Geweldig! Een grootse prestatie van broeder Schuitema! Wat een productiviteit spreidt deze golfliefhebber toch ten tonele! 40 lessen, opgaven en oplossingen klapt zo;n kanjer er even in een paar weekjes uit...Candamir wrote:Het is volbracht. De hele cursus 'Course in draughts' van Tjalling, neem me niet kwalijk MN Tjalling, is verfilmd en staat nu compleet op het web. Ik zou zeggen zegt het voort en neem eens een kijkje op : http://www.damvids.comoj.com
Het is nu onze taak om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen dit onder ogen krijgen en niet alleen diegenen die nu al dammen. Dit lijkt me een aantrekkelijke mogelijkheid om kennis te maken met het damspel. Vooral omdat leken nu ook iets kunnen zien bewegen en wat tekst en uitleg krijgen. Ik ga nu zelf o.a. ook beginnen met het ophangen van stikkers in supermarkten. Ik hoop dat meerderen mij volgen en wellicht met betere ideeën komen.
Heel mooi dat mijn boek verfilmd is en dat de dromen van Theo Dijkstra al zo spoedig uitkomen.
Zelf heb ik net weer een filmpje gemaakt van meer dan 8 minuten ditmaal.
Gezien de hartverwarmende reacties op dit forum van altijd even enthousiaste dammers en het overweldigend aantal hits op Peters site en niet te vergeten de vele reacties genoteerd op Youtube, verwacht ik dat jullie het filmpje over Olga Lewina zo ook wel vinden op Youtube... Zoals gebruikelijk zijn de dammers er als de kippen bij om een graantje mee te pikken...
Met dit overweldigend enthousiasme van de damwereld kan het niet uitblijven of mensen slaan massaal aan het dammen. Zeer inspirerend werken ook!
Ach, straks als de werkloosheid oploopt gaat men vanzelf weer dammen in het kippenhok van de buurman. Wat dat betreft is de kritiek van Hanco op de bankiers die de economie leegzuigen en de belastingbetalers wereldwijd voor honderden miljarden beroven een beetje vreemd...