Ik denk niet dat ik Patrick onderschat, Martijn. Ik heb afgelopen seizoen in de Nationale Competitie nog tegen hem gespeeld.Tijn wrote:Ik denk dat je Patrick onderschat, Koos.Koos van Amerongen wrote:Opvallend (voor mij althans) is de naam Patrick Stork bij Van Stigt Thans.
Ik had op de transferlijst zijn komst vanuit CCR al zien staan,
maar had niet verwacht dat hij ook nationaal in het eerste zou gaan spelen.
Er zijn genoeg spelers die wel een jaartje ereklasse willen spelen voor Van Stigt,
zonder daar betaald voor te krijgen. En (met alle respect), er zou toch ook wel een betere speler als Patrick te vinden zijn die dit wil?
Ik ben het overigens met Meno eens: WvM heeft een serieuze kans.
Podolski zal vaak gaan spelen en Schwarzman zal ook (vooral in de krakers) opgetrommeld worden.
Ook Kalmakov gaat veel spelen. Om over MO&Z-topscoorder Thomy Mbongo, Andrej Tochykau etc. maar te zwijgen.
En dat terwijl ook MO&Z aanzienlijk versterkt is. Dat belooft nog wat!
Zeker vroeger een talentvolle jeugdspeler. Dat talent zal er nog wel in zitten, maar volgens mij staat (stond) dammen bij Patrick de afgelopen tijd op een lager pitje.
Indien hij hard werkt, kan hij volgens mij zeker niveau 1350 (eenvoudig) halen!
Hij speelde degelijk, maar het niveau dat ik hem toedichte was bij lange na geen 1350. Ook de 1277 vond ik wat aan de hoge kant.
Maar goed, zoals je al zegt, dat kan komen doordat hij het dammen op een lager pitje heeft gezet.