GuidoB wrote:Wat een gescheld weer op een commissie van de KNDB. Michel, leer nou eens je fatsoenlijk uit te drukken. Laat ik hier maar weer eens overheen stappen en een paar dingetjes uitleggen aan de wereld.
Niet de wedstrijdcommissie heeft een besluit genomen, maar het bestuurslid wedstrijdzaken. De wedstrijdcommissie meet dus niet met twee maten. Of de commissieleden kinderachtig zijn, moet een ieder maar zelf beoordelen. We zijn sinds kort wat verjongd, maar zo jong zijn we nu ook weer niet.
Het vooruit spelen van de teams van Hijken is toegestaan, omdat de leden van deze club de boel die zaterdag moeten opbouwen. De sporthal is tot en met vrijdag bezet door andere activiteiten, vandaar dat het echt niet anders kon. Voor zover ik weet, zijn hier geen spelers van MTB Hoogeveen bij betrokken. De verwijzing naar het eerder genomen besluit snijdt dus geen hout.
Tenslotte nog het gevoel dat een ieder toch zal hebben bij dit verzoek. De Nederlandse spelers moeten de dag voor het WK rust hebben. Hun tegenstanders zitten 30 uur in de trein, of opgepropt in een busje. En de Nederlandse toptalenten hebben grote problemen als zij een potje moeten dammen. Natuurlijk...
Wedstrijdcommissie, bestuurslid wedstrijdzaken.. voor mij is het allemaal één pot nat. En trouwens, het bestuurslid Wedstrijdzaken neemt tevens zitting in de Wedstrijdcommissie. Dus je gaat mij niet wijsmaken dat de Wedstrijdcommissie hier een ander oordeel heeft dan het bestuurslid. Daarbij komt dat ik helemaal niet geloof dat deze persoon het eindoordeel heeft geveld, maar dat zal nooit bekend worden gemaakt vermoed ik zo. Als de beste meneer die volgens jou de knoop heeft doorgehakt zaterdag aanwezig is in Beltrum, zal ik hem eens zeggen waar het op staat en hoe kinderachtig ik zijn besluit vind. Het liefst speel ik dan ook nog tegen hem zodat ik al mijn frustraties kan omzetten in een uiterste concentratie achter het dambord.
En.. we hebben het niet over de NT'ers nu. Het gaat om kinderen van ongeveer 10 jaar oud. Ja, deze hebben de zaterdag nodig om in rust voor te bereiden op het toernooi. Ze zullen dan ook niet spelen met MTB 3 als ik het goed heb begrepen, wat betekent dat de wedstrijd voor MTB 2 een abc'tje gaat worden.