 zetten remise:
<APPLET CODEBASE = "http://www.damweb.nl/" CODE = "webdam.Viewer.class" NAME = "webdam" ARCHIVE ="webdam/Viewer.jar" WIDTH = 360 HEIGHT = 240 HSPACE = 0 VSPACE = 0 ALIGN = middle><PARAM NAME="options" VALUE="bgcolor: b0c0a0; notation:right]3429192440341419454020252920251432281722281712213732071232280107413721263832111743381722281712214943071232280207373226374231[/damweb_position]
Dan moet je ook niet mopperen en praatjes maken als het 10-10 wordt.
-
Je bent inderdaad in april 2005 de postillon d'amour geweest in de relatie Van Leeuwen - DVSB, daarvoor zijn we je zeer dankbaar.
Wat betreft die opening: Eric speelt altijd zo volgens mij. Als het al kruipen is dan is het meer het gekruip van een jachtluipaard. Speel zijn partij van vorig jaar tegen de kosmos maar eens na. Eerst hakken, vervolgens keihard uithalen.
Het antwoord op mijn eerste vraag is binnen. Nu de rest nog. Alexander Presman wacht overigens ook al maanden op het antwoord van vier van zijn vragen aan jou. Wat dat betreft denk ik soms wel eens dat je een stiekeme aanhanger bent van Henk Fokkink.
Wat betreft die opening: Eric speelt altijd zo volgens mij. Als het al kruipen is dan is het meer het gekruip van een jachtluipaard. Speel zijn partij van vorig jaar tegen de kosmos maar eens na. Eerst hakken, vervolgens keihard uithalen.
Het antwoord op mijn eerste vraag is binnen. Nu de rest nog. Alexander Presman wacht overigens ook al maanden op het antwoord van vier van zijn vragen aan jou. Wat dat betreft denk ik soms wel eens dat je een stiekeme aanhanger bent van Henk Fokkink.
- Hanco Elenbaas
Eric een jachtluipaard en Christian dan zeker een flitsende gazelle?Bert Zwart wrote:Je bent inderdaad in april 2005 de postillon d'amour geweest in de relatie Van Leeuwen - DVSB, daarvoor zijn we je zeer dankbaar.
Ik kan niet op alle vragen ingaan Bert. Zelfs de vragen van Vraagje moeten door mij soms onbeantwoord blijven.
Het leven is vaak net als Zen; sommige vragen kan iemand alleen Zelf beantwoorden.